Se den der juvel er faktisk det eneste der er skiftet i den før min tid, så den er rød men er vist normalt grøn ?
Nåh ja der sidder faktisk ikke nogen juvel, men blot en pære inde bag ved med noget rød film foran.
Der er sådan lidt forskelllige kosmetiske mangler på den, bl.a juvelen der og så er nogle af messing kapperne på knapperne
væk, men det er jo altsammen noget der kan skaffes på ebay, og det gør jeg også i løbet af foråret her.
Lige nu har det været rørene der har været fokus, jeg går jo stadig og venter på et par sendinger med i alt 20 6p14p-er, og
hvis muligt bestiller jeg nok en lille flok til, så der er til guitarforstærker også ;)
Mht til elektrolytter, så vil jeg på et senere tidpunkt enten bygge eller købe et såkaldt ESR-meter som bruges til at teste
helbredstilstanden på elektrolytter og kondensatorer. Men indtil videre er der ingen hverken hørbare eller synlige tegn på at
de gamle skulle være dårlige eller slidte, så det haster ikke sådan lige.
Derimod vil jeg nok snart begynde at se mig om efter værdige erstatninger for de 'lytter osv. der sider i fisheren, det skal jo
være noget i en ordentlig kvalitet, ellers går ideen ligesom fløjten.
Det er noget af det jeg synes der er sjovt og spændende ved at ha sådan noget gammelt grej: jagten på gode komponenter
....på den måde at jeg jo ikke har ubegrænsede økonomiske midler og derfor ind i mellem sidder og "fisker" rundt omkring
efter en go deal. Det er jo nok det gamle jæger-instinkt der nu udleves på de højteknologiske jagtstier på nettet
Og så synes jeg det er fedt at ha noget som man ikke lige kan gå ned på ethvert gadehjørne og købe