| Sendt: 03 Juli 2026 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen altså holly molly.... Hvordan kan I blive ved og ved med den ene teori eller mulighed for hvad der kan være "galt" ?
Spørgsmålet om denne "lyd" der er ved opstart, er meget klart forklaret af importøren MedLyd: Det er en naturlig lyd fra remmen, en klar, tydelig og logisk forklaring.
Men I bliver ved: Ja der en naturlig forklaring - men kunne det ikke også være en mus der har "gnavet de huller i osten" ? Jo det kunne det da måske godt være - men sandsynligheden for at det menneske der har størst erfaring med Rega i Danmark, har den korrekte erfaring - også har det korrekte svar på spørgsmålet - ja det svar ville jeg vælge
Og så dukker der pludselig helt andre uvedkommende og udokumenterede påstande op - som slet ikke har noget med emnet at gøre: Fx Min Rega kørte ikke med den korrekte hastighed. Intet at gøre med det spørgsmål som blev stillet af trådstarter, som gerne ville have en forklaring på "en lyd". Hvorfor en kommentar om hastighed, når trådstarter stiller et helt andet spørgsmål.
Jeg har ejet måske 20 BMW´er igennem 40 år. En eller flere af disse har sikkert haft en fejl på et tidspunkt. Ingen har ejet biler igennem mange år, uden at de har oplevet en fejl eller to. En meget alvorlig fejl kunne være, at jeg pludselig havde en bil som brugte unormalt meget motorolie. Skyldes sikkert en fejl med motoren i den pågældende bil. Ikke at alle biler potentielt bruger for meget motorolie. At fare til tasterne og tale min ene bil op et generelt BMW problem, det er helt ude af proportion. Det bliver til clickbait og noget som kun hører til på Ekstra Bladet
Jeg kører bilen på værksted og jeg blev mødt af kommentarer som ikke drejer sig om min bil og forbruget af motorolie. Men omkring andre biler som har problemer med freon i aircondition.
Konsekvens: Næste gang jeg har et problem med min bil, så kører jeg på et andet værksted
Og det samme sker her på forum: I slår forum ihjel. Medlemmer skriver for at få et godt råd eller svar - ikke for at andre benytter muligheden for selv at komme i centrum, uden at bidrage med et brugbart svar
Her på forum har der tidligere været meget mere aktivitet. Et seriøst spørgsmål, medførte tidligere mange flere meningsfulde og seriøse svar. Så har du ikke noget fornuftigt at bidrage med - så please, undlad at svare og bruge vores tid. Og til jer som rent faktisk har noget konstruktivt at bidrage med - skal vi ikke melde ind igen med seriøse svar?
|