Forfatter |
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
Sendt: 27 Juli 2009 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
kun 40k det er jo også en form for penge...  men lyder spændende
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 27 Juli 2009 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
dan a. skrev:
Audio aero hørte jeg første gang for omkring 10 år siden, den gang var det noget af mest musikalske jeg havde hørt, men med en pris på 60K så var den ikke inden for min række vide, de nyer modeller er bestemt ikke blevet ringer og nu hvor økonomien er til det samt at en 2nd-hand Classic (Uden pre) dukker op, så er det nu. AA spilder ikke så dybt/tungt som audia, om det er pga. røren i udgangen ved jeg ikke, men da mit bas problem(ikke volsomt stort) primær opstår ved cd som kilde, så er det jo det oplagte valg. |
|
|
Den bliver du rigtig glad for tror jeg. (Tidligere AA ejer gennem 4 år - Prima, Capitole og Prestige SE )
Til forlykke  |
|
|
takker, Hva søren medlem, du har jo haft alle modellerne på nær den nye lasource. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 27 Juli 2009 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
kun 40k det er jo også en form for penge... men lyder spændende |
|
|
giver 13500 kr i bytte med audiaen, så det er ikke så galt. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 27 Juli 2009 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Medlem skrev:
dan a. skrev:
Audio aero hørte jeg første gang for omkring 10 år siden, den gang var det noget af mest musikalske jeg havde hørt, men med en pris på 60K så var den ikke inden for min række vide, de nyer modeller er bestemt ikke blevet ringer og nu hvor økonomien er til det samt at en 2nd-hand Classic (Uden pre) dukker op, så er det nu. AA spilder ikke så dybt/tungt som audia, om det er pga. røren i udgangen ved jeg ikke, men da mit bas problem(ikke volsomt stort) primær opstår ved cd som kilde, så er det jo det oplagte valg. |
|
|
Den bliver du rigtig glad for tror jeg. (Tidligere AA ejer gennem 4 år - Prima, Capitole og Prestige SE )
Til forlykke 
|
|
|
takker, Hva søren medlem, du har jo haft alle modellerne på nær den nye lasource. |
|
|
Ja, jeg var også liiige ved... Men tænkte at man jo lige skal prøve noget nyt engang imellem 
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 27 Juli 2009 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
nå okay ja så er vi nede i en pris vi kan være med.... det lyder billig nok
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 27 Juli 2009 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
dan a. skrev:
Medlem skrev:
dan a. skrev:
|
|
Til forlykke 
|
|
|
takker, Hva søren medlem, du har jo haft alle modellerne på nær den nye lasource. |
|
|
Ja, jeg var også liiige ved... Men tænkte at man jo lige skal prøve noget nyt engang imellem  |
|
|
 __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 30 Juli 2009 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad så john, nu har du haft xindak filteret i nogle dage, er det et du beholder eller ryger det tilbage til forhandleren ? __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Juli 2009 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
mit indtryk er at der er forskel der er mere ro i lydbilled og derfor skarper stereo perspektiv også mere ro mellem nummerene der synes jeg faktisk den største forskel er.... så jeg er 70 procent sikker på den bliver.. skal lige ha lavet nogle forsøg endnu
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 August 2009 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej allesammen
nu er det vist snart på tide at jeg ligger nogle nye billeder for der er efter hånden sket en masse på hjemme fronten ny forstærker og nye kabler og en strømrenser....
har fået fat på noget VDH htkabel som rørforstærkeren har på og den nye forstærker kører med bona kabel så jeg hurtig kan skifte rundt efter som jeg lyster og stemningen er til...så det er jo meget fedt....
mvh
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 01 August 2009 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hej allesammen
nu er det vist snart på tide at jeg ligger nogle nye billeder for der er efter hånden sket en masse på hjemme fronten ny forstærker og nye kabler og en strømrenser....
har fået fat på noget VDH htkabel som rørforstærkeren har på og den nye forstærker kører med bona kabel så jeg hurtig kan skifte rundt efter som jeg lyster og stemningen er til...så det er jo meget fedt....
mvh |
|
|
Hvilket VDH kabel er der tale om ? (har selv haft en del fra vdh) __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 01 August 2009 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hej allesammen
mvh
|
|
|
Så kom da med de pics John...   __________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 August 2009 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
lige pt er det VDH 122 men regner med det skal skiftes til magnum det skulle spille rigtig godt... ellers bliver det xindak fs 2 har lige set et sæt til 900 ,- det spiller rigtig godt synes jeg 
mvh
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 August 2009 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej thuekay
yep skal nok... henter et digi kamera i aften så det kommer inden længe.... ... har sgu aldrig fået taget mig sammen til at købe et digi kamera selv så skal altid hente den gamles...flot ikk 
mvh
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 01 August 2009 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv spillet med cs 122 i singel træk og dobbelt træk samt har også haft magnum hybrid. Magnum lyder noget anderledes en cs 122, det spiller utroligt stort og magt fuldt, men cs 122 lyder en anelse mere livlig.
Jeg har været igennem VDH HT Kabel : cs 122 hybrid, magnum hybrid, inspiration hybrid, revelation hybrid. VDH signalkabel: d-102 hybrid, d-501 hybrid, d-501 silver, integration hybrid, orchid, second, mc-golg hybrid.
Efter min mening er orchid og intergration beste vdh kabler som jeg har prøvet. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 August 2009 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
okay lyder spændende hvilken pris klasse ligger de kabler så i... altså orchid og intergration....
synes 122 er et udmærket kabel men noget indelukket i forhold til mit bona men det er selvfølgelig også i en anden prisklasse,,, men bona er nu også det bedste kabel jeg endnu har hørt / haft.... inde for huset fire vægge....
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 01 August 2009 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener at et 1m sæt orchid koster 2500 kr. men integration hybride er heller ikke helt dum (ca. 1500 kr.). Mit inspiration hybrid er købt fra rullen og så har jeg selv trmineret det(lidt spicial, skærmen skal også forbindes til forstærkeren), mener meter prisen var ca. 750 kr., hvis han vil ha et ny 2x3m fabriksmonteret(ser lidt lækre ud) må man slippe 8500 kr.
__________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 August 2009 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
min smerte grænse er 1000 kr m. og til den pris burde man kunne finde et godt kabel ...
1000 kr m er også det bona kablet koster nemlig ca 5k for 2x2.5 m... mere vil jeg ihvertfald ikke give, synes også det er rigeligt.... har også spekuleret på nordost red dawn.. for der har lavet en aftale med den lokale hifi pusher her ibyen at jeg kan få et sæt til ca den pris som singel viret... men er bange for det bliver for lyst.... kører med red dawn signal kabel... og det er et meget åben kabel synes jeg... men måske bliver det lidt for meget for mine amphion creon 3 højtaler... men det er jo bare at springe ud i det og prøve... men problemet er bare de har det kun som bi-wiret og det kan min højtaler ikke.. men det kan selvfølgelig lade sig gøre alligevel....
har du prøvet nordost ?????
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 August 2009 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|

så prøvede jeg at ligge lidt nye billeder ind.... ikke verdes bedste fotograf eller kamera ...
men håber det giver lidt mening.....
thuekay kan du bruge de dårlige billeder til at hjælpe og gi din mening...
mvh
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 August 2009 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
forresten se lige det kabel rod.... det er til at få spat af...
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 August 2009 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
nåede selvfølgelig ikke at tage flere billeder.... kameraet løb selvfølgelig tør for strøm....men der hvor du ser noget af computeren er sweet spot... ( undskyld rodet men ungerne er her i weekenden )..... de kan dælme lave rod 
sidder ca 3m fra højtaler....
|
Til top |
|
|