Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 09:29   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Ny nål eller ny pickup! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
diamondduck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1321
Sendt: 04 September 2013 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

Man burde starte med at støtte de danske forhandler,før man beder om rabatter.Det kunne jo være at de tog flere forskellige vare hjem ,så vi blev mere fristet til at købe mere,og dermed skaber en positv steming i dette fælles univers der hedder Hi-Fi.

Og lad være med at misbruge forhandler til at lytte på alverdens ting i timevis,og så bare forlade butikken uden at bruge en krone-I håb om at finde den ting du gerne ville have ,for et par hundrede kroner billiger på nettet

DET ER DÅRLIG STIL


__________________
-etwas Kultur muß sein   
Til top Vis diamondduck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af diamondduck
 
Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3262
Sendt: 05 September 2013 kl. 00:30 | IP-adresse registreret  

I princippet enig, men utallige undersøgelser har vist, at priserne i DK generelt er noget højere end i øvrige EU-lande, selv når der er korrigeret for de
højere danske lønninger og den højere danske moms.

Et selvoplevet eksempel er, at jeg netop har hørt på priser på en ny p.u. Prisen i UK er omregnet 9.500 kr., mens "dagsprisen" i DK er 16.250 kr.

Så langt rækker min altruistiske indstilling altså ikke ...

Og bare rolig - jeg misbruger ingen dansk forhandler og lytter i timevis. Jeg har haft arrangeret en privat lyttesession, hvor jeg har haft mulighed for
at høre p.u.'en i mit set-up. Det er nemlig stort set også en umulighed hos størsteparten af forhandlere herhjemme - der findes dog undtagelser.

Nå, det var vist off topic ...
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman
 
diamondduck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1321
Sendt: 05 September 2013 kl. 01:09 | IP-adresse registreret  

for lige at afslutte off-topic,så var det en generelt betragtning og ikke nogle specifikke nørder.I din pris samligning burde man kunne forhandle til en fornuftig pris,til glæde for begge parter

__________________
-etwas Kultur muß sein   
Til top Vis diamondduck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af diamondduck
 
førklang
Lukket konto
Lukket konto

Hvem er du?

Bruger siden: 31 Juli 2013
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 20
Sendt: 05 September 2013 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

diamondduck skrev:
for lige at afslutte off-topic,så var det en generelt betragtning og ikke nogle specifikke
nørder.I din pris samligning burde man kunne forhandle til en fornuftig pris,til glæde for begge parter



Jeg synes så bare det er kedeligt at prisen derved ikke bliver ens for alle. Dem der kan forhandle og prutte vil få en
bedre pris end den der opfatter en pris som værende nogenlunde den pris der skal betales. Og ja, dem der er gode til
det synes helt sikkert det er den perfekte ordning, mens vi andre kun kan ærgre os.

Så i stedet for at "vide" at forhandleren kun oplyser "vildledende" pris, så vælger jeg ofte at stemme med fødderne
(www).

Den af Analogueman nævnte prisforskel er dog exorbitant høj... Den må da være svær at få ned på det niveau, og
hvis det er muligt, så har man jo en indikator for hvor meget der egentlig tjenes på produktet.
Til top Vis førklang's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af førklang
 
diamondduck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1321
Sendt: 05 September 2013 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

Jeg har desværre ikke det store forkromet overblik,så det var nu også bare ment som et forslag

__________________
-etwas Kultur muß sein   
Til top Vis diamondduck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af diamondduck
 
Vinyljesper
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Maj 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 06 September 2013 kl. 08:47 | IP-adresse registreret  

Hejsa, er blevet kontaktet af en Gert fra Highend sound i Vodskov som endda har Goldring 1042 nålen på lager, så køber den af ham til en god pris! Dejligt med lokale & danske hifibutikker..

__________________
Vinylsamler og Holfi-lover :)
Til top Vis Vinyljesper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vinyljesper Besøg Vinyljesper's Websted
 
Peter ht-byg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Maj 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 170
Sendt: 11 September 2013 kl. 01:29 | IP-adresse registreret  

Må vi spørge hvad prisen blev? Det kunne være han kunne sælge en mere, da jeg også har en liggende der måske
skal have en ny nål.
Til top Vis Peter ht-byg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter ht-byg
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2522
Sendt: 11 September 2013 kl. 06:20 | IP-adresse registreret  

Jep... Gert er efter min mening en super forhandler... God service og kan komme med gode tilbud.

Med venlig hilsen
Struktøren
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
MUNKEBO
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Oktober 2011
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 400
Sendt: 11 September 2013 kl. 09:50 | IP-adresse registreret  

Peter ht-byg skrev:
Må vi spørge hvad prisen blev? Det kunne være han kunne sælge en mere, da jeg også har en liggende der måske
skal have en ny nål.


Du skal da bare kontakte Gert så får du prisen
Til top Vis MUNKEBO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MUNKEBO
 
Vinyljesper
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Maj 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 11 September 2013 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

Peter ht-byg skrev:
Må vi spørge hvad prisen blev? Det kunne være han kunne sælge en mere, da jeg også har en liggende der måske
skal have en ny nål.


Skriv til ham :) Prisen var så god at jeg ikke behøvede at prutte ;)

__________________
Vinylsamler og Holfi-lover :)
Til top Vis Vinyljesper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vinyljesper Besøg Vinyljesper's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes