Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2025 | 00:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Poul med pisken... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Jeg blander mig ikke i baggrunden for modereringer, men konstaterer at visse personer blander sig i den uden at kende den reelle baggrund, eller uden at ville indse at egne holdninger/erfaringer ikke er et udtryk for den endegyldige sandhed.

Hvorledes moderatorer / administrator administrerer denne side er for mig ikke interessant. De må udstikke retningslinierne, og vi andre må så tage stilling til om vi kan lide lugten i bageriet eller ej. Vi kan så vælge at tilpasse vores deltagelse derefter.

Sonus faber Club International
Til top Vis shras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shras Besøg shras's Websted

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

shras skrev:

Jeg blander mig ikke i baggrunden for modereringer, men konstaterer at visse personer blander sig i den uden at kende den reelle baggrund, eller uden at ville indse at egne holdninger/erfaringer ikke er et udtryk for den endegyldige sandhed.

Hvorledes moderatorer / administrator administrerer denne side er for mig ikke interessant. De må udstikke retningslinierne, og vi andre må så tage stilling til om vi kan lide lugten i bageriet eller ej. Vi kan så vælge at tilpasse vores deltagelse derefter.

Jeg kunne ikke være mere enig. Der er mange der bagetaliserer "det" som de pågældende brugere gør for at få advarsler eller udelukkelser - vel at mærke uden at vide noget som helst om baggrunden.
Jeg fatter stadig ikke hvor svært det åbenbart er for visse brugere at føre en diskussion i henhold til retningslinjerne. De er altid tilgængelige lige over menuen... i den rigtige rækkefølge endda... "Retningslinjer for brug af forum" og så "Tænk før du taler"
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

kongruens
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2006
Lokalitet: København
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 13:03 | IP-adresse registreret  

Hvis retningslinierne ikke håndhæves konsekvent, bliver det jo netop interessant, hvilket jeg ellers kun kan medgive, at det ikke burde være. Det burde jo være sådan, at hvis nogen ønskede at debattere sidens etik, var det selve retningslinierne, der skulle debatteres, ikke hvordan de administreres.

Mvh.

Til top Vis kongruens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kongruens

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

kongruens skrev:

Hvis retningslinierne ikke håndhæves konsekvent, bliver det jo netop interessant, hvilket jeg ellers kun kan medgive, at det ikke burde være. Det burde jo være sådan, at hvis nogen ønskede at debattere sidens etik, var det selve retningslinierne, der skulle debatteres, ikke hvordan de administreres.

Mvh.

Jeg syntes du skal oprette en tråd i Ris og ros forum, hvis du har lyst til det. Vi tager gerne en åben debat. Du får dog ikke noget konkret svar på enkeltstående modereringer, da det er en anliggende mellem hifi4all og den enkelte bruger. Helt generelt vil jeg dog godt sige at hvis du nu f.eks. citerer en eller anden med ordlyden "Nu må jeg ikke sige det, men her har en anden gjort det : -citat-", ja hvem har så sagt det? Nå, tilbage til Poul, hvis der er mere suppe at koge på ham.

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

kongruens
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2006
Lokalitet: København
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

Poul skulle vist være stor nok til, at der kan koges en overordentlig stor portion suppe...

Jeg beklager i øvrigt for off topic og indrømmer blankt, at jeg ikke orker at oprette en selvstændig tråd om emnet.

Mvh.

Til top Vis kongruens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kongruens

Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

kongruens skrev:

Poul skulle vist være stor nok til, at der kan koges en overordentlig stor portion suppe...

Jeg beklager i øvrigt for off topic og indrømmer blankt, at jeg ikke orker at oprette en selvstændig tråd om emnet.

Mvh.

Suppe ? Det er vist længe siden den suppe fordampede

Var det ikke noget med lidt musiklytning i stedet for ham der "Poul" ? Han er vel nok uinteressant set med mine øjne !

Til top Vis Kalle_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kalle_dk

heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 15:23 | IP-adresse registreret  

Kalle_dk skrev:
kongruens skrev:

Mvh.

Suppe ? Det er vist længe siden den suppe fordampede

Var det ikke noget med lidt musiklytning i stedet for ham der "Poul" ? Han er vel nok uinteressant set med mine øjne !

ENORMT uinteressant og forstår ikke snakken om ham hele tiden.

Hans side drejer sig jo kun om ATC og brok over andre.

Hvis jeg kun kunne snakke godt om det jeg selv havde og ellers svinede alle andre.......... Hmm, så tror jeg vejviseren pegede i en bestemt retning............. Til noget det er ganske gratis i Danmark, men koster penge i USA

Selv en HEST med skyggeklapper på, ville stoppe op på vej mod en mur, da den ikke kan se andet................. Andre fortsætter.................................................. Ind i muren

Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

Her er lidt mere stof til din spalte, Poul. 

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1032189.ece

DR fortjener en stor buket sprogblomster, for den måde at bygge en samletank på, med flygler som fyld.
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 5
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes