Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2025 | 07:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: John’s stue (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 95
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 12 Juli 2009 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

ja den lyder bestemt ikke skræmmende... eneste minus er den var tilsalg i kbh efter hva jeg lige kan huske og det er lidt langt væk når jeg bor i fredericia....

har nu også et godt øje til holfi og cayian især den sidste hørte jeg i varde hos expert det var noget af en AHA oplevelse ang. letheden i lyden og det er noget jeg sætter stor pris på.... og hva jeg har kunne læse mig frem til har holfi lidt samme i lyden som cayian.... men det er et stort marked at skulle igennem...

Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen

Anda8000
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007
Lokalitet: København
Sendt: 12 Juli 2009 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

Hvad er dit budget?
Til top Vis Anda8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anda8000

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Juli 2009 kl. 08:18 | IP-adresse registreret  

jeg havde regnet med at købe brugt og mit budget på en brugt er mellem 5-7 kr... men er blevet tilbudt en mclntosh demo til 16000 kr den lokker jo helt vildt. har også fået grønt lys af konen men så skal jeg bare lige vente efter ferien.....
Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2009 kl. 08:02 | IP-adresse registreret  

mener selvfølgelig mellem 5000-7000 kr

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2009 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

hej allesammen

lige en opdate.... jeg aftale med en fyr hvor jeg skal over og se og højst sansynlig købe en xindak 6950v forstærker så det bliver spændende.. prøvede lige at finde lidt om den...tilsyneladende passer lyden til mig og krafter skulle jeg få nok af.....

så den glæder jeg mig til at få hjem og sat til anlægget.....

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2009 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

hej allesammen

så blev jeg lige nogle tusindene kr fattiger men det er jo dejligt  jo jo var lige en tur i odense og hente min nye forstærker... efter et hurtigt lyt må jeg sige den er fuld af krafter ( dejligt )... en rigtig pæn forstærker som lige skal fin lyttes i morgen..... ( hvis jeg da kan vente ) ....

men må sige den er pæn dyb der er lige før den ikke passer til hylden men hva gør det når musikken spiller

Anda8000
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007
Lokalitet: København
Sendt: 14 Juli 2009 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

Tillykke 
Til top Vis Anda8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anda8000

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2009 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

hej anda8000

jo mange tak så fik jeg mig endelig taget mig sammen... har ikke fået lyttet så meget men fik da lige hørt noget af dire striats første album... må nok sige det lød sprødt...så glæder mig til i morgen hvor der skal lidt forskelligt på og finlyttes . tror det er et ganske godt køb til pengene...og hvis jeg bliver træt af transistor lyden har jeg jo stadig rør forstærkeren

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juli 2009 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

hej allesammen

jeg overvejer meget kraftigt at anskaffe mig en anden/ny " strømrenser...har godt nok en fra monster men synes ikke rigtig den giver det vilde....men man læser og hører jo hele tiden at de giver en del.. men ikke min monster... så nu tænker jeg om i har nogle ideer til hva jeg skal købe.. der findes jo en del på market... så hvis i har nogle erfaringer eller ideer så kom med dem....

har selv xindak i tankerne men der findes jo andre mærker !!!!!!!!

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 Juli 2009 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:

hej allesammen

jeg overvejer meget kraftigt at anskaffe mig en anden/ny " strømrenser...har godt nok en fra monster men synes ikke rigtig den giver det vilde....men man læser og hører jo hele tiden at de giver en del.. men ikke min monster... så nu tænker jeg om i har nogle ideer til hva jeg skal købe.. der findes jo en del på market... så hvis i har nogle erfaringer eller ideer så kom med dem....

har selv xindak i tankerne men der findes jo andre mærker !!!!!!!!

Test før du køber.

Det kan jo være du er så heldig at du ikke har brug for en

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juli 2009 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

jo selvfølgelig men har fået målet mine stikkontakter i stuen igennem... hvor meget støj der var i dem og det var en del....min lokale hifi pusher har sådan et apparat man kan måler med og ifølge den.. læste selvfølgelig brugs anvisningen..... i følge den var der en del støj på linien....så må indrømme jeg har fuldt det apparat og formodet jeg havde brug for en.. måske lidt naivt..

men vil ikke betale i dyre domme for en.... har jo set dem til 15-20 kilo... det er for vildt , mindre må kunne gøre det

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Juli 2009 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

hej allesammen

da min kone gerne vil have pladespiller og ingen af mine forstærker ikke har nogen riaa skal jeg ha fundet begge dele.... pladespilleren er ikke det store problem der ved jeg ca hva jeg leder efter men med en løs riaa er det straks et andet spørgsmål... har ikke den store erfaring der..har kun haft en projeks  den var ikke god....

men nu har jeg set en forretning sælger en " bellermi " tror jeg den hedder.. men det er en med rør... til 1800,-

så er det lige jeg spørger.... er der nogen der kender den....

mvh

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juli 2009 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

hej allesammen

så har jeg været nede og hente en xindak strømrenser... så må jeg se om den virker... har ikke fået lyttet til den endnu...men jeg tog også et balanceret kabel fra xindak med hjem som jeg har prøvet at sætte mellem forstærker og cd istedet for mit nordost.... må sige der er stor forskel... kunne jo skiffte mellem de to kabler på forstærkeren... der var stor forskel... så må jeg lige se hva jeg bedst kan lide... men forskellen er stor

mvh

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 26 Juli 2009 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:

hej allesammen

så har jeg været nede og hente en xindak strømrenser... så må jeg se om den virker... har ikke fået lyttet til den endnu...men jeg tog også et balanceret kabel fra xindak med hjem som jeg har prøvet at sætte mellem forstærker og cd istedet for mit nordost.... må sige der er stor forskel... kunne jo skiffte mellem de to kabler på forstærkeren... der var stor forskel... så må jeg lige se hva jeg bedst kan lide... men forskellen er stor

mvh

hvilken model hentede du ?

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juli 2009 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

hej dan a

den samme som du har xf1000 den virker som noget kram

mvh

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juli 2009 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

hva er din menning om den giver den noget ved dig dan

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juli 2009 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:
hva er din menning om den giver den noget ved dig dan
Ja, helt bestemt, har samme opfattelse af filteret som i denne test http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=830&zoneid=3, mictor net filteret er et Xindak XF-1000 som fåes med forskellige stikbrønde samt med eller uden voltmeter på fronten.

Ikke alle har en godt oplevelse med net-filter, da de hæver modstanden til el-nettet. Problemet er faktisk beskrevet meget godt i produkt beskrivelse af LC net-filter http://www.lcaudio.dk/index.php?page=314

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juli 2009 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Prøv den også på dit tv, her har det nemlig også gavnlig effekt.

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juli 2009 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

har sat det hele til den... det bliver spændende i morgen når konen skal jobbe så skal der ekspermenteres.... har en strømrenser fra monster den synes jeg ikke giver noget... har ellers målt mine stikkontakter igennem for støj og i følge det kunne jeg godt trænge til en strømrenser for det var meget " beskidt " strøm der kom ud af dem

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juli 2009 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

har du fokus på om fase og nul står rigtig i alle net-brønde, hvid ikke bør du måle efter og få vendt alle rigtig.

<< Forrige Side af 95 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes