Forfatter |
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 02 Maj 2007 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej den flight pre er en meget kompetent pre amp har selv haft sådan en spiller virkewlig godt.. 
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 08:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
hej den flight pre er en meget kompetent pre amp har selv haft sådan en spiller virkewlig godt.. 
|
|
|
En forforstærker? Hvad er det?  __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Novisad skrev:
|
|
|
En forforstærker? Hvad er det? 
|
|
|

Den skulle du bare lige have klemt ud mellem sidebenene, hva __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
jkjaers skrev:
Novisad skrev:
|
|
|
En forforstærker? Hvad er det? 
|
|
|

Den skulle du bare lige have klemt ud mellem sidebenene, hva
|
|
|
Hehe, jeps. Jeg synes altså stadig det føles mystisk at tilkoble pladespilleren til CD-afspilleren  __________________ Venlig hilsen Jesper
|
Til top |
|
|
Fl.D.P Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 176
|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
|
|
Hej Novisad,hvad gjorde at du skilte dig af med den Audia pre.?
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fl.D.P skrev:
Novisad skrev:
|
|
|
|
|
|
Det var vist bare Novisad. Jeg tror nok han har den uofficielle rekord herinde for mest flest udskiftninger på kortest tid __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Fl.D.P skrev:
Novisad skrev:
|
|
|
|
|
|
Det var vist bare Novisad. Jeg tror nok han har den uofficielle rekord herinde for mest flest udskiftninger på kortest tid
|
|
|
Lad os da sludre lidt mere her om Novisad  
Nu skal der laves strømkabler så mine blokke kan komme ud til siden - vejret er som skabt til det..... (det bliver nok på terrassen) __________________ Venlig hilsen Jesper
|
Til top |
|
|
Fl.D.P Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 176
|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jesper.
Undskyld jeg afsporede din tråd,var ikke meningen så husker at spørger på en PM næste gang
Flemming
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj!
Sidder lige og får flash-back!!
Det ligner jo unægteligt noget jeg har set før - nåååh ja - mit eget!
Ja den er ok den Audio Aero Cap. Ref., men som pre - bob-bob...
Men giv den en god (samme prisklasse) preamp (f.eks. den nyeste Audia Flight Pre) så skal du se sager.
Men som pre-amp synes jeg den støjer lidt.
Eera DL2 ville også være et godt valg - hvis jeg skulle ud og vælge maskine.
Eller endnu bedre, ifølge rygter, denne: http://www.tentlabs.com/index.html
M150 i sort ser ret lækker ud!
Er forøvrigt på vej til at bestille nye power rør, for første gang til mine blokke. De nærmer sig 2 år, så det må vel være på tide! Men på den anden side, der er ingen fysiske tegn på slid - bias er klippefast - kan ikke huske hvornår jeg har sat dem sidst - mener det var efteråret 2006.
Forøvrigt, så bør din pladespiller stampe på den AA, hvis den er sat ordentligt op.
Og nu vi er i opsætning, det er nok sidste gang jeg vælger en VPI arm, mage til besværlig arm skal man lede længe efter!!
Mvh.
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Brian7500 skrev:
Fl.D.P skrev:
Novisad skrev:
|
|
|
|
|
|
Det var vist bare Novisad. Jeg tror nok han har den uofficielle rekord herinde for mest flest udskiftninger på kortest tid
|
|
|
Lad os da sludre lidt mere her om Novisad  
Nu skal der laves strømkabler så mine blokke kan komme ud til siden - vejret er som skabt til det..... (det bliver nok på terrassen)
|
|
|
Sorry Jesper. Det havde ingenting at gøre i din tråd. Det har du ret i
Ja så har I bedre vejr i Århus end vi har længere vestpå. Her er det KOLDT!!! __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Halløj!
Sidder lige og får flash-back!! Det ligner jo unægteligt noget jeg har set før - nåååh ja - mit eget!
Ja den er ok den Audio Aero Cap. Ref., men som pre - bob-bob... Men giv den en god (samme prisklasse) preamp (f.eks. den nyeste Audia Flight Pre) så skal du se sager. Men som pre-amp synes jeg den støjer lidt. Eera DL2 ville også være et godt valg - hvis jeg skulle ud og vælge maskine. Eller endnu bedre, ifølge rygter, denne: http://www.tentlabs.com/index.html
Jeg har forelsket mig lidt i et CEC 5100 drev. Men hvilken dac man så skulle bruge?
M150 i sort ser ret lækker ud! Du kan bestille nye fronter direkte hos Rogue ved jeg. Pris: USD 250,00 + det løse (fragt, told og moms).
Er forøvrigt på vej til at bestille nye power rør, for første gang til mine blokke. De nærmer sig 2 år, så det må vel være på tide! Men på den anden side, der er ingen fysiske tegn på slid - bias er klippefast - kan ikke huske hvornår jeg har sat dem sidst - mener det var efteråret 2006.
Forøvrigt, så bør din pladespiller stampe på den AA, hvis den er sat ordentligt op. Og nu vi er i opsætning, det er nok sidste gang jeg vælger en VPI arm, mage til besværlig arm skal man lede længe efter!!
Hvad kunne du så tænke dig?
Mvh. |
|
|
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|

Dobb.profil Sonic
|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej heheh ja jeg har skiftet lidt bare for at prøve forskelligt grej men dog stået stille i den senerer tid audia spiller som en drøm det vil du ikke fortryde...
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jkjaers, er du blevet færdig med dine powerkabler så blokkene kan komme helt ud til siden?
Har du fået høvlet nogle timer afsted på blokkene... sagt med andre ord, er de begyndt at åbne mere?
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

|
Sendt: 07 Maj 2007 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hej jkjaers, er du blevet færdig med dine powerkabler så blokkene kan komme helt ud til siden?
Har du fået høvlet nogle timer afsted på blokkene... sagt med andre ord, er de begyndt at åbne mere?
|
|
|
Jeps, blokkene står nu ude i siderne. Samtidigt har jeg fået placeret DVD og video under RIAAen, så der er mere samling på tingene - Det pyntede. Der er stadig et stykke til at blokkene er helt tilspillede, men jeg kan høre at de åbner sig mere dag for dag, så det skal nok komme __________________ Venlig hilsen Jesper
|
Til top |
|
|

Dobb.profil Sonic
|
Sendt: 07 Maj 2007 kl. 09:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver spændende at se hvor meget de åbner sig, og ja de er godt nok flotte de blokke
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

|
Sendt: 07 Maj 2007 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
Det bliver spændende at se hvor meget de åbner sig, og ja de er godt nok flotte de blokke |
|
|
Tak, jeg skal nok smide et billede op senere __________________ Venlig hilsen Jesper
|
Til top |
|
|

Dobb.profil Sonic
|
Sendt: 07 Maj 2007 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
glæder mig til at se
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Halløj!
Sidder lige og får flash-back!! Det ligner jo unægteligt noget jeg har set før - nåååh ja - mit eget!
Ja den er ok den Audio Aero Cap. Ref., men som pre - bob-bob... Men giv den en god (samme prisklasse) preamp (f.eks. den nyeste Audia Flight Pre) så skal du se sager. Men som pre-amp synes jeg den støjer lidt. Eera DL2 ville også være et godt valg - hvis jeg skulle ud og vælge maskine. Eller endnu bedre, ifølge rygter, denne: http://www.tentlabs.com/index.html
M150 i sort ser ret lækker ud! Er forøvrigt på vej til at bestille nye power rør, for første gang til mine blokke. De nærmer sig 2 år, så det må vel være på tide! Men på den anden side, der er ingen fysiske tegn på slid - bias er klippefast - kan ikke huske hvornår jeg har sat dem sidst - mener det var efteråret 2006.
Forøvrigt, så bør din pladespiller stampe på den AA, hvis den er sat ordentligt op. Og nu vi er i opsætning, det er nok sidste gang jeg vælger en VPI arm, mage til besværlig arm skal man lede længe efter!!
Mvh. |
|
|
Hej Milu
Du har ret - det minder meget om dit gamle setup. Kan nu ikke forstå din bemærkning om at pre'en støjer?
Jeg er overbevist om at du har ret mht. til VPIen, men mit indtryk er at der ikke er så langt her som der har været. Jeg må indrømme at jeg endnu ikke har haft tid til at lave en seriøs sammenlignng, men det skal nok komme
Hvori består det svære i en VPI arm? __________________ Venlig hilsen Jesper
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har du lige lagt et indlæg i mit emne. Og derfor ville jeg lige se dig, og det eneste jeg kan sige er : hvad fanden har du måttet af med ?
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Milu skrev:
Halløj! Sidder lige og får flash-back!! Det ligner jo unægteligt noget jeg har set før - nåååh ja - mit eget! Ja den er ok den Audio Aero Cap. Ref., men som pre - bob-bob... Men giv den en god (samme prisklasse) preamp (f.eks. den nyeste Audia Flight Pre) så skal du se sager. Men som pre-amp synes jeg den støjer lidt. Eera DL2 ville også være et godt valg - hvis jeg skulle ud og vælge maskine. Eller endnu bedre, ifølge rygter, denne: http://www.tentlabs.com/index.html M150 i sort ser ret lækker ud! Er forøvrigt på vej til at bestille nye power rør, for første gang til mine blokke. De nærmer sig 2 år, så det må vel være på tide! Men på den anden side, der er ingen fysiske tegn på slid - bias er klippefast - kan ikke huske hvornår jeg har sat dem sidst - mener det var efteråret 2006. Forøvrigt, så bør din pladespiller stampe på den AA, hvis den er sat ordentligt op. Og nu vi er i opsætning, det er nok sidste gang jeg vælger en VPI arm, mage til besværlig arm skal man lede længe efter!! Mvh. |
|
|
Hej Milu
Du har ret - det minder meget om dit gamle setup. Kan nu ikke forstå din bemærkning om at pre'en støjer?
Jeg er overbevist om at du har ret mht. til VPIen, men mit indtryk er at der ikke er så langt her som der har været. Jeg må indrømme at jeg endnu ikke har haft tid til at lave en seriøs sammenlignng, men det skal nok komme
Hvori består det svære i en VPI arm? |
|
|
Heyhey.
Det da heller ikke sikkert din gør det - bestemt ikke. Men der var altid en lettere susen. Hvilket jeg også har bemærket nede i shoppen ved andre Cap. Reffer.
Jamen den er en fin arm/pladespiller, men den kræver lige lidt med hensyn til indstilling. Men det er ikke noget problem ved billigere pu'er som 10x5 eller 20X eller andre i denne klasse - de er som regel ikke så følsomme. Men begynder man at presse den med pu'er i en højere pris/klasse der som regel kræver lidt mere af armen, som f.eks. Azimuth. Justere Azimuth og samtidig passe på med kontravægen er rent ud sagt et helvede, selv det at stramme skruen på kontraloddet kan få det ud af balance! At finde den balence hvor armen er lodret midt på en plade  samtidig er det umuligt at bruge deres såkaldte "antiskating" - så går det rigtig galt!
Men selvfølgelig, når den er der, er den der!
Mvh.
|
Til top |
|
|