Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 11:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Retningslinjer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thomas P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 09 Februar 2014 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

Hej.
Er der nogen der kan hjælpe med et link til bruger rettighederne
på dette forum?
Jeg har gentagne gange oplevet at have oprettet annoncer
hvor der efterfølgende er rettet i overskriften prisen eller
annoncen ganske enkelt er slettet.
Jeg respekterer at et forum skal have retningslinier, at nogle
bidrager friviligt til noget vi andre gratis kan have glæde af, men,
er det en administrator der skal bestemme teksten og prisen i en
bruger oprettet annonce?

Thomas P.

Til top Vis Thomas P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas P

Svoldgaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2008
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Februar 2014 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

her

Til top Vis Svoldgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svoldgaard

stridsvognen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 09 Februar 2014 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

Ja det er helt normalt her på dette forum. Så det er bare at indordne sig eller fordufte.

Admin sletter eller retter hvad han lyster, det er en af betingelserne for at få lov at færdes på siden.

Så du kan læse regelsættet eller lade være. Det forklare oftest ikke hvad der er galt med din anonce text eller pris.

Og så har du bare at sælge til den pris du bliver påbudt. Forstået.?

Og om et øjeblik er denne tråd fjernet uden varsel. Disse sager diskuteres ikke på forum.
Til top Vis stridsvognen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stridsvognen

Sonic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2010
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 09 Februar 2014 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Hej i tråden synes også det er lidt træls, at moderator blander sig i alt det er at gå lidt for langt. Dog skal det siges jeg ikke personligt har været ude
for nogen problemer med Mikkel Gige. Faktisk er jeg glad for at være på hifi4all. Det er blevet hyggeligt at være herinde de sidste 6 mdr.

Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Februar 2014 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

Meget hyggeligt
Kan godt forstå nogle undrer sig, men når man nu som jeg surfer rundt på nettet, og kommer forbi ældre tråde herfra, kan jeg godt forstå at der
bliver lagt en linje . Ofte går folk efter hinanden, istedet for at holde en saglig tone, og have fokus på at hjælpe hinanden, så sviner man
hinanden. Har læst på et tidligere tidspunkt, ikke herinde, men et andet hifi relateret hjemmeside, hvor der vist var tale om trusler Så er vi der,
hvor jeg ikke syntes det er rart. Med hensyn til priser, jamen i stedet for at skrive 1899kr, så skriv da 2000,- så er der lidt mere at slå af
Jeg benytter denne sætning som underviser, mest for sjov, men også med en lille smule alvor .
Jeg har 2 regler.
Regel nummer et: jeg har altid ret.
Regel nummer to: kan man modbevise, at det jeg lige har sagt, ikke er korrekt, træder regel nummer et i kraft
Som sagt, bruger jeg det mest for sjov, men som underviser skal jeg indimellem skære gennem, inden hele dialogen går over gevind. Det er så
Mikkels arbejde herinde
Med venlig hilsen
Struktøren
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren

Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 09 Februar 2014 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

Det er vel ikke rigtigt, at man skal sælge til den pris, som moderator retter til?!? Man skal annoncere til den pris, som moderator retter til - hvad
produktet så faktisk bliver solgt til forbliver vel altid et anliggende mellem sælger og køber.

Jeg synes også, det er svært at gennemskue, hvorfor der bliver rettet i tekster og priser. Retningslinjerne er på visse områder lettere uklare og
genstand for en til tider uforudsigelig fortolkning.

Hvis man ikke føler, at de rette betingelser for at annoncere på KSB er til stede, må man derfor søge alternativer - og dem er der jo trods alt nogle
stykker af.

Jeg er dog generelt glad for at bruge Hifi4all - med de små mærkværdigheder, som den nu engang har
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman

stridsvognen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 09 Februar 2014 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Hvis man vil sælge et produkt til 3700kr, og det rettes til 4000kr.. Og man retter prisen nogle gange hvorefter den rettes tilbage
uden varsel eller forklaring, og i sidste ende slettes anoncen uden varsel eller forklaring, og man indrykker igen.. hvorefter
man udelukkes fra siden. Ja så skulle man nok bare have læst retningslinierne noget grundigere.. lol

Om ikke andet giver det noget at snakke om, og diskuter, når man mødes privat med andre brugere herind. Og så kan man da
altid finde noget at være enige om.

Så tak til admin for at ryste folket sammen.
Til top Vis stridsvognen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stridsvognen

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 09 Februar 2014 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Nå, så skal vi til den igen...

Jeg bor sammen med en pædagog, og hun undrer sig ofte over voksne menneskers opførsel, i noget så uskyldigt som et forum på nettet. Og ja, det er min rolle, at skære igennem, når jeg ikke kan stå inde for den dialog, som finder sted. Dette er tilfældigvis min hjemmeside, og derfor sætter jeg dagsordenen.

Vedr. Køb, Salg & Bytte, så er det en balancekunst, at definere retningslinjerne. Er de for specifikke, så er der nogen der finder et smuthul. Er de for vage, så tolkes de i øst og vest. Af to onder foretrækker jeg det sidste, for så er det op til mig, at vurdere om det er korrekt.

Men læs retningslinjerne til KSB på denne måde: Er det lidt for smart, så bliver det nok rettet eller slettet. KSB er for alle, og alle skal kunne være med, også selv om man ikke er så smart med ordene. Derfor skal man holde sig til fakta, uden smarte overskrifter eller priser.

I øvrigt er denne side ganske gratis, at benytte... så hvis man ikke kan lide stilen, så har man faktisk ikke reklamationsret

Og så er den potte vist ude!

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes