| Sendt: 06 Oktober 2013 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej bjørns.
med en mid-fi pladespiller-kombination, kommer du ikke i nærheden af en nogenlunde cd-spiller. du skal have en top-kombination. og det betyder nødvendigvis ikke , at det skal være det sidste nye eller dyrt men det betydfer ,at det skal være en passende pu i en passende tonearm på en passende spillemaskine, nyt som gammelt, dyrt som billigt.
ps. personligt spiller jeg selv kun lpér, men det skyldes at den musik jeg foretrækker, er fra en periode man kun havde lpér. cd-maskinen er konens område.
|