Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
Sendt: 23 November 2008 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
Mhs til 1080p mkv. HVIS det er at chippen på motherboardet skulle have problemer burde cpu'en kunne klare det med de rigtige codecs. Har fået 1080p mkv til at køre hos en kammerat med en 2400+ Socket A AMD64, 512ram og et geforce5xxx kort. Og 380W er RIGELIGT som Buch nævner.
Bruger siden: 09 September 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 53
Sendt: 23 November 2008 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
Den er godt nok halv dyr den strømforsyning :) Har du andre billigere bud end den ? Jeg vil gerne være sikker på jeg har nok kraft til at køre et par enkelte programmer, computeren skal ikke udelukkende bruges som Media center.. Så det er lidt derfor jeg har valgt Phenom. Det bliver nok 50/50 fordelt som alm PC og Media center vil jeg tro
Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
Sendt: 24 November 2008 kl. 00:36 | IP-adresse registreret
Syntes tit at problemet er at selvom en PSU er angivet til 12dB er de stadig nogengange irriterende larmene. Men her er en liste over dem som er sat til 12dB men der er kommentare på mange af dem der ikke ligefrem lyder som om det er 12dB. Men held og lykke :)
Sendt: 24 November 2008 kl. 01:17 | IP-adresse registreret
Ja ok, jeg må prøve at søge rundt.. Men umiddelbart kunne det godt blive den her uden at have noget erfaring på området: NorthQ NQ-4200GP PSU w/USB - http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid= NQ-4200GP-USB eller den her: NorthQ 4775-400BU Ultra Silent PSU - http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid= NQ-4775-400BU2 Jeg begynder at komme tættere og tættere på, efter en masse søgning :) Bestiller nok engang imorgen, så hvis der er nogen der har flere indvendninger må de hellere end gerne komme med dem nu. Jeg laver muligvis et mindre review af den HTPC jeg har tænkt mig at købe :) måske det er brugbart for andre herinde, et par bekendte er ihvertfald interesseret i det.
Sendt: 24 November 2008 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
Har ikke fundet ud af hvilken tv tuner jeg skal have, den kommer nok først til på et senere tidspunkt :) så jeg kan ikke helt hjælpe dig lige med det desværre..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum