Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 20:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: DVB T Problemer med søgning i MCE (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Niels L
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 23 Marts 2009 kl. 09:12 | IP-adresse registreret  

Tidligere haft problemer med Haupauge 2200 med dual tuner - analog / DVB T i Media Center, virkede perfekt med de analoge kanaler, emn kunne ikke finde DVB T kanaler, min antenneforening - DSA-Net sender 25 kanaler ud på DVB T.

Hauppauge egen WinTV fandt det hele uden problemer - eller rettere 19 stk., men jeg er du usikker på om resten i det hele taget er der - 5 stk kanaler på kanal 39 - 618Mhz finder hverken Box, WinTV eller MCE

Installaerede TV Pack , Play Ready, og et par opdateringer og det hele virkede perfekt i MCE.

For nogle dage siden mangler så pludselig 5 kanaler alle på kanal 33 - 570Mhz i Media Center, men er der fint nok på min Box og WinTV som jo bruger samme Hauppauge 2200 som min MCE. Søgning i MCE virker fint og alle 5 kanaler findes tilsyneladne, men der er ikke noget billede eller lyd på Live TV - jeg får beskeden at der ikke er noget antennesignal for denne kanal?

Fejlen ligger tilsyneladne i MCE?

Har nogen haft lignende oplevelser og/eller fundet en løsning?

Til top Vis Niels L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Niels L

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes