| Forfatter |
|
jonez6 Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 06 August 2008 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har læst en masse om "popcorn hour A-100" og er ret sikkert på det er maskinen jeg står og mangler. Men! skal lige være helt sikker på en ting. Kan jeg sætte hvilken som helst ekstern usb harddisk til maskinen, og så streame filmene derfra??
Og hvor kan maskinen købes billigst her hjemme?
Mvh. Jonas
|
| Til top |
|
| |
jonez6 Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2008 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og er det muligt, at f.eks sætte et usb dvd drev til maskinen. Brænde sine video filer ned. WMV,xvid osv. på en dvd og loade dem til maskinen fra dvd drevet?
|
| Til top |
|
| |
hxpro Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 59
|
| Sendt: 06 August 2008 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
jonez6 skrev:
|
Har læst en masse om "popcorn hour A-100" og er ret sikkert på det er maskinen jeg står og mangler. Men! skal lige være helt sikker på en ting. Kan jeg sætte hvilken som helst ekstern usb harddisk til maskinen, og så streame filmene derfra??
Mvh. Jonas
|
|
|
Hej Jonas.
Du kan sætte en hvilken som helst USB disk til Popcorn hour, du kan også installere en harddisk direkte inde i Popcorn boksen (Jeg har selv via en konverter installeret en 2½" disk i den da jeg har læst at 7200 rpm diske giver popcorn hour varme problemer)
Jeg købte min for ca. 1 mrd. siden ved www.komplett.dk og gav lige under 1300,00 incl levering
Har du besøgt Popcorn Hour's hjemmeside de sidste par dage vil du erfare at der er kommet sprit nye produkter bl.andet med Sata II harddisk support samt håndtering af de nye HD Lyd formater (bluray m.m)
Håber du fik svar på dine spørgsmål.
Mvh
Morten
|
| Til top |
|
| |
hxpro Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2008 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hxpro skrev:
jonez6 skrev:
|
Mvh. Jonas
|
|
|
Hej Jonas.
Du kan sætte en hvilken som helst USB disk til Popcorn hour, du kan også installere en harddisk direkte inde i Popcorn boksen (Jeg har selv via en konverter installeret en 2½" disk i den da jeg har læst at 7200 rpm diske giver popcorn hour varme problemer)
Jeg købte min for ca. 1 mrd. siden ved www.komplett.dk og gav lige under 1300,00 incl levering
Har du besøgt Popcorn Hour's hjemmeside de sidste par dage vil du erfare at der er kommet sprit nye produkter bl.andet med Sata II harddisk support samt håndtering af de nye HD Lyd formater (bluray m.m)
Håber du fik svar på dine spørgsmål.
Mvh
Morten
|
|
|
Ups og jo du kan tilslutte et eksternt dvd drev til popcorn hour, dog vil du ikke kunne afspille DVD Film med mindre beskyttelsen er fjernet.
Mvh
Morten
|
| Til top |
|
| |
jonez6 Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2008 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men vil man kunne afspille f.eks. HD MKV - eller avi filer direkte fra en brændt dvd? i et usb dvd drev.
Og mange tak for svaret:D
|
| Til top |
|
| |
DenUkendteFisk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 160
|
| Sendt: 07 August 2008 kl. 08:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva med at vente på A-110? Den kan sende de nye HD lydformater ud igennem HDMI.
__________________ Don't ever argue with an idiot, he will bring you down to his level and beat you with experience
|
| Til top |
|
| |
jonez6 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 August 2008 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har jeg slet ikke brug for da jeg ikke har en reciever der kan dekode dem. Men kan man spille alle medier fra brændte cd'er via et usb dvd drev?
|
| Til top |
|
| |
Bjur Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 258
|
| Sendt: 10 August 2008 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu var der en der skrev der kan tilsluttes dvd drev men kan man også tilslutte bluray drev og vil det i så fald også have samme begrænsninger som dvd mht. beskyttelse?
Og kan man gøre den trådløs?
|
| Til top |
|
| |
hxpro Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2008 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjur skrev:
nu var der en der skrev der kan tilsluttes dvd drev men kan man også tilslutte bluray drev og vil det i så fald også have samme begrænsninger som dvd mht. beskyttelse? Og kan man gøre den trådløs? |
|
|
Mener ikke du kan afspille bluray via Popcorn Hour direkte fra et evt. bluray drev ligeledes grundet kopi beskyttelse og jo den kan gøres trådløs via usb stick, men der er lige kommet en nye udgaver på market, som har nogle ret så interesante data. Læs om dem på www.popcornhour.com
Mvh
Morten
|
| Til top |
|
| |
Bjur Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 258
|
| Sendt: 19 August 2008 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|