| Sendt: 15 Juni 2008 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
ZzZzleepY skrev:
WMP bruger ikke "indbyggede" codecs.. den downloader dem selv automatisk efter behov... og det plejer at virke helt ad H til her hos mig.
det jeg normalt bruger er
K-lite Codec pack ( har codecs til næsten alt ) + VLC
så plejer der ikke at være nogen problemer med noget som helst
FFDshow har jeg også leget lidt med.. men må indrømme jeg aldrig har fået noget "bedre" billed ud af at finjustere det" måske fordi mit "hardware" ikke er godt nok.. who knows... men 1 ting er da sikkert...
VLC og FFSshow er normalt nogle første klasses programmer... så det er ærgeligt at det ikke virker perfekt..
|
|
|
Jeg plejer nu også bare at bruge k-lite. Men det er jo alligvel ffdshow som denne bruger, som standard. Så denne gang prøvede jeg bare at installere ffdshow uden alt det andet.
Men nu har jeg som sagt afinstalleret ffdshow. Det varede dog ikke længe før jeg fik problemmer med at afspille. Så jeg har installeret k-lite, men problemet er kommet igen. K-lite har jo også bare installeret ffdshow. Om det er det der er problemet, eller det er noget andet, det aner jeg ikke 
Jeg kan dog påpege at det er ikke alle film der ikke virker. Jeg er indtil videre stødt på 3 forskellige film. Men de er alle encodet med samme codec som andre film, der ellers virker fint. __________________  Mvh Charlie
|