| Forfatter |
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 27 Marts 2009 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lyttet meget lidt til den, så vil ikke komme med nogen vurdering af den.
Det eneste jeg vil kommentere er at den nok ikke indgår i kategorien "stander højtaler". Den er jo kæmpe stor........ 
Jeg har faktisk valgt højtaler og det blev ikke en stander, men et sæt Avalon Acendant II. De spiller bare så dejligt at jeg måtte eje et sæt  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 27 Marts 2009 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Jeg har lyttet meget lidt til den, så vil ikke komme med nogen vurdering af den.
Det eneste jeg vil kommentere er at den nok ikke indgår i kategorien "stander højtaler". Den er jo kæmpe stor........ 
Jeg har faktisk valgt højtaler og det blev ikke en stander, men et sæt Avalon Acendant II. De spiller bare så dejligt at jeg måtte eje et sæt 
|
|
|
Nå, en ordentlig stander med kæmpe bassunlæber
Ja Avalon er ikke værst. Tillykke med dem __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 28 Marts 2009 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal gerne fortsætte hvor pierre slap...  Jeg skal selv til odense på onsdag og lytte til KYSSET. Det bliver rigtig spændende. Så hvis du, pierre, læser det her , kunne det da være dejligt med lidt feedback på The Kiss - bare på PM altså...  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 29 Marts 2009 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Jeg har faktisk valgt højtaler og det blev ikke en stander, men et sæt Avalon Acendant II. De spiller bare så dejligt at jeg måtte eje et sæt 
|
|
|
Hej Pierre
Kan godt forstå at du er faldet for Avalon Acendant. Helt klart et af de mest vellydende sæt højttalere jeg har hørt til dato.... Et stort tillykke herfra
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2009 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG:
Ja de Avalon de spillede altså bukserne af mig da jeg hørte dem. Der efter var der bare ikke noget at gøre, de skulle hjem i stuen 
Sad for første gang igår aftes og virkelig lyttede til dem.......... De har en fantastisk måde at dele lydbillede op på. Jeg blev virkelig imponeret. Jeg sad til sent ud på natten, men kunne bare ikke gå i seng. For jeg skulle da lige have et nummer mere med hele tiden Det er RIGTIG lang tid siden jeg har sidet bare og nyt musikken på den måde som jeg gjorde igår. Så det må jo betegnes som om at det er det rigtige jeg har fået hjem i stuen  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 30 Marts 2009 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velkommen til Avalon heaven - der venter dig en god rejse i musikken! 
Det er vel heller ikke helt på plads - tilspilningsmæssigt?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2009 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er slet ikke på plads. Hverken tilspillet eller placerings messigt endnu.
Går og venter på at modtage CeraBalls samt mine akustikgardiner kommer op på fredag. Så i weekenden skulle jeg gerne rode med den helt optimale placering af højtalerne  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 31 Marts 2009 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|