Bruger siden: 07 August 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 99
Sendt: 19 December 2008 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
Hej, Jeg leder desperat efter noget software der både kan afspille HD DVD og BD. Jeg har haft Power DVD 7 der kunne dette men version 8 virker desværre ike til HD DVD. Jeg har googlet som sindsyg, men ikke fundet et ordenligt alternativ til Power DVD. Hvorfor er der i øvrigt ikke flere spillere på dette marked?
Sendt: 19 December 2008 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
Jeg er klar over at HD DVD tabte "krigen" og det derfor er pillet af PowerDVD, men der sælges jo stadig combi drev til PC der kan afspille begge formater.
Sendt: 21 December 2008 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
sshd skrev:
Du kan evt. konvertere dine HD DVD til blu-ray uden kvalitetstab.
Hmm ja det kunne man, men jeg har mange HD DVD plader og har derfor købt et combi drev for at kunne afspille begge formater. Nogen der evt. kunne linke til den patch der gør det muligt at spille HD DVD med PowerDVD 8?
Sendt: 29 December 2008 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
Har endelig fundet en nogenlunde holdbar løsning med Nero HD. Den vil dog ikke afspille alle mine plader, men ca. 90% kører. Kan i hvert fald konstatere at de nye hd formater endnu ikke er modne til den almene computersamler ;)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum