Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 04:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Ukritiske anmeldelser på Hifi4all.dk?! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 12
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 04 December 2005 kl. 04:17 | IP-adresse registreret  

Martyr skrev:

Nu vælger jeg ikke side (!) - jeg konstaterer blot at kritik ikke håndteres helt optimalt af alle.

Jeg kunne da ikke være mere ligeglad over hvad anmeldere har stående af grej, men jeg er ikke ligeglad med hvilke kriterier der ligger bag udvælgelsen af produkter. Som tidligere skrevet køber jeg alt mit grej ubeset, og bygger som regel mine køb fra råd i forummet og fra artikler og anmeldelser, og derfor betyder det naturligvis noget om anmeldelsen er skrevet af en fra redaktionen eller fra producenten.

Sidst jeg købte et produkt, på basis af en rosende anmeldelse, var for omtrent 15 år siden. Pioneer A88X forstærkeren blev rost til skyerne i HighFidelity. Så den købte jeg, uden at have hørt den først.   Siden har jeg ikke købt hifi uden at have prøvet det hjemme først.

SÅ: læg ikke så stor vægt på anmeldelserne, LYT SELV!

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52

Frederik Carøe
Branchemedlem
Branchemedlem
DCA - Duelund Coherent Audio

Bruger siden: 01 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 December 2005 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Frederik Carøe skrev:
Knud98 skrev:
Martyr skrev:

Måden du er kommet til de 300000 er jo at gange de 10000 unikke besøg (hvor du så end har dem fra) med 30 dage. Jeg tror godt du selv kan se at det er lidt ude i hampen at hifi4all har så mange besøgende

Se eventuelt dette link:

http://www.chart.dk/toplister.asp?mode=charttop

Se på 21. pladsen.

Det er muligt, at de 300.000 unikke besøgende er en anelse optimistisk, det er formentligt et tal mellem 250.000 og 300.000.

Så når jeg kikker mig omkring, ser jeg meget lidt af hampen!

Er charts tal ikke udregnet efter, at man ikke har været på siden i 20-30 min? Dvs. hvis jeg logger på kl. 8, logger ud igen, hvorefter jeg logger ind kl. 8.45, så tæller jeg som 2 unikke brugere? 300.000 fuldstændigt unikke brugere (en ip tælles kun engang om måneden) er vel en umulighed i et land med 5,1 mio indbyggere?

Eller tager jeg helt fejl?

Under alle omstændigheder, er det da imponerende, at hifi4all.dk ligger på en 21. plads. Enormt flot og al ære og respekt værd.

Det er ikke nødvendigvis korrekt - husk på at der er gæster fra andre lande end lige Danmark.

Besøgstallene er ikke helt ved siden af, men på det punkt bliver vi naturligvis også beskyldt for at snyde (ikke af dig, Frederik)

Det var absolut heller ingen kritik af Jer, hvilket vel også fremgik. Det var blot en præcisering af de ovenstående tolkninger af charts tal.

Frederik Carøe
Til top Vis Frederik Carøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frederik Carøe Besøg Frederik Carøe's Websted

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 28 December 2005 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

Hvad er denne sides CVR nummer, jeg vil gerne se regnskaberne og ejerforhold.....

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 28 December 2005 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:
Hvad er denne sides CVR nummer, jeg vil gerne se regnskaberne og ejerforhold.....

Nu tror jeg næppe at der er tale om en virksomhed

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 December 2005 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

Nu er det jo ikke givet, at et website bør have et CVR-nummer, eller være registreret som et firma, for at kunne fungere.

Faktisk er hifi4all netop ikke kommercielt, og behøver vel ikke at være momsregistrerede ?

Må vi andre så også have lov at se dit privatbudget for køb af alkohol og nyt sengetøj ?
Ikke at det kommer mig ved, men måske andre er interesseret i at vide hvor meget du har brugt på julegaver i år.

Som bruger af et website, har jeg meget svært ved at se hvorfor man skal have lov at snuse og rode i private skuffer.

Jeg troede også i starten, at reklameindtægter var en stor og vigtig post på hifi4all, men fandt ud af at de ikke går specielt meget op i at tjene penge.

Måske du vil forklare hvorfor økonomien interesserer dig ?
Overvejer du selv at starte et lignende site, og håber at tjene penge på det ?

Jeg tror at du skal regne med en meget lav timeløn, når det hele gøres op.

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Sendt: 28 December 2005 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Hvad med at komme tilbage til trådens emne ??

Jo - reklamer ER vigtige for siden - uden dem kunne trafikken på sitet ikke betales, og der ville ikke være noget HIFI4ALL.DK. At ingen nogensinde har fået så meget som en 25 øre i honorar er en anden sag.

Men som sagt - det kan ikke blive mere off topic !
Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 28 December 2005 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:
Hvad med at komme tilbage til trådens emne ??

Jo - reklamer ER vigtige for siden - uden dem kunne trafikken på sitet ikke betales, og der ville ikke være noget HIFI4ALL.DK. At ingen nogensinde har fået så meget som en 25 øre i honorar er en anden sag.

Men som sagt - det kan ikke blive mere off topic !

Ja, regnskaber og ejerforhold, har så vidt jeg kan se ikke meget med anmeldelser at gøre, så man bør vel sende en PB hvis man vil vide den slags.

Jeg er ikke interesseret i at vide noget om det, så jeg ser da helst at de der vil vide det, stiller den slags spørgsmål i privat regi.

Vi burde i stedet ønske anmelderene et rigtigt godt nytår, med ønske om at meget nyt og spændende grej må komme på anmelderbænken ! 

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 December 2005 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

Jeg startede en seperat tråd om emnet og blev henvist til den igangværende debat.....

Der er jo noget underligt omkring ejerforholdet når redaktøres påstås at have lagt næsten 200k i sagen og admin skriver at han er eneejer?

Hvis ikke et forum er til afklaring af spørgsmål, hvad så?

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Sendt: 28 December 2005 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

Jeg startede en seperat tråd om emnet og blev henvist til den igangværende debat.....

Der er jo noget underligt omkring ejerforholdet når redaktøres påstås at have lagt næsten 200k i sagen og admin skriver at han er eneejer?

Tja hvad så ???? Du kunne evt spørge os privat, da det er en aldeles privat sag, som (igen) ikke har en fis med hifi at gøre.

Jeg er derfor nødt til at sige til dig, at hvis du ikke kan følge forummets almindelige spilleregler og bliver ved at køre off topic debat - så er du ikke velkommen. Og det er i øvrigt fuldstændig ligegyldigt om dine off topic emner handler om dette eller noget andet.

Inden du begynder på at kræve løs til højre og venstre, skulle du måske sætte dig lidt ind i, hvad du har af rettigheder som almindelig, gratis bruger af en hjemmeside, som du intet handelsmæssigt forhold har til.

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 December 2005 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

Tja off-topic.....jeg skrev jo et indlæg i forum "kommentarer til indsigtsartikler" hvor i selv i en artikkel beskriver ejerforhold og gratis arbejdskraft. Jeg ville gerne vide mere om dette, da du jo selv har skrevet du har brugt næsten 200k på denne side. Og Admin skriver han er eneejer....

Dette indlæg blev omgående slettet, er det off-topic at spørge direkte til en artikkel i et dertil tilhørende forum? Jeg fik så at vide at jeg skulle skrive i den igangværende debat.....det er så her.

Men meningen er jo tydelig at jeg bare skal holde mund....

Angående spilleregler, hvor er det så lige jeg har forbrudt mig?

Kræve løs til højre og venstre? Magen til arrogant holdning skal man lede længe efter....

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 28 December 2005 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

Iøvrigt er der intet i dette land der forhindrer redaktøren eller andre i at smide penge i noget til hjælp i f.eks. en opstartsfase. Det bliver man ikke partout ejer af det ene eller andet ved.

Dit indlæg lugter udelukkende af et forsøg på at blæse op til en eller anden form for ny "skandale-historie", så hvad er hensigten denne gang?

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 28 December 2005 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

Tja off-topic.....jeg skrev jo et indlæg i forum "kommentarer til indsigtsartikler" hvor i selv i en artikkel beskriver ejerforhold og gratis arbejdskraft. Jeg ville gerne vide mere om dette, da du jo selv har skrevet du har brugt næsten 200k på denne side. Og Admin skriver han er eneejer....

Dette indlæg blev omgående slettet, er det off-topic at spørge direkte til en artikkel i et dertil tilhørende forum? Jeg fik så at vide at jeg skulle skrive i den igangværende debat.....det er så her.

Men meningen er jo tydelig at jeg bare skal holde mund....

Angående spilleregler, hvor er det så lige jeg har forbrudt mig?

Kræve løs til højre og venstre? Magen til arrogant holdning skal man lede længe efter....

Det er muligt at det er arrogant, men du har endnu ikke fortalt dit formål med at ville se regnskabet. Dybest set kommer det jo ikke dig eller andre ved, og uanset hvad der fiskes efter, er der altså ikke flere såkaldte skandaler at komme efter.

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 December 2005 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

Og hvorfor er testerens økomomiske forbindelser off-topic i en tråd om useriøse tests?

Kan du sige "redaktionelt uønsket indhold" istedet....

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 28 December 2005 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

Og hvorfor er testerens økomomiske forbindelser off-topic i en tråd om useriøse tests?

Kan du sige "redaktionelt uønsket indhold" istedet....

Nu snakker du om testeren, vil det sige anmelderne? Det er allerede forklaret i den skrivelse vi sendt ud for noget tid siden - anmelderens økonomi er privat og har intet med Hifi4all at gøre. Det er iøvrigt noget helt andet end det du spørger til, så jeg spørger igen - hvad er det du fisker efter??

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 December 2005 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

Hifi4alls regnskab......for 5 gang, hvor svært kan det være?

CVR nummeret

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 28 December 2005 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Helt seriøst Groove.....hvad fanden skal du bruge det til???

Fatter virkelig ikke, at folk er så p***e-nysgerrige og absolut SKAL vide ALT om vores kære medarbejdere her på siden!!! Nyd dog at vi har mulighed for gratis, at læse en masse gode nyheder, tests, og har et godt forum med en masse kompetente brugere.....

Jeg deltager praktisk aldrig i mudderkastning, eller "diskutioner" på hifi4all, men det p***er mig sgu lidt af, at folk ikke bare kan passe sig selv og nyde denne herlige side.....

Get over it.....

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 December 2005 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Hvorfor så lave en artikkel om emnet og en forumgruppe til sagen, hvis amn ikke ønsker spørgsmål?

At slette tråde med uønskede spørgsmål er en dårlig vane.....

Og et regnskab fortæller altså ikke noget om medarbejderne, prøv lige at tænk før du hidser dig op......du p***er jo dig selv i bukserne

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 28 December 2005 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Det med regnskabet ved jeg skam godt, men forstår bare ikke hvad alm. brugere skal bruge det til??? Det kan da virkelig være fuldstændig ligegyldigt?

Jo mere folk brokker sig herinde, jo større er risiko'en for, at siden enten lukker ned. Eller måske blir solgt til andre, som vil tjene penge på det.....også skal vi måske pludselig smide penge for at bruge dette herlige site....

Beklager jeg hidsede mig op, men forstår bare ikke folk altid skal vide alt. Smil, vær glad og nyd al goderne ved denne side.....

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 28 December 2005 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

Hvorfor så lave en artikkel om emnet og en forumgruppe til sagen, hvis amn ikke ønsker spørgsmål?

Der er mig bekendt ikke lavet tråde herinde som drejer sig om regnskaber osv.

At slette tråde med uønskede spørgsmål er en dårlig vane.....

Det er muligt, men at blive ved med at spørge om ting der ikke kommer folk ved, er ligeledes en dårlig vane.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 28 December 2005 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

Hifi4alls regnskab......for 5 gang, hvor svært kan det være?

CVR nummeret

Så spørger jeg sidste gang for prins Knud - HVAD SKAL DU BRUGE DET TIL???

Hvor svært kan det være at fortælle det? Skal der forfattes nye historier?

Enlighten us, please

<< Forrige Side af 12 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes