| Sendt: 11 September 2013 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Klubben har ikke Denon DL-301mk2 på programmet, men det er en kanon pu til prisen. Højere output end 304 og prisen er
lavere. Jeg har en DL-S1 og må sige at 301mk2 ikke halter meget bagefter. Jeg købte min 301 (kun prøve monteret) af privat
på Audiogon for usd 250,-!, den fungerer ikke godt i meget tunge arme. Det var mit held!
Blandt de ældre Audio Technica MM pu kan AT-15SS anbefales. ADC nålene blev produceret længe efter firmaet opgav pu
produktionen, gummiet plejer ikke at fejle noget (har ADC XT-2 på lager som er nos, fejler intet).
|