| Forfatter |
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 06:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
hugoheinninja skrev:
tja det er vel ikke andet end at prøve  |
|
|
Jeg venter lidt, Pierre har bestilt PS Audio Juicebar II (skinde uden filter) og nogle net kabler, når de ankommer så har han låvet at vi lige kan prøve dem hos mig, så er jeg da sikker på om det er den skinne som bliver brugt nu der er synderen. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dan
Road trip til Herning på lørdag formiddag, er du klar til det
Så er der torsdag eftermiddag (omk kl. 16/16.30)i næste uge, hjemme hos mig. Hvad siger du til det, kan det lade sig gøre  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
ser dan godt ud det du har laver med det møbel... det giver lidt mere luft synes jeg.... men kan kablet fra pladespilleren nå nu....
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Hej Dan
Så er der torsdag eftermiddag (omk kl. 16/16.30)i næste uge, hjemme hos mig. Hvad siger du til det, kan det lade sig gøre  |
|
|
Jeg er klar lørdag formiddag, skal lige ha fundet en løsning til torsdag i næste uge, men det går nok. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
Hej Dan
Så er der torsdag eftermiddag (omk kl. 16/16.30)i næste uge, hjemme hos mig. Hvad siger du til det, kan det lade sig gøre 
|
|
|
Jeg er klar lørdag formiddag, skal lige ha fundet en løsning til torsdag i næste uge, men det går nok. |
|
|
Fint så bestiller jeg "tid" til lørdag 
Jeg er godt nok spændt på hvordan det lyder på næste torsdag. Håber ikke at det er en "fuser" som sidst jeg havde rør på besøg  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
ser dan godt ud det du har laver med det møbel... det giver lidt mere luft synes jeg.... men kan kablet fra pladespilleren nå nu....
mvh |
|
|
Der er kommet 30 cm mere plads mellem møblet og bas enheden i hver side, så er det heller ikke helt så højt, samt tv'et er flyttet længer bag ud, så jo der er kommet mere luft omkring højtaleren. Kablerne fra riaa'en kan lige nå uden at de er strækt ud, dog skal jeg ha skiftet net-kablet til den interne valhalla motorstyring i LP 12'eren. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja kan godt se der er kommet mere luft til højtalerne..... kan det så høres at der er kommet mere luft
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
Hej Dan
Så er der torsdag eftermiddag (omk kl. 16/16.30)i næste uge, hjemme hos mig. Hvad siger du til det, kan det lade sig gøre 
|
|
|
Jeg er klar lørdag formiddag, skal lige ha fundet en løsning til torsdag i næste uge, men det går nok. |
|
|
Jeg er godt nok spændt på hvordan det lyder på næste torsdag. Håber ikke at det er en "fuser" som sidst jeg havde rør på besøg 
|
|
|
Fint, skal vi nappe min gamle spand og tøffe der over i ?
Ja, lad os håbe det er bedere en sidst, men mon de ikke er det, ellers skal man godt nok ha dårlige øre for at smide de penge efter sådan et sæt effekt bamser. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
Hej Dan
|
|
|
|
|
Jeg er godt nok spændt på hvordan det lyder på næste torsdag. Håber ikke at det er en "fuser" som sidst jeg havde rør på besøg 
|
|
|
Ja, lad os håbe det er bedere en sidst, men mon de ikke er det, ellers skal man godt nok ha dårlige øre for at smide de penge efter sådan et sæt effekt bamser.
|
|
|
Jamen vis du mener at din gamle dyt kan klart at køre de 40km, så lad os da tage den  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
ja kan godt se der er kommet mere luft til højtalerne..... kan det så høres at der er kommet mere luft
mvh |
|
|
Ja, det kan let høres, lydbilledet hænger bedere sammen, bunden smelter mere sammen med mellemtonen og så er hele lydbilledet blevet en anelse mere fri og luftig. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
Hej Dan
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja, lad os håbe det er bedere en sidst, men mon de ikke er det, ellers skal man godt nok ha dårlige øre for at smide de penge efter sådan et sæt effekt bamser.
|
|
|
Jamen vis du mener at din gamle dyt kan klart at køre de 40km, så lad os da tage den  |
|
|
Sagtens, den napper snildt de 35 km og så må vi gå de sidste 5 km  . Hvad klokslet skal jeg hente dig ? __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay dan fed nok så og så er det sgu dan en billig forbedering
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
| okay dan fed nok så og så er det sgu dan en billig forbedering |
|
|
Ja, møblet havde jeg jo i forvejen, hylden som tv'et står på koster 149 kr og så er der ben og beslag for til hylden for ca 100 kr, så 250 kr total, det må siges at være en billig forbedering. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det kan næsten ikke gøres billigere dan... og det er jo dejligt......hehe
mvh
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
Hej Dan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jamen vis du mener at din gamle dyt kan klart at køre de 40km, så lad os da tage den 
|
|
|
Sagtens, den napper snildt de 35 km og så må vi gå de sidste 5 km . Hvad klokslet skal jeg hente dig ? |
|
|
Skal vi have en bid brød inden vi futter af??????
Jeg har skrevet at vi er der omk 11 tiden. __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
Hej Dan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jamen vis du mener at din gamle dyt kan klart at køre de 40km, så lad os da tage den 
|
|
|
Sagtens, den napper snildt de 35 km og så må vi gå de sidste 5 km . Hvad klokslet skal jeg hente dig ? |
|
|
Skal vi have en bid brød inden vi futter af??????
Jeg har skrevet at vi er der omk 11 tiden.
|
|
|
Det kan vi da godt, er det så ved 9 tiden hos dig ?
Vi skal også lige lave en a-b test, har nemlig lige ommonteret mit mundorf med Furutech FP 701/702, jeg bemærkede at efter samme byt fra neutrik sølv pin til de furutech guld pin på et audio cyber kabel, at lyden fik mere krop, det spiller bredere og knap så højt til loftet, det klær faktisk mundorf kablet i mit system, så det kunne være sjovt at sammenligne med et neutrik guld pin som dine jo har. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 29 Marts 2010 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
Hej Dan
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvordan lød de så? 
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Marts 2010 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
Hej Dan
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvordan lød de så?  |
|
|
Tjaa, til prisen er det et par fine højtalere, dog på ingen måde perfekte, men de har evnen til at få musikken til at flyde rimelig detaljeret uden at lyde analytisk, de spiller rimelig stort og de bakker ikke ud hvis man vil trykke lidt til dem, umidelbart er eneste anke punkt at bassen godt kunne være lidt mere fast, der er lidt bulder i dem, men ikke noget man ikke kan leve med i dette pris leje. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så sker der lidt igen, efter at ha tumlet lidt med at lokalisere et s-lyds problem, så må jeg konstater at der nu kun er to muligheder tilbage, 1: at forstærkeren får disse skarpe s-lyde pga. det manglende filter, 2: forstærkeren har fået en defekt/ude af justering.
På baggrund af dette har jeg nu taget en beslutning vedr. netkabler og strømskinde/filter, følgende er blevet bestilt i dag:2 stk. PS Audio Perfectwave ac-5, 1 stk PS Audio Perfectwave ac-3 og 1 stk PS Audio Quintet power center, det skulle gerne blive leveret på min adresse midt i næste uge. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|