Forfatter |
|
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg blander mig ikke i baggrunden for modereringer, men konstaterer at visse personer blander sig i den uden at kende den reelle baggrund, eller uden at ville indse at egne holdninger/erfaringer ikke er et udtryk for den endegyldige sandhed.
Hvorledes moderatorer / administrator administrerer denne side er for mig ikke interessant. De må udstikke retningslinierne, og vi andre må så tage stilling til om vi kan lide lugten i bageriet eller ej. Vi kan så vælge at tilpasse vores deltagelse derefter. __________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
shras skrev:
Jeg blander mig ikke i baggrunden for modereringer, men konstaterer at visse personer blander sig i den uden at kende den reelle baggrund, eller uden at ville indse at egne holdninger/erfaringer ikke er et udtryk for den endegyldige sandhed.
Hvorledes moderatorer / administrator administrerer denne side er for mig ikke interessant. De må udstikke retningslinierne, og vi andre må så tage stilling til om vi kan lide lugten i bageriet eller ej. Vi kan så vælge at tilpasse vores deltagelse derefter. |
|
|
Jeg kunne ikke være mere enig. Der er mange der bagetaliserer "det" som de pågældende brugere gør for at få advarsler eller udelukkelser - vel at mærke uden at vide noget som helst om baggrunden.
Jeg fatter stadig ikke hvor svært det åbenbart er for visse brugere at føre en diskussion i henhold til retningslinjerne. De er altid tilgængelige lige over menuen... i den rigtige rækkefølge endda... "Retningslinjer for brug af forum" og så "Tænk før du taler"
|
Til top |
|
|
kongruens Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis retningslinierne ikke håndhæves konsekvent, bliver det jo netop interessant, hvilket jeg ellers kun kan medgive, at det ikke burde være. Det burde jo være sådan, at hvis nogen ønskede at debattere sidens etik, var det selve retningslinierne, der skulle debatteres, ikke hvordan de administreres.
Mvh.
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
kongruens skrev:
Hvis retningslinierne ikke håndhæves konsekvent, bliver det jo netop interessant, hvilket jeg ellers kun kan medgive, at det ikke burde være. Det burde jo være sådan, at hvis nogen ønskede at debattere sidens etik, var det selve retningslinierne, der skulle debatteres, ikke hvordan de administreres.
Mvh. |
|
|
Jeg syntes du skal oprette en tråd i Ris og ros forum, hvis du har lyst til det. Vi tager gerne en åben debat. Du får dog ikke noget konkret svar på enkeltstående modereringer, da det er en anliggende mellem hifi4all og den enkelte bruger. Helt generelt vil jeg dog godt sige at hvis du nu f.eks. citerer en eller anden med ordlyden "Nu må jeg ikke sige det, men her har en anden gjort det : -citat-", ja hvem har så sagt det? Nå, tilbage til Poul, hvis der er mere suppe at koge på ham.
|
Til top |
|
|
kongruens Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Poul skulle vist være stor nok til, at der kan koges en overordentlig stor portion suppe...
Jeg beklager i øvrigt for off topic og indrømmer blankt, at jeg ikke orker at oprette en selvstændig tråd om emnet.
Mvh.
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
kongruens skrev:
Poul skulle vist være stor nok til, at der kan koges en overordentlig stor portion suppe...
Jeg beklager i øvrigt for off topic og indrømmer blankt, at jeg ikke orker at oprette en selvstændig tråd om emnet.
Mvh. |
|
|
Suppe ? Det er vist længe siden den suppe fordampede  Var det ikke noget med lidt musiklytning i stedet for ham der "Poul" ? Han er vel nok uinteressant set med mine øjne ! __________________
|
Til top |
|
|
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
kongruens skrev:
Mvh. |
|
|
Suppe ? Det er vist længe siden den suppe fordampede 
Var det ikke noget med lidt musiklytning i stedet for ham der "Poul" ? Han er vel nok uinteressant set med mine øjne !
|
|
|
ENORMT uinteressant og forstår ikke snakken om ham hele tiden. Hans side drejer sig jo kun om ATC og brok over andre. Hvis jeg kun kunne snakke godt om det jeg selv havde og ellers svinede alle andre.......... Hmm, så tror jeg vejviseren pegede i en bestemt retning............. Til noget det er ganske gratis i Danmark, men koster penge i USA    Selv en HEST med skyggeklapper på, ville stoppe op på vej mod en mur, da den ikke kan se andet................. Andre fortsætter.................................................. Ind i muren
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|