| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 08 Oktober 2009 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|

BeoVision 7-40" Mk IV + BeoLab 7-4.
Den B&O patentbeskyttede 100 Hz variant.
B&Os 100 Hz er mere end hvad der møder øjet. Det er et proprietært 100 Hz system, der tilpasser graden af udglattende og slør-reducerende teknikker i forhold til indholdet på skærmen. Den B&O patentbeskyttede 100 Hz variant er derfor mere end hvad andre producenter praler med. Tryk og læs her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
nuri58 Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 29 Oktober 2009 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og så et det sharps topmodel, der er udnævnt til at have det bedste billede bedre end Pioneers, som kommer på de næste fire pladser. Lidt længere nede af listen Philips og andre. Men som med alting er det lidt subjektivt - selv om farve er kalibreret så er optagelsen ikke nødvendigvis. Og så er der lige det med om du kan se de store forskelle på de forskellige TV uden at have måleudstyret i baglommen. Mit råd vil være at se på det der bliver anbefalet. Selv er jeg begejstret for Ambilight som giver en ekstra diminsion i billedet - det kunne være en overvejelse værd
__________________ Arcam AVR600; Martin Logan: Aeon I, Cinema I, Script i, Grotto; Projet RPM 1.3/Denon DL103r; Pioneer BDP-320; Electrola Monster MKII; Philips 37PF9830, Panasonic AE4000
|
| Til top |
|
| |
sterler Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 185
|
| Sendt: 29 Oktober 2009 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.. Har selv Pioneer KRP 500 AW uden højtalere, super billede.. Elsker det ;-))
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 30 Oktober 2009 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
nuri58 skrev:
| Og så et det sharps topmodel, der er udnævnt til at have det bedste billede bedre end Pioneers, som kommer på de næste fire pladser. Lidt længere nede af listen Philips og andre. Men som med alting er det lidt subjektivt - selv om farve er kalibreret så er optagelsen ikke nødvendigvis. Og så er der lige det med om du kan se de store forskelle på de forskellige TV uden at have måleudstyret i baglommen. Mit råd vil være at se på det der bliver anbefalet. Selv er jeg begejstret for Ambilight som giver en ekstra diminsion i billedet - det kunne være en overvejelse værd |
|
|
Hvorhenne? __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
nuri58 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Oktober 2009 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er lige det. Jeg så det i en dansk artikel (5 bedste) som refererede til en engelsk, men hvor? Måske gear eller comon. Hvis jeg finder det skal jeg nok lave en edit.
Nå ja alt om data og de refererer ti
http://www.techradar.com/news/television/tv/the-top-12-flats creen-tvs-in-the-world-today-533435 __________________ Arcam AVR600; Martin Logan: Aeon I, Cinema I, Script i, Grotto; Projet RPM 1.3/Denon DL103r; Pioneer BDP-320; Electrola Monster MKII; Philips 37PF9830, Panasonic AE4000
|
| Til top |
|
| |
sterler Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 185
|
| Sendt: 30 Oktober 2009 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej..
Har du set prisen på Sharp, ca. 9000 pund.. Pioneer KRP 500 AW, 2200 pund.. ;-))
|
| Til top |
|
| |
nuri58 Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Oktober 2009 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
sterler skrev:
Hej..
Har du set prisen på Sharp, ca. 9000 pund.. Pioneer KRP 500 AW, 2200 pund.. ;-)) |
|
|
Ja det koster at få det bedste  . Og i morgen er det bedste af i dag outdated  så 2 x det næstbedste i stedet for 1 x det bedste gør man i gennemsnit er forud. __________________ Arcam AVR600; Martin Logan: Aeon I, Cinema I, Script i, Grotto; Projet RPM 1.3/Denon DL103r; Pioneer BDP-320; Electrola Monster MKII; Philips 37PF9830, Panasonic AE4000
|
| Til top |
|
| |
nuri58 Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Oktober 2009 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
| Den B&O patentbeskyttede 100 Hz variant.
B&Os 100 Hz er mere end hvad der møder øjet. |
|
|
Ja men er essensen ikke hvad der møder øjet? __________________ Arcam AVR600; Martin Logan: Aeon I, Cinema I, Script i, Grotto; Projet RPM 1.3/Denon DL103r; Pioneer BDP-320; Electrola Monster MKII; Philips 37PF9830, Panasonic AE4000
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 01 November 2009 kl. 08:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nuri58 Forum Bruger

|
| Sendt: 01 November 2009 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Jo nuri58, også lidt til (design)derfor køber jeg B&O  |
|
|
Ja, det har mange designkvaliteter og et fint billede og det er jo det der tæller. __________________ Arcam AVR600; Martin Logan: Aeon I, Cinema I, Script i, Grotto; Projet RPM 1.3/Denon DL103r; Pioneer BDP-320; Electrola Monster MKII; Philips 37PF9830, Panasonic AE4000
|
| Til top |
|
| |
LilleNørd Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 384
|
| Sendt: 01 November 2009 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt valgte jeg pioneer da jeg stod og skulle vælge 50" for en 1,5 år siden, jeg spurgte i butikken (expert bremdal) hvad der var af alternativer til pioneer fik svaret " så skal det være et fra den lokale fabrik (b&o)". Men folk her i området er selvfølgelig også lidt miljø skadet når det kommer til b&o.
Det der i sin til fik mig ud og kigge i butikkerne var denne test, som jeg stadig finder relevant mht. kalibrering.
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1270&zoneid=1
Ville dog selv vælge krp 500-A eller 500-M frem for lx-5090 da de er kalibreret fra fabrikken med deres "pure" indstilling.
|
| Til top |
|
| |
Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 884
|
| Sendt: 30 December 2009 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan få et samsung 50" som er ultra tyndt, kun 2,9 cm. tykt, for en yderst konkurrencedygtig pris, nemlig 10.500 kr.
Det ser super godt ud på væggen. Er der nogen af jer der overvejer 50 tommer tv, som går efter sådan et?  __________________ Venlig hilsen
Olsen
|
| Til top |
|
| |
jenssmed Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 30 December 2009 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Olsen skrev:
|
Man kan få et samsung 50" som er ultra tyndt, kun 2,9 cm. tykt, for en yderst konkurrencedygtig pris, nemlig 10.500 kr.
Det ser super godt ud på væggen. Er der nogen af jer der overvejer 50 tommer tv, som går efter sådan et? 
|
|
|
Har lige købt et samsung 50" super billede og fladt flot tv, med internet. kabelstik vendt mod siden i stedet for bagud, lavt strømforbrug osv. en skærm der kan mange andre ting end også vise et fornuftigt sortniveu. nemt at bruge i hverdagen med alle former for digital tuner mpeg4 mv.

Smeden
ps. ingen problemer med støj overhovedet! eller varme! __________________ Besøg min stue her
Mygear
Vestsjællands HiFi-Klub
|
| Til top |
|
| |
Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 884
|
| Sendt: 30 December 2009 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
jenssmed skrev:
Olsen skrev:
|
Det ser super godt ud på væggen. Er der nogen af jer der overvejer 50 tommer tv, som går efter sådan et? 
|
|
|
Har lige købt et samsung 50" super billede og fladt flot tv, med internet. kabelstik vendt mod siden i stedet for bagud, lavt strømforbrug osv. en skærm der kan mange andre ting end også vise et fornuftigt sortniveu. nemt at bruge i hverdagen med alle former for digital tuner mpeg4 mv.

Smeden
ps. ingen problemer med støj overhovedet! eller varme!
|
|
|
Tillykke med den nye 50". Hvad for en Samsung model blev det? Var det 850 eller 855 eller ? __________________ Venlig hilsen
Olsen
|
| Til top |
|
| |
jenssmed Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 30 December 2009 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Olsen skrev:
jenssmed skrev:
Olsen skrev:
|
|
|
|

Smeden
ps. ingen problemer med støj overhovedet! eller varme!
|
|
|
Tillykke med den nye 50". Hvad for en Samsung model blev det? Var det 850 eller 855 eller ?
|
|
|
havde regnet med lcd, men det blev 855 plasma
Smeden __________________ Besøg min stue her
Mygear
Vestsjællands HiFi-Klub
|
| Til top |
|
| |