Forfatter |
|
Struktøren Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
|
Sendt: 06 Juni 2014 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, Hasse er Boydk og han bor i smilets by, jeg nøjes med at komme derfra.
Analogueman, en øl er en øl, altså en genstand  , hvem gider da gå op i små detaljer
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
Sendt: 07 Juni 2014 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
Analogueman skrev:
Hasse? Hvem dælen er Hasse? |
|
|
Det er da ham der bor i smilets by :)
|
|
|
Fint nok ... men det var mig, der blev citeret, hvorfor jeg naturligvis undrede mig over at blive kaldt Hasse
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 07 Juni 2014 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu var det også ****tossen, der skrev   . Du er forhåbentligt blevet kaldt værre ting i tidens løb  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 07 Juni 2014 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, Hasse er nok det værste, jeg nogensinde er blevet kaldt
Kan det overhovedet blive værre
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 03 Juli 2014 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
amerikanske ps audios mest fornemme strømkabel med god bund , god krop , og tilgivende diskant. 3stk med forskellige længder haves .heraf 2 til
salg. eet på 1,5m til 2400,- eet på 2m til 2700,- og eet på 3m til 3000,-.porto betaler jeg.priserne er godt under halvdelen af nypris og faste.købt hos
artsound og ikke kopivare.mvh
Sakset fra KSB
Gadvide hvilken en af kablerne der ikke er til salg?
|
Til top |
|
|
The Real Wiz Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1001
|
Sendt: 03 Juli 2014 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han skrive jo "heraf 2 til salg"
Det betyder nok at han vil beholde et af dem.
Men da han har 3 forskelige længder kan du selv vælge hvilke 2 ud af de 3 du vil købe
__________________ Vi hører alle forskelligt
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 03 Juli 2014 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
har lidt svært ved at smile over at folk der er ordblinde bliver hængt ud som værende sjove.
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 03 Juli 2014 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu fremgår det så ikke af det saksede, om annoncøren er ordblind, men din sympati er skam sympatisk nok alligevel. Jeg synes dog også, at vi i den hellige politiske korrektheds navn skal passe på med, at vi ikke når til et punkt, hvor vi ikke kan gøre grin med noget som helst. Det handler om at finde en balance.
Det påstået "sjove" i omtalte annonce har vel heller ikke noget med ordblindhed at gøre? At det så kun er Struktøren, der finder annoncen sjov, fordi han ikke kan læse det, der faktisk står (hvilket The Real Wiz allerede har påpeget), er faktisk sjovere
Jeg hviler min sag (anglicisme af "I rest my case")
|
Til top |
|
|
efterklang Udelukket fra forum

Dobb.profil Wymax
Bruger siden: 05 Oktober 2013 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 301
|
Sendt: 03 Juli 2014 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
har lidt svært ved at smile over at folk der er ordblinde bliver hængt ud som værende sjove. |
|
|
Jeg kan heller ikke se at det skulle have noget som helst med ordblindhed at gøre. Og så kan man faktisk godt smile lidt
af den, hvis man tager sin kappe af simpel humor på
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 04 Juli 2014 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 er vist det, man må kalde en sjældenhed, en nordjyde uden humor  ,
udover det, har han så lidt ret, men tråden blev startet i en ånd, der så det morsomme i fejlformuleringer såsom "Helt ny, kun 2 mdr. gammel" osv. osv.  , lad den endelig blive ved det __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 04 Juli 2014 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alt er jo relativt, men da jeg i går aftes sad og browsede DBA for brugte lp'er til salg, faldt jeg over en, der solgte en "...stor pladesamling på 98 lp'er."
Tja, hvad der for en er et uoverstigeligt bjerg er for en anden blot en dråbe i havet
98 lp'er er vist nærmest, hvad jeg når at kassere på en uge ...
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 04 Juli 2014 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen dem sender du da bare til Århus i stedet for at aflevere dem i Kirkens Korshær, så skal jeg nok sortere videre   __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 04 Juli 2014 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tager en stak med næste gang, jeg kommer til Risskov (hvor svigermekanikken bor), så må vi da se, om vi kan finde ud af et eller andet
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 04 Juli 2014 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du sender bare en PB inden  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 04 Juli 2014 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Av for den
Som the wiz påpeger forstod jeg godt pointen med annoncen, men det morsomme, syntes jeg, er jo bare at læse det der står, ikke andet.
Ordblindhed er ikke noget jeg gør grin med, så det vil jeg da være ked af at man forstår det på den måde, faktisk er der intet fra annoncen der peger
på at sælger skulle være/er ordblind?
Syntes faktisk denne tråd kan være med til atbringe lidt"skævhed" ind i denne korrekte verden som omgang med Hifi og relaterede produkter er.
Denne meget seriøsitet skal have lidt modvægt  Ellers risikerer man selvsving
Svigermekanikken, A-man, er fra Risskov, du er jo hamrende godt gift  , Århusianere er ikke det værste man kan finde, vi sender tit nogen over
til Kongeøen for netop at "tynde" ud i den ulige magtbalance der hærger disse år i vores ellers grønne landskab, at de så er dygtige til at tilpasse sig,
og hyler med i koret, ak ja  Skulle du "komme" til at tabe lidt vinyl omkring Give, skal jeg nok samle op, og det der er for godt til det mørke
midtjylland sender jeg med glæde til Boydk, så kan han gjalde til de gyldne toner, mens jeg nøjes med min ydmyge pladesamling
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 04 Juli 2014 kl. 09:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Give kommer jeg nok ikke til ... det er sgu lidt for mørkt for mig
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 04 Juli 2014 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Struktøren skrev:
Skulle du "komme" til at tabe lidt vinyl omkring Give, skal jeg nok samle op, og det der er for godt til det mørke midtjylland sender jeg med glæde til Boydk, så kan han gjalde til de gyldne toner, mens jeg nøjes med min ydmyge pladesamling  |
|
|
Hov hov, find på noget selv, du   , du kan forhåbentlig være heldig, og gjalde med på "De Gyldne Løver", medens A-man og jeg nyder en spids af den whiskey, du smagte, da du var her sidst  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 04 Juli 2014 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv
Nå, jeg må "nøjes" med min
Og hertil nyde
Mens mine tørre tårer triller ned om mit brede smil
Men din Whisky smagte nu rasende godt, og selskabet var hyggeligt
|
Til top |
|
|
ramma Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 969
|
Sendt: 04 Juli 2014 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Analogueman skrev:
Alt er jo relativt, men da jeg i går aftes sad og browsede DBA for brugte lp'er til salg, faldt jeg over
en, der solgte en "...stor pladesamling på 98 lp'er."
Tja, hvad der for en er et uoverstigeligt bjerg er for en anden blot en dråbe i havet
98 lp'er er vist nærmest, hvad jeg når at kassere på en uge ... |
|
|
Her er et tilbud som passer på begrebet " stor pladesamling ", så skal man bare have fat i en lille kassevogn til at køre det
hele
hjem med og så forestår der en større sortering og lytning efterfølgende
Se linie 3, kæmpe samling ca 1500 klassiske lper (mange er bokse)
grammofonplader/klassisk/l/cn10384/">http://www.qxl.dk/pris/ cd-lp-fan-merchandise/musik-
grammofonplader/klassisk/l/cn10384/
Det var sådan noget jeg kørte efter forhen, nu køber jeg kun selekteret __________________ Hifi hilsen Ramma
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 04 Juli 2014 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ramma, jeg kan ikke lige få dit link til at fungere, men det er ikke så lang tid siden, at jeg købte et tilsvarende antal klassiske titler. Jeg har end ikke nået at lytte til en flig af samlingen
Da alle lp'er uden undtagelse bliver renset på min Keith Monks RCM, så er det en langvarig affære - også selv om det er dobbeltudgaven af Keith Monks'en, der klarer ca. 15 lp'er i timen. Jeg bør overveje at opfinde en robot, der kan fodre maskinen, så jeg ikke selv skal stå og lege pladevasker-dj.
Måske noget billig østeuropæisk arbejdskraft kan klare opgaven
|
Til top |
|
|