Emne: Strømkabel, hvor fint anlæg? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Jens Mortensen Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 483
|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min erfaring er, at det det med bedre strømkabler virker - se evt. mine anmeldelser af Supra LoRad samt af Nordst Vishnu.
Mit forslag til dig er, Aksel, er følgende: Sørg først for at forsyne dine apparater i fase. Prøv derpå at købe et godt strømkabel, som kan forsyne den stikdåse, som jeg tænker, at du har, og som forsyner dine apparater. Der har kablet størst effekt. Der er vistnok et Nordist Vishnu til salg for 1300kr her på sitet. Hvis det virker, så er det fint, hvis ikke, så kan du altid komme af med det igen til om ikke samme så en lignende pris.
Med venlig hilsen Jens
|
| Til top |
|
| |
KnockKnock Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2012 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 127
|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du virkelig vil høre hvad et strømkabel kan gøre, så prøv Lessloss. I kablet er der en slags filter, bare uden komponenter, indbygget.
De har 30 dages returret, men jeg tror ikke du får brug for den.
Dbh
KnockKnock
|
| Til top |
|
| |
stridsvognen Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 587
|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
KnockKnock skrev:
Hvis du virkelig vil høre hvad et strømkabel kan gøre, så prøv Lessloss. I kablet er der en slags filter,
bare uden komponenter, indbygget.
De har 30 dages returret, men jeg tror ikke du får brug for den.
Dbh
KnockKnock |
|
|
Kan du definere hvad det gør rent teknisk, og hvad lydsignaturen er..? Less Loss, er det lavere impedans eller hvad går det
ud på.? Ingen komponenter.? har de slået en knude eller fyldt der med kviksølv.?
Evt linke til dokumentation med målinger der viser filter effekten.
Er meget nysgerrig.
|
| Til top |
|
| |
KnockKnock Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lessloss benytter sig af deres såkaldte Skin Filtering teknologi, dvs. de bruger deres helt egne udviklede metoder til at behandle
det endnu varme kobber i stedet for som mange andre gør, at købe noget færdig kabel, og så sætte deres navn på. Der er et hav
af information på deres udførlige hjemmeside lessloss.com. Kort fortalt får du en silkeblød, afgrundsdyb lydgengivelse, som er
noget af det bedste jeg nogensinde har hørt. En af mine venner, som også har et RET godt anlæg, var ved at falde af sofa´en da
han hørte hvad det gjorde hos ham. Da vi fjernede Lessloss kablet, og satte et andet (12.000 kr´s) kabel på, forsvandt hans smil
som dug for solen. Han bestilte også et på stedet. Det er fantastisk!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
KnockKnock skrev:
Lessloss benytter sig af deres såkaldte Skin Filtering teknologi, dvs. de bruger deres helt egne
udviklede metoder til at behandle
det endnu varme kobber i stedet for som mange andre gør, at købe noget færdig kabel, og så sætte deres navn på. Der er
et hav
af information på deres udførlige hjemmeside lessloss.com. Kort fortalt får du en silkeblød, afgrundsdyb lydgengivelse, som
er
noget af det bedste jeg nogensinde har hørt. En af mine venner, som også har et RET godt anlæg, var ved at falde af sofa
´en da
han hørte hvad det gjorde hos ham. Da vi fjernede Lessloss kablet, og satte et andet (12.000 kr´s) kabel på, forsvandt hans
smil
som dug for solen. Han bestilte også et på stedet. Det er fantastisk! |
|
|
Har han prøvet at sammenligne det med andre strømkabler fra genbrugspladsen.?
Silkeblød, hvad skal det sige, betyder det at det lyder frekvensbeskåret mindre forvrængning, eller bare mindre
transientvillig.?
Jeg har nok ikke meget tilovers for strømkabler til mange penge, men ved der er kæmpe forskel på kabler, men samme
forskel kan opleves fra det ene 10 kr kabel til det andet 10kr kabel.
Markedsføring inden for hifikabler har altid været total intetsigende hokus pokus uden nogen for for dokumentation.
Så jeg gad godt kende opskriften på det perfekte kabel/ det der er neutralt, da jeg ikke bryder mig om chokolade sovs på al
min musik.
|
| Til top |
|
| |
KnockKnock Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som skrevet har han sammenlignet med et andet netkabel til 12.000. Hvorfor spørger du flere gange til det samme?
Silkeblød, hvad skal det sige, betyder det at det lyder frekvensbeskåret mindre forvrængning, eller bare mindre
transientvillig.?
Jeg har på fornemmelsen, at lige meget hvor mange beskrivelser af lyd, Sound stage, perspektiv, basperformance mm jeg kommer med, så vil du
kritisere, har jeg ret?
Jeg har nok ikke meget tilovers for strømkabler til mange penge, men ved der er kæmpe forskel på kabler, men samme
Hvorfor skriver su så her?
Markedsføring inden for hifikabler har altid været total intetsigende hokus pokus uden nogen for for dokumentation.
Tja, der er ca. 45 sider dokumentation på lessloss.com. Hvad mere vil du have?
Så jeg gad godt kende opskriften på det perfekte kabel/ det der er neutralt, da jeg ikke bryder mig om chokolade sovs på al
min musik.[/QUOTE]
Nej, det klistrer jo
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
KnockKnock skrev:
Som skrevet har han sammenlignet med et andet netkabel til 12.000. Hvorfor spørger du flere gange til det samme?
transientvillig.?
Jeg har på fornemmelsen, at lige meget hvor mange beskrivelser af lyd, Sound stage, perspektiv, basperformance mm jeg
kommer med, så vil du
kritisere, har jeg ret?
Hvorfor skriver su så her?
Tja, der er ca. 45 sider dokumentation på lessloss.com. Had mere vil du have?
min musik. |
|
|
Nej, det klistrer jo[/QUOTE]
Dokumentation, så er det videnskablig dokumentation jeg efterlyser, ikke markedsføring.
Kan sagtens læse hvad de skriver. HF støj.. ja ja.. Hvad laver lytter og trafo i dine apparater.? Hvad hjælper det at filtrere HF
når du måske alligevel har SMPS i dit apparat osv osv.
Tror du ikke at nogle producenter tager hensyn til forskellig forsynings forhold i forskellige lande når de bygger en
forstærker.?
Hvad sker der når et apparat har indbygget filter netbrønd, og du tilføjer extra filter, eller et eller andet bling bling kabel med
en god historie..
Jeg bestrider overhoved ikke at det lyder anderledes.. Du kan gå ned til elektrikeren og købe de første 100 forskellige enkelt
og flerleder kabler med og uden skærm, og en masse forskellige stik. De vil alle lyde forskelligt, og sjælden koste over
200kr at lave.
Jeg kan sagtens forstå man vælger et kabel med en smooth lyd hvis man har problemer med forvrængning eller lignende.
Feks vil det sikkert klæde det meste screaming som de fleste anvender som kilde disse dage.
Men 12000kr for et strømkabel.. Ja det er og bliver markedsføring og bling effekt.. Statussymboler for folk med lav
selvværd.
Det er svært at finde en der praler med sit strømkabel han har fundet i skraldespanden.
Dermed ikke sagt at det kabel til 1 mil ikke er det bedste, men jeg vil gætte på jeg kan dykke ned i skraldespanden og finde
et der gør det bedre.
Har nogen lyst til at experimentere.?
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1612
|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er svært enig med dig stridsvognen.
Det er bling bling... Og giver god mening der kan være forskel fra dyre til små, men såsandelig også fra et billigt til et andet random/billigt kabel.
Igen, det der GIVER mening er: GOD SKÆRMNING.
Det der er virkeligt ærgerligt med alle disse tråde om kabler er, at folk får blod på tanden af de rosende ord om kabler og går ud og brænder penge af
på det, i troen om den grønne skov og guldet.
Det der i den grad er yderst mærkbart og UNDERLIGT er, at folk køber den super fantastiske tekst der er skrevet om der givne kabel, hos
forhandleren, på nettet, eller på æsken. Flot skift, æske og ord fra sælger, der jo skal have lukket en grangiveligt lukrativ handel med køber.
Ved ikke om det er sørgeligt, har jo selv brugt lidt på kabler, men primært for at finde ud af om det er det værd. Når jeg kigger tilbage idag, så tror
jeg ikke det pengemæssigt kan svare sig, set i forhold til hvad de ellers kunne være brugt på, men inge. Tvivl om ar jeg nyder at kunne beundre dem
visuelt og lige præcis DET, er jo lige præcis DÉT ;-) .... -------> SOM FOLK KØBER. Et eksotisk kabel, nothing else...
|
| Til top |
|
| |
KnockKnock Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
;)
|
| Til top |
|
| |
The Real Wiz Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1001
|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Folk går ikke bare ud og smider en masse penge på strøm kabler.
De køber noget der efter sigende skulle være godt og BILLIGT til at starte med for at ved selv hørelse at finde ud af om det er
noget der virker.
Sådan gjorde jeg det og jeg har set andre gøre det samme.
__________________ Vi hører alle forskelligt
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andromeda skrev:
Det er bling bling... Og giver god mening der kan være forskel fra dyre til små, men såsandelig også fra et billigt til et andet
random/billigt kabel.
Det der er virkeligt ærgerligt med alle disse tråde om kabler er, at folk får blod på tanden af de rosende ord om kabler og
går ud og brænder penge af
Det der i den grad er yderst mærkbart og UNDERLIGT er, at folk køber den super fantastiske tekst der er skrevet om der
givne kabel, hos
forhandleren, på nettet, eller på æsken. Flot skift, æske og ord fra sælger, der jo skal have lukket en grangiveligt lukrativ
handel med køber.
Ved ikke om det er sørgeligt, har jo selv brugt lidt på kabler, men primært for at finde ud af om det er det værd. Når jeg
kigger tilbage idag, så tror
jeg ikke det pengemæssigt kan svare sig, set i forhold til hvad de ellers kunne være brugt på, men inge. Tvivl om ar jeg
nyder at kunne beundre dem
visuelt og lige præcis DET, er jo lige præcis DÉT ;-) .... -------> SOM FOLK KØBER. Et eksotisk kabel, nothing else... |
|
|
Hvad sker der ved at skærme de sidste 2m kabel fra stikkontakt til apparat,? Tror du det er der HF kommer ind eller ud af
kablet.?
Kig ind i de fleste apparater, der fortsåttes kabeltrækket oftest i enkeltledere frem til on off knappen.. Den er heller ikke
skærmet.
For mig er skærm noget der høre signalkabler til. Det ændre lyden, men hvorfor, er det på grund af skærm, eller får du
samme efekt ved at bruge et kabel med samme mekanisk stivhed og tykkelse uden skærm.
Jeg ved det ikke, men undres over at de fleste har en eller anden hest de rider på, og tror på uden egentlig at vide hvad der
er op eller ned.
Der er nogle let målbare paremetre i et kabel feks impedans og induktion samt kapasitet. Hvad skal et godt kabel måle.
Hvilken frekvens response skal der til for at få et godt strømkabel. Båndbrede egenskaber osv.?
Der er ret megen dokumentation og research når det drejer sig om kabler til data/ industri, og der er ret godt styr på hvad
der er godt og skidt til de formål.
Feks vil jeg mene at det ikke er svært at se at coaxialkabler har en stor fordel som signalkabler, og man kan oftest let få
data som båndbrede tab osv.
Skal apparater kobles høj eller lavimpedant til forsyningsnettet for at fungere bedst.?
Eller hvad betyder din kortslutnings strøm for lyden i dit anlæg, Hvilken kortslutnings strøm har i selv til rådighed i
stikkontakten hjemme ved anlæget.?
|
| Til top |
|
| |
ramma Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 969
|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Inden man går ud og brager 4 eller 5 ciffrede beløb af på "magiske" netkabler med gode anmeldelser i de rigtige blade og fora
Bør man nok nærmere rette opmærksomheden på lytterummet og optimering af dette,opstilling og optimering af højtalerne i
dette rum, fase forstærkere og signalkilder korrekt, finde de signalkabler og højtalerkabler der matcher det valgte udstyr med
vægten på en neutral og rigtig gengivelse af mediet lp/cd/streamning, når det så sidder lige i skabet, kan det rigtige valg af
netkabler sikkert tilføre lige det ekstra der gør oplevelsen af musik og nærvær "magisk"
Oversat betyder det brug din sunde fornuft inden du smider tonsvis af penge efter voodoo og pseudovidenskablige beskrivelser
af dette og hint "magiske " pseudoprodukt til eksklusive superpriser
Det meste af den slags er kejserens nye klæder i fin indpakning __________________ Hifi hilsen Ramma
|
| Til top |
|
| |
Struktøren Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig. Strømkabler er noget af det sidste man kan, ikke skal  , forsøge sig med om man kan ændre ved sit anlæg og de enkelte komponenters
egenlyd  Det har virket for mig, men det er Xindak og det skulle være det billigste, så vidt jeg ved? Om det vil ændre sig hvis jeg brugte
strømkabler til 5000kr meteren eller mere, det vil altid stå i det uvisse...? For så meget uvenner er jeg ikke endnu med mine surt tjente penge, og
havde jeg dem, så ville jeg nok hellere bruge dem på bedre komponenter netop i anlægget
For mange år siden var jeg vidne til en Ferrari der gik i stå på ringgaden i Aarhus. Bilen blev bakset ind til siden, mine kollegaer og jeg gik over for at
kigge. De på denne fantastiske flotte bil med de imponerende hestekræfter og dermed hurtige bil, jeg for at se denne lækre kvinde der kørte den, og
får at grine indvendigt i mig selv, at selv sådan et mesterstykke af bil, som alle andre uanset pris, kan bryde sammen.
Hvor ville det være lækkert med det gamle konfirmationsanlæg, strømkabler til 10 tusinder af kroner monteret, og lyden af High-End
|
| Til top |
|
| |
Gorm Udelukket fra forum

GM Sound
Bruger siden: 20 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1410
|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Strukturen skrev:
Enig. Strømkabler er noget af det sidste man kan, ikke skal , forsøge sig med om man kan ændre
ved sit anlæg og de enkelte komponenters
egenlyd Det har virket for mig, men det er Xindak og det skulle være det billigste, så vidt jeg ved? Om det vil ændre sig
hvis jeg brugte
strømkabler til 5000kr meteren eller mere, det vil altid stå i det uvisse...? For så meget uvenner er jeg ikke endnu med mine
surt tjente penge, og
havde jeg dem, så ville jeg nok hellere bruge dem på bedre komponenter netop i anlægget
For mange år siden var jeg vidne til en Ferrari der gik i stå på ringgaden i Aarhus. Bilen blev bakset ind til siden, mine
kollegaer og jeg gik over for at
kigge. De på denne fantastiske flotte bil med de imponerende hestekræfter og dermed hurtige bil, jeg for at se denne lækre
kvinde der kørte den, og
får at grine indvendigt i mig selv, at selv sådan et mesterstykke af bil, som alle andre uanset pris, kan bryde sammen.
Hvor ville det være lækkert med det gamle konfirmationsanlæg, strømkabler til 10 tusinder af kroner monteret, og lyden af
High-End
|
|
|
Hvis man griner indvendigt over andres uheld, er det så ikke mere missundelse end det er fordi det er sjovt
Nå, hvis man oversætter din analogi til HIFI, så kan dyrt HIFI udstyr også gå i stykker, lige som billigt HIFI udstyr også kan,
men mon ikke det dyre HIFI udstyr lyder bedre mens det virker. (Ferrari'en kører nok også bedre end VW'en)
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1612
|
| Sendt: 26 Januar 2014 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
stridsvognen skrev:
Andromeda skrev:
Det er bling bling... Og giver god mening der kan være forskel fra dyre til små, men såsandelig også fra et billigt til et andet
random/billigt kabel.
Det der er virkeligt ærgerligt med alle disse tråde om kabler er, at folk får blod på tanden af de rosende ord om kabler og
går ud og brænder penge af
Det der i den grad er yderst mærkbart og UNDERLIGT er, at folk køber den super fantastiske tekst der er skrevet om der
givne kabel, hos
forhandleren, på nettet, eller på æsken. Flot skift, æske og ord fra sælger, der jo skal have lukket en grangiveligt lukrativ
handel med køber.
Ved ikke om det er sørgeligt, har jo selv brugt lidt på kabler, men primært for at finde ud af om det er det værd. Når jeg
kigger tilbage idag, så tror
jeg ikke det pengemæssigt kan svare sig, set i forhold til hvad de ellers kunne være brugt på, men inge. Tvivl om ar jeg
nyder at kunne beundre dem
visuelt og lige præcis DET, er jo lige præcis DÉT ;-) .... -------> SOM FOLK KØBER. Et eksotisk kabel, nothing else... |
|
|
Hvad sker der ved at skærme de sidste 2m kabel fra stikkontakt til apparat,? Tror du det er der HF kommer ind eller ud af
kablet.?
Kig ind i de fleste apparater, der fortsåttes kabeltrækket oftest i enkeltledere frem til on off knappen.. Den er heller ikke
skærmet.
For mig er skærm noget der høre signalkabler til. Det ændre lyden, men hvorfor, er det på grund af skærm, eller får du
samme efekt ved at bruge et kabel med samme mekanisk stivhed og tykkelse uden skærm.
Jeg ved det ikke, men undres over at de fleste har en eller anden hest de rider på, og tror på uden egentlig at vide hvad der
er op eller ned.
Der er nogle let målbare paremetre i et kabel feks impedans og induktion samt kapasitet. Hvad skal et godt kabel måle.
Hvilken frekvens response skal der til for at få et godt strømkabel. Båndbrede egenskaber osv.?
Der er ret megen dokumentation og research når det drejer sig om kabler til data/ industri, og der er ret godt styr på hvad
der er godt og skidt til de formål.
Feks vil jeg mene at det ikke er svært at se at coaxialkabler har en stor fordel som signalkabler, og man kan oftest let få
data som båndbrede tab osv.
Skal apparater kobles høj eller lavimpedant til forsyningsnettet for at fungere bedst.?
Eller hvad betyder din kortslutnings strøm for lyden i dit anlæg, Hvilken kortslutnings strøm har i selv til rådighed i
stikkontakten hjemme ved anlæget.? |
|
|
Her melder jeg mig på udebane. Har ingen anelse. Det er klart min egen hest i dette tilfælde.
Det ændrer dog ikke på at jeg ikke som sådan tror på kabler giver megen mærkbar lydforskel, her menes strømkabler. I mangel på viden dog, og her
hentyder jeg til dit fine indlæg, kan jeg ikke kommentere yderligere i det henseende.
Vil dog gerne "på dansk" have større viden. :-)
JEG TROR på at ved at skærme kabler, vel generelt?! Men også STRØM, må have en positiv effekt, lidt eller meget!, for de omkringliggende kabler. Det
er min umiddelbare holdning. Jeg KAN dog tage fejl. Og netop derfor vil jeg meget gerne vide mere om fakta og hvad der så bør invisteret i, hvis
strømkabel ikke burde være det første, eller næste.. . Eller sidste?!
Jeg forstår at inde i en forstærker er der små tynde kabler + div. Hvorfor det ikke burde give mening?! - at man derfor bruger penge på de to meter
inden apparat. Og på samme måde kablingen inde i væggen heller ikke er helt hifi rigtig.
|
| Til top |
|
| |
Struktøren Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
|
| Sendt: 27 Januar 2014 kl. 06:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Gorm
Misundelse ligger ikke til mig, men der er også meget "bling bling"effekt over sådan en bil, og heldigvis for det, og jeg forstår godt de der har råd til
den, at de også køber den. Jep alt kan gå i stykker, dyrt som billigt, og ja, du har helt ret, håber også at det dyre lyder meget bedre end det billigere
alternativ, men desværre er det ikke altid sådan  .
Produktionsmetoder og materialevalg er jo netop ligesom lønninger og profit med til at holde nogle varer dyrere end andre, men der skulle også gerne
være en rimelig forbedring af at bytte et kabel til 500,- ud med et til 10000,- og det er så her man med god grund kan være tvivlende.
Men havde jeg pengene, og valget stod mellem en Ferrari og en VW, så ville mit valg falde helt klart på VW, fordi den er praktisk, mere kvadratisk og
god  , og så kunne jeg bruge lidt flere penge på bedre HiFi  og tage mine unger med ud på lidt flere oplevelser, end vi har gjort indtil nu
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 27 Januar 2014 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
LESSLOSS, hmmmmm, skal man tro på 6moons anmeldelse/test af det, må det være guds gave til HiFi-entusiasten. Og så dyrt er det jo heller ikke . Og så er teorien bagved temmelig godt beskrevet .
http://www.6moons.com/audioreviews/lessloss2/cord.html
__________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
nils valla Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3044
|
| Sendt: 27 Januar 2014 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej tråd.
jeg eksperimenterede tilbage i 80érne med forskellige strømkabler og min erfaring blev, at hvis apparaterne allerede i første omgang var velproportioneret, var der stort set ikke noget at hente.
mvh nils
|
| Til top |
|
| |
akseldalgard Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2013 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 338
|
| Sendt: 27 Januar 2014 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen. Jeg er glad for at min tråd fik skabt lidt debat. Jeg er ikke på nuværende tidspunkt/
nogensinde klar på at ofre 12k på et strømkabel. Det er mit setup alt for "ikke færdigt" til. Min
hensigt var egentlig at høre hvilke oplevelser folk har haft med udskiftning af strømkabler, og hvor
dyrt udstyr man skal have før at det kan betale sig. __________________ Mvh Aksel
Aksel's Ungdomsanlæg
|
| Til top |
|
| |
Usse Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 27 Januar 2014 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Intet er stærkere end det svageste led => Strømføringen helt hen til anlægget skal vel være af samme kvalitet __________________ Everything should be made as simple as possible, but not simpler
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|