Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 13:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hvad gør man ved nabostøj? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mattheis
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 April 2013
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 10 Juni 2013 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

Denims skrev:
Vi er til gengæld gode til at fortælle når vi ikke er hjemme en
weekend, på ferie mm. Der ved han at han ikke generer os med støj...... Vi tager hensyn til hinanden begge veje.

Jeg forsøgte også at få sådan en ordning op at køre, af respekt for at de også skulle have lov til at feste. Som regel
var jeg faktisk ikke hjemme i weekenderne fordi jeg besøgte mine forældre og kammerater der hvor jeg kom fra, så
jeg fik sat en tavle op på den etage hvor min nabo og jeg boede, så vi begge hurtigt kunne kigge på den. Og jeg
skrev altid op hvornår jeg ikke var hjemme.

I sidste ende var det dog ligegyldigt, når festerne alligevel blev holdt og det var svært at holde musikken og
svingdøren i ro, inkl. at hverdagene blev taget i brug. De kunne sågar finde på at vælte ud af lejligheden en onsdag
morgen med røgen i hælene og stige ind i en bil og køre på arbejde (naboen selv var i lære i en bank, vist).

Enden blev at jeg en nat til en onsdag, hvor musikken stadig spillede højt for åbne vinduer, og dunkede igennem både
et af mine værelser plus en stue lige ind i mit soveværelse (det fjerneste rum ift. naboen) og holdt mig vågen trods
ørepropper, simpelthen gik ind i det nærliggende værelse og hamrede meget hårdt på gipsvæggen. Så holdt de sgu
op! Og så var der ikke noget indtil de flyttede ud. Gentagne samtaler havde ikke hjulpet, men det gjorde.

Hvad vil jeg så sige med det? At det stadig irriterer mig at have boet i sådan noget i 1½ år, og at man bør tage
handling. En venskabelig snak over en øl, eller kontakt til udlejeren. Men vær beredt på at der måske skal lidt mere til,
dem der ikke er vant til at tage hensyn til andre har sikkert svært ved at forstå hvordan det kan være.
Til top Vis Mattheis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mattheis

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes