Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 17:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Panasonic DMP-BD65 vs. PS3 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 14:53 | IP-adresse registreret  

Hej med jer.

Jeg har i noget tid efterhånden gået og overvejet at købe en blu-ray afspiller.

Jeg har ikke det største budget så derfor har jeg valgt at jeg maks. vil bruge 1300 kr. på en afspiller. Jeg ved ikke hvilke modeller der giver mest for pengene, men da jeg har et Panasonic tv i forvejen vil en panasonic afspiller nok ikke være helt skidt mhht. fjernbetjening osv. eller hvad?

Spørgsmålene går på om der er andet i den prisklasse af blu-ray afspillere der kan slå Panasonic DMP-BD65?

Og hvorvidt kan en PS3 slim 320 gb hamle op med en afspiller i den prisklasse? For hvis PS3'en er lige så god, vil jeg da helt sikkert overveje at købe sådan en som mediecenter og spillekonsol oveni.

Jeg går primært efter en blu-ray afspiller, men hvis jeg for omkring 1000 kr. ekstra kan få et mediecenter samt en spillekonsol oveni, så synes jeg det lyder fornuftigt.

Håber I kan hjælpe.

Mvh.
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

JackD
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

Jeg ville vælge en PS3, den performer godt på billede siden. Og som du selv siger, kan den anvendes som mediecenter, men være opmærksom på, du ikke kan lægge filer større end 4gb på den, da harddisken er fat32.

Hvis du har en router kan du streame fra din pc til ps3, det er bedst at gøre med kabler LAN kabel, da, der ikke kan overføres hurtigt nok trådløst.

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 31 Oktober 2010 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

Jeg må nu indrømme at jeg stort set har valgt en decideret blu-ray afspiller da jeg kan spare nogle penge, og højest sandsynligt ikke får den store tid til at spille ps3 de næste par år.

Jeg kan se at den Panasonic jeg har kig på ikke har coaxial udgang til lyden, men kun optisk. Er der den store forskel mellem disse to lydudgange? Min surround forstærker er desværre en ældre model uden HDMI indgang.

Og er der en der evt. ved om det er muligt at gøre afspilleren kodefri?
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes