| Forfatter |
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser fint ud dan og dyrt...
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
ser fint ud dan og dyrt... |
|
|
Enig!
Men vi glæder os til at hører om, hvad du synes om det.
Og tillykke med udstyret.
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak John og Mads57, er også spændt på at høre om det rykker, men som skrevet får jeg nok ikke tid til at lytte før i morgen. Syntes entlig ikke prisen var volsom, det hele står i 7775 kr., der findes masser af produkter som er væsentlig dyre. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo jo dan der findes rigtig meget der er dyrere.... spændt på hvordan det lyder.. håber det er pengene værd.... var det et af de netkabler i anbefalede...
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
| jo jo dan der findes rigtig meget der er dyrere.... spændt på hvordan det lyder.. håber det er pengene værd.... var det et af de netkabler i anbefalede... |
|
|
ja, det er det tyde af de 3, det med hvide striber i kabel strømpen, det heder PS Audio Perfectwave AC-3 __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay dan ser super ud venter spændt på din dom på det nye, må hellere få kigget på noget nyt netkabel
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
okay dan ser super ud venter spændt på din dom på det nye, må hellere få kigget på noget nyt netkabel
|
|
|
Der kommer ikke en dom lige de første dag, men nåede lige at få det koblet samen og spillet lidt en 1/2 time inden ungerne skulle i seng, så et meget løst første hånds indtryk er her: Markant mere ro i lydbilledet (filter effekten), lydbilledet vokser-forstået på den måde at der er mere luft om hver enkelt instrumen/sanger så det er letter at skele tingene, bunden har også mere vægt uden at virke oppustet, lyden virke enu mere troværdig en før. Det var lige mine første tanker. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay dan det lyder spændende... umiddelbart måske et billig tveak..
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
| okay dan det lyder spændende... umiddelbart måske et billig tveak.. |
|
|
Det kommer jo nok an på anlæget, hvis man har købt et anlæg i prisklassen 10-20K, så vil pengene måske være brugt bedere et andet sted i kæden, men hos mig er førstehåndsindtryket meget posiktiv, så må vi se om jeg efter et stykke tid stadig syntes det samme. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tænkte på oppe ved dig er det måske et billig tveak
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
| jeg tænkte på oppe ved dig er det måske et billig tveak |
|
|
umidelbart ja __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 15 April 2010 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med det nye PS Audio strømgrej... Lyder som om at det har en god virkningsgrad efter hvad folk skriver. Må erkende at jeg selv er blevet mere nysgerrig efter at afprøve det i mit eget setup ude i fremtiden __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2010 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
Tillykke med det nye PS Audio strømgrej... Lyder som om at det har en god virkningsgrad efter hvad folk skriver. Må erkende at jeg selv er blevet mere nysgerrig efter at afprøve det i mit eget setup ude i fremtiden |
|
|
Tak, de har i hvert fald en tydelig inflydelse på systemet, nu har jeg jo haft flere net kabler før, men umidelbart er disse bedere en dem jeg har haft før. Vil tro at hvis man har standart lakrids kabler, så vil de de være et stort spring frem. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 15 April 2010 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
HOLBERG skrev:
Tillykke med det nye PS Audio strømgrej... Lyder som om at det har en god virkningsgrad efter hvad folk skriver. Må erkende at jeg selv er blevet mere nysgerrig efter at afprøve det i mit eget setup ude i fremtiden |
|
|
Vil tro at hvis man har standart lakrids kabler, så vil de de være et stort spring frem. |
|
|
KÆMPE spring frem  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 April 2010 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
er det nye netkabel bedre end det dyre stive noget du havde med ned til mig !!!! det lød ellers godt dan... tror sgu jeg vil bestille det " billig " af dem du har fået... var det ikke omkring 900 kr du sagde... og det var ved artsound du havde købt det..... kan jeg ikke lige få navnet helt præcis på det " billige " kabel... så er du en rar mand
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2010 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
er det nye netkabel bedre end det dyre stive noget du havde med ned til mig !!!! det lød ellers godt dan... tror sgu jeg vil bestille det " billig " af dem du har fået... var det ikke omkring 900 kr du sagde... og det var ved artsound du havde købt det..... kan jeg ikke lige få navnet helt præcis på det " billige " kabel... så er du en rar mand
mvh
|
|
|
Jeg er en rar mand   , Det er heder PS Audio Perfectwave AC-5 er modstykke til det Furutech (det blå stive) jeg havde med ned til dig, Furutech'et spiller en anelse bredere, men alt andet er bedere på AC-5. Det billige som jeg har anbefalet did til din cd-afspiller heder PS Audio Perfectwave AC-3. Prisen, tjaa kan se at artsound i dag har justeret priserne så de matcher jensens priser, så det er vist lige meget hvor du nu køber varen, hvis du aligevel skal til odense, så køb du dem hos jensen, ring eller mail først for at kontrolere at han har varen i butiken. 1,5m ac-3 koster i dag 1100 kr., 1,5m koster i dag 2150 kr.
link til jensen
link til artsound
PS Audio Perfectwave AC-3
PS Audio Perfectwave AC-5 __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 April 2010 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
alletiders dan... kan man også kan få det ned til 1m... det er nok med et stk på 1m sådan som det står efter jeg har fået nyt møbel.... men det skal måske være 1.5m for det er bedst.... læste noget om nordost netkabler og de skrev det skulle være et bestemt længde... mener det var 2,44m før det var bedst... har du leget med det eller mener du det er ligemeget.... gider ikke have et langt kabel liggende hvis det er ligemeget og sagtens kan nøjes med 1m....
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2010 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
| alletiders dan... kan man også kan få det ned til 1m... det er nok med et stk på 1m sådan som det står efter jeg har fået nyt møbel.... men det skal måske være 1.5m for det er bedst.... læste noget om nordost netkabler og de skrev det skulle være et bestemt længde... mener det var 2,44m før det var bedst... har du leget med det eller mener du det er ligemeget.... gider ikke have et langt kabel liggende hvis det er ligemeget og sagtens kan nøjes med 1m.... |
|
|
Jeg har ikke lejet med det, dog tror jeg ikke at 1m kablet er lager vare, så der måske er lang leverings tid, men det kan både artsound og jensen svare bedere på en jeg. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 15 April 2010 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
| alletiders dan... kan man også kan få det ned til 1m... det er nok med et stk på 1m sådan som det står efter jeg har fået nyt møbel.... men det skal måske være 1.5m for det er bedst.... læste noget om nordost netkabler og de skrev det skulle være et bestemt længde... mener det var 2,44m før det var bedst... har du leget med det eller mener du det er ligemeget.... gider ikke have et langt kabel liggende hvis det er ligemeget og sagtens kan nøjes med 1m.... |
|
|
Jeg har ikke lejet med det, dog tror jeg ikke at 1m kablet er lager vare, så der måske er lang leverings tid, men det kan både artsound og jensen svare bedere på en jeg. |
|
|
Mine 1meter kabler var på lager, det var de længere som skulle bestilles hjem.
Jeg har faktisk tænkt mig at prøve at høre om der er forskel på mit 1m og 3m AC-10 en af dagene  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2010 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|
|
Jeg har ikke lejet med det, dog tror jeg ikke at 1m kablet er lager vare, så der måske er lang leverings tid, men det kan både artsound og jensen svare bedere på en jeg. |
|
|
Mine 1meter kabler var på lager, det var de længere som skulle bestilles hjem.
Jeg har faktisk tænkt mig at prøve at høre om der er forskel på mit 1m og 3m AC-10 en af dagene  |
|
|
det bliver spændende, der er jo nogle bruger her på H4A der har udtalt at de kan høre forskæld på længden, men her som sagt ikke forsøgt selv. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |