| Forfatter |
|
diamondduck Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 04 September 2013 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man burde starte med at støtte de danske forhandler,før man beder om rabatter.Det kunne jo være at de tog flere forskellige vare hjem ,så vi blev mere fristet til at købe mere,og dermed skaber en positv steming i dette fælles univers der hedder Hi-Fi. Og lad være med at misbruge forhandler til at lytte på alverdens ting i timevis,og så bare forlade butikken uden at bruge en krone-I håb om at finde den ting du gerne ville have ,for et par hundrede kroner billiger på nettet DET ER DÅRLIG STIL
__________________ -etwas Kultur muß sein
|
| Til top |
|
| |
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
| Sendt: 05 September 2013 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
I princippet enig, men utallige undersøgelser har vist, at priserne i DK generelt er noget højere end i øvrige EU-lande, selv når der er korrigeret for de
højere danske lønninger og den højere danske moms.
Et selvoplevet eksempel er, at jeg netop har hørt på priser på en ny p.u. Prisen i UK er omregnet 9.500 kr., mens "dagsprisen" i DK er 16.250 kr.
Så langt rækker min altruistiske indstilling altså ikke ...
Og bare rolig - jeg misbruger ingen dansk forhandler og lytter i timevis. Jeg har haft arrangeret en privat lyttesession, hvor jeg har haft mulighed for
at høre p.u.'en i mit set-up. Det er nemlig stort set også en umulighed hos størsteparten af forhandlere herhjemme - der findes dog undtagelser.
Nå, det var vist off topic ...
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 05 September 2013 kl. 01:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
for lige at afslutte off-topic,så var det en generelt betragtning og ikke nogle specifikke nørder.I din pris samligning burde man kunne forhandle til en fornuftig pris,til glæde for begge parter
__________________ -etwas Kultur muß sein
|
| Til top |
|
| |
førklang Lukket konto

Hvem er du?
Bruger siden: 31 Juli 2013 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 05 September 2013 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
diamondduck skrev:
for lige at afslutte off-topic,så var det en generelt betragtning og ikke nogle specifikke
nørder.I din pris samligning burde man kunne forhandle til en fornuftig pris,til glæde for begge parter
|
|
|
Jeg synes så bare det er kedeligt at prisen derved ikke bliver ens for alle. Dem der kan forhandle og prutte vil få en
bedre pris end den der opfatter en pris som værende nogenlunde den pris der skal betales. Og ja, dem der er gode til
det synes helt sikkert det er den perfekte ordning, mens vi andre kun kan ærgre os.
Så i stedet for at "vide" at forhandleren kun oplyser "vildledende" pris, så vælger jeg ofte at stemme med fødderne
(www).
Den af Analogueman nævnte prisforskel er dog exorbitant høj... Den må da være svær at få ned på det niveau, og
hvis det er muligt, så har man jo en indikator for hvor meget der egentlig tjenes på produktet.
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 05 September 2013 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har desværre ikke det store forkromet overblik,så det var nu også bare ment som et forslag
__________________ -etwas Kultur muß sein
|
| Til top |
|
| |
Vinyljesper Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 76
|
| Sendt: 06 September 2013 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, er blevet kontaktet af en Gert fra Highend sound i Vodskov som endda har Goldring 1042 nålen på lager, så køber den af ham til en god pris! Dejligt med lokale & danske hifibutikker..
__________________ Vinylsamler og Holfi-lover :)
|
| Til top |
|
| |
Peter ht-byg Forum Bruger


Bruger siden: 24 Maj 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 170
|
| Sendt: 11 September 2013 kl. 01:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må vi spørge hvad prisen blev? Det kunne være han kunne sælge en mere, da jeg også har en liggende der måske
skal have en ny nål.
|
| Til top |
|
| |
Struktøren Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
|
| Sendt: 11 September 2013 kl. 06:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep... Gert er efter min mening en super forhandler... God service og kan komme med gode tilbud.
Med venlig hilsen
Struktøren
|
| Til top |
|
| |
MUNKEBO Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2011 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 400
|
| Sendt: 11 September 2013 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter ht-byg skrev:
Må vi spørge hvad prisen blev? Det kunne være han kunne sælge en mere, da jeg også har en liggende der måske
skal have en ny nål. |
|
|
Du skal da bare kontakte Gert så får du prisen
|
| Til top |
|
| |
Vinyljesper Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 76
|
| Sendt: 11 September 2013 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter ht-byg skrev:
Må vi spørge hvad prisen blev? Det kunne være han kunne sælge en mere, da jeg også har en liggende der måske
skal have en ny nål. |
|
|
Skriv til ham :) Prisen var så god at jeg ikke behøvede at prutte ;) __________________ Vinylsamler og Holfi-lover :)
|
| Til top |
|
| |