| Sendt: 28 Januar 2010 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
mirland skrev:
Har været nede og kigge på Medielink-tvet. For dælen det er nydeligt. Og for en gangs skyld en finish der får et tv til at se ud som om det ikke er lavet af Kinder. Jeg undrer mig stadig over den manglende balance mellem tvs udvikling og deres generelle finish/design/kvalitet. |
|
|
Har undersøgt, det med deres TV lidt mere, det har godt ikke mpeg4 tuner, men ser det mere som en feeed monitor, der går allerede rygter om en DVB-T2 udgave og DVB-C2, så kan alle mpeg 2, 4 og hvad de nu ellers hedder :) skal de alligevel ud at købe en boks, man kan få så små bokse og samle alt i en fjernbetjening.
Mht. Billedet står det rigtig godt på deres 42" & 63" begge fuld Hd --
De nye LED skærme fra diverse producenter - giver nye design muligheder - Hvis man køber et tv til 15 - 20k har man nok andet lyd koblet til alligevel, og så gør den manglende lyd ikke noget.
Jeg har indbygget bose styring i mit Ml42"FULLHD, så det kan styres 99 % fra bose remoten -
(sorry ved godt at bose er et fy ord herinde, men til den der vil have små højttalere er det fint, og lyden når der ses film fra mediecentret Dolby DTS 5.1 full hd mkv. filer spiller det max..
mvh glad filmelsker :)
|