| Forfatter |
|
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Nå..... okidoki - så må han jo igang 
Ps... håber han tænker lidt tilbage om hva han har skrevet om div HTer - inden han begynder og sælge dem 
Det her skal nok blive sjovt.................. |
|
|
Drop nu den der småhetz, King. Du er jo kun ude på at finde ridser i lakken. Hvis du ikke kan komme med noget mere givtigt end denne type indlæg, så gå ind i stuen og høre mere musik og ikke optagelser  __________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
Jeg har lytted på alle højtalere der var i kbh og et par stk i odense med min egen forstærker under armen...
|
|
|
Alle? Er du sikker på det..? 
|
| Til top |
|
| |

Hifihuset.dk
|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg tror ikke det er den store kunst at tage et eller flere nye mærker ind. Det der er kunsten, er hvordan man forholder sig til det man forhandler. Om man leger positiv politibetjent der mener han personligt skal kunne sige god for det han har, eller vi kører den mere varehusorientede stil med at jeg har varer til salg som givetvis tiltrækker nogle, men ikke mig selv.
Der er en del forhandlere i DK efterhånden og de skifter da osse pænt tit ud i rækkerne af mærker de forhandler og så gør de ikke længere. Sådan er det bare og sådan har det været altid.
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
king skrev:
|
Nå..... okidoki - så må han jo igang 
Ps... håber han tænker lidt tilbage om hva han har skrevet om div HTer - inden han begynder og sælge dem 
Det her skal nok blive sjovt..................
|
|
|
Drop nu den der småhetz, King. Du er jo kun ude på at finde ridser i lakken. Hvis du ikke kan komme med noget mere givtigt end denne type indlæg, så gå ind i stuen og høre mere musik og ikke optagelser
|
|
|
Det er sku ikke småhetz..... !
Jeg høre musik ....... hva høre du musik på .... eller har du ikke denne HotLine mere ??
Ps.... håber bare du tænker lidt på hva du har sagt - og her stopper jeg i denne tråd !
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
harmonic skrev:
Jeg har lytted på alle højtalere der var i kbh og et par stk i odense med min egen forstærker under
armen... |
|
|
Alle? Er du sikker på det..?  |
|
|
Nej ikke dine
Men har demoed b&w , audio physics, dali, gamut, audio vector , system audio ,wilson, martin logan avantgarde, dls,linn, og en masse jeg ikke
huske, jA også alle dem man har hørt lidt på til messer.
Jeg har været på højtaler jagt i 4 år men har fundet prinssen (erne).
mvh __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |

Hifihuset.dk
|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hører da musik på min Mac! Har et par stykker med noget iTunes og en Airport Express der sender trådløst muzak til en Xindak MT1 (lille rørbørge) over i - ja et par ELTAX jeg havde på loftet  Og så har jeg et sæt JBL goblehalløj sat til den anden Mac. Musik mangler jeg ikke. Det er nu nok måske meget godt at komme på den type afvænning. Man bliver sikkert glad for gode kilder og højttalere bagefter...
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Ja, jeg tror ikke det er den store kunst at tage et eller flere nye mærker ind. Det der er kunsten, er hvordan man forholder sig til det man forhandler. Og man leger positiv politibetjent der mener han personligt skal kunne sige god for det han har, eller vi kører den mere varehusorientede stil med at jeg har varer til salg som givetvis tiltrækker nogle, men ikke mig selv.
Der er en del forhandlere i DK efterhånden og de skifter da osse pænt tit ud i rækkerne af mærker de forhandler og så gør de ikke længere. Sådan er det bare og sådan har det været altid.
|
|
|
ja det er der nok , men lad dem om det.
Og nu er det ikke bare at tage et mærke hjem.
der er mange der gerne vil have det komme ud til kunder i shops eller på anden måde.
Jeg har tit tænk hvordan kan det være han har det og det, når man aldrig ser det nogle stedre og det er nu kendte mærker jeg tænker på, men jeg har fundet udaf at folk fylder folk med l**t.
Prøv og se hvor mange fede mærker der er i dk, men de kommer aldrig ud så folk kan se og høre dem ja føle på dem og hvorfor ?.
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
Neeper skrev:
harmonic skrev:
Jeg har lytted på alle højtalere der var i kbh og et par stk i odense med min egen forstærker under armen... |
|
|
Alle? Er du sikker på det..? 
|
|
|
Nej ikke dine
Men har demoed b&w , audio physics, dali, gamut, audio vector , system audio ,wilson, martin logan avantgarde, dls,linn, og en masse jeg ikke huske, jA også alle dem man har hørt lidt på til messer.
Jeg har været på højtaler jagt i 4 år men har fundet prinssen (erne).
mvh  |
|
|
Well, så ved du jo faktisk ikke om du har valgt den bedste for dig... 
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
hifihuset.dk skrev:
Ja, jeg tror ikke det er den store kunst at tage et eller flere nye mærker ind. Det der er kunsten, er hvordan man forholder sig til det man forhandler. Og man leger positiv politibetjent der mener han personligt skal kunne sige god for det han har, eller vi kører den mere varehusorientede stil med at jeg har varer til salg som givetvis tiltrækker nogle, men ikke mig selv.
|
|
|
ja det er der nok , men lad dem om det.
Og nu er det ikke bare at tage et mærke hjem.
der er mange der gerne vil have det komme ud til kunder i shops eller på anden måde.
Jeg har tit tænk hvordan kan det være han har det og det, når man aldrig ser det nogle stedre og det er nu kendte mærker jeg tænker på, men jeg har fundet udaf at folk fylder folk med l**t.
Prøv og se hvor mange fede mærker der er i dk, men de kommer aldrig ud så folk kan se og høre dem ja føle på dem og hvorfor ?.
|
|
|
Ja helt enig - der trænger til en gedigen oprydning - en god gammeldags branche konsolidering. Der er alt for mange der ikke laver en skid andet end at side på et par agenturer og skrive nedladende emails om alle de andre branchemedlemmer. Dødsygt.
René fedt at du vover pelsen - fedt at du tør hive nogle nye varer hjem.
|
| Til top |
|
| |
jørstad Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Du har nok lige været inde og kigge imens jeg redigerede siden, King. Jeg kan da stadig skaffe Gamut, men har det ikke længere som faste demomodeller.
|
|
|
hejsa hvad med peak consult eller BKS begge er fra Middelfart.
der er også dem ovre fra djævleøen AMADEUS TNT
eller PRO AC en meget fin loudspeaker
|
| Til top |
|
| |
Longhi Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kører DAT ikke Amadeus?
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor laver Hifihuset ikke selv en højttaler efter eget øre
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
jørstad Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
uhhhh alle sammen prøv dog og lyt på AVALON så er der ikke andre loudspeaker der dur
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 05 December 2007 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
jørstad skrev:
|
uhhhh alle sammen prøv dog og lyt på AVALON så er der ikke andre loudspeaker der dur
|
|
|
Ja, det ville være nemt, hvis vi alle havde de samme øre.... Måske lidt kedeligere i længden...
Mvh. Troels
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 05 December 2007 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Ja, der er godt nok mange mærker hvis man tager dem alle med world wide, helt vildt mange faktisk.
Hvis jeg skulle høre dem alle skal jeg lige tage 3 mdr fri. Men fed ferieidé iøvrigt
Der var een som skrev til mig om nogle der hedder Mark & Daniel: http://www.mark-daniel.com/
Gad vide hvad bagmændene hedder?
De ser faktisk cool ud og virker relativt seje i designet. Og lidt nordiske, sort/hvid og derud ad.
|
|
|
Tusind tak for det link. Min firewall m.m. (BullGuard) gik amok da jeg gik ind på siden TONSVIS AF MALLWARE __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
| Til top |
|
| |