| Sendt: 31 Maj 2009 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er flere problematikker. Diskanten skal altså spilles til, og i rigtig mange timer. Jeg havde nok også skåret kantophænget, og udlignet impedansstigningen mod de høje toner, og slippe for at "spilde tid". Jeg ved ikke om der er nogen som tilbyder indgrebet mere. Holfi kunne godt lokkes til det, men er de ikke lukket? Under alle omstændigheder, så havde jeg ikke brugt det gamle filter. I det hele taget bliver det indviklet at skifte diskanten, finde det rigtige skæringspunkt og niveau. Et simpel 12 db filter vil nok være sagen. Men det skal ikke regne med, at ramme plet første gang. Det kan være dine komponent værdier skal justeres. Det kan blive godt, men det kunne være fedt at få målt dem. Syncronic plejer at være flink til at hjælpe andre...hvorfor ikke også dig?
Det er klart, at projektet tager om sig, og det kan også være, at være var nemmere med de gamle SEAS, som sådan set ikke var super dårlige...uden at være hi-end som en 9500. Men det er svært at gøre producenten kunsten efter, uden at skulle tid på det....DIY kan være lidt bøvlet. __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|