Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2025 | 05:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forum support (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Forum support
Emne Emne: Slet min profil nu - tråden (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

spped six skrev:

Jeg tror, der henvises til tråde, hvor man viser billeder af sit grej eller på anden måde oplister, hvad man har stående.

Der er forlydender om, at forsikringen kan nægte at udbetale erstatning ved indbrud, såfremt det kommer frem, at man på et internetfora har vist billeder af sit udstyr.

/Henrik

Jeg tror simpelthen ikke på den med, at forsikringen ikke vil udbetale, fordi man har postet billeder af sit setup på et forum. Hvad så med alle de mennesker, som ønsker at sælge deres bolig, og derfor har billeder af deres hjem på mæglerens hjemmeside? Her får man endda adressen serveret på et sølvfad!

I øvrigt optræder de fleste brugere anonymt på dette forum. Ergo har indbrudstyven ikke en chance for, at finde ud af hvor udstyret står. Langt de fleste tyve foretrækker letomsættelige værdier, som f.eks mobiltlf. DVD-afspillere og fladskærme. Det er ikke specielt nemt at afsætte et sæt hjemmebyggede højtalere med MDF-finish

Nej, jeg tror tværtimod, at det handler om, at et par brugere er blevet godt og gammeldags "pigesure", fordi et par "selvbestaltede" moderatorer prøver at fortælle dem hvordan de skal opføre sig. Disse personer er måske aldrig blevet irettesat før, så hvorfor skulle de så begynde at finde sig i det nu?

Og så får de lige pludselig at vide, at den gratis service at kunne skrive til hinanden, har begrænsninger. Denne verden er da også af lave

Forstå min ironi i dette indlæg, for det er ikke ment værre

Mvh, Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

jenssmed skrev:

hifi4all har en vag holdning til forums og tør ikke sætte sig op mod deres annoncører mv, og trods det er spencer der vil melde sig ud, forstår jeg ham godt, sikke en gang vrøvl fra moderatorer i tråden som gjorde udfaldet for spencer, og i andre tråde, der er da heldighvis andre forums end lige dette, det kan sq ikke passe at en tråd skal ligges død fordi der kommer nogle indlæg som ikke lige passer i deres kram.

et stort selvmål for hifi4all

smeden

ps. jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle poste dette, så undskyld hvis det støder nogen......

Og så starter vi forfra.....

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

littlespeaker skrev:
Ronin var du ikke en del af hifi4all på et tidspunkt

Hvad har det med sagen at gøre?

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Sendt: 19 Februar 2010 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

jenssmed skrev:

hifi4all har en vag holdning til forums og tør ikke sætte sig op mod deres annoncører mv, og trods det er spencer der vil melde sig ud, forstår jeg ham godt, sikke en gang vrøvl fra moderatorer i tråden som gjorde udfaldet for spencer, og i andre tråde, der er da heldighvis andre forums end lige dette, det kan sq ikke passe at en tråd skal ligges død fordi der kommer nogle indlæg som ikke lige passer i deres kram.

smeden

ps. jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle poste dette, så undskyld hvis det støder nogen......

Det er de selvsamme annoncører, der betaler for, at du kan nyde denne side ganske gratis! Du ønsker måske, at vi skal indføre en abonnements-ordning for læserne i stedet? Hvor meget vil du betale for at kunne tilgå denne side 24x7x365?

Vi har netop bandlyst et branchemedlem, som også bidrog til denne sides økonomi, så hvem er det lige vi beskytter?

Mvh, Mikkel.

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

littlespeaker skrev:
Brok skrev:

littlespeaker skrev:
Ronin var du ikke en del af hifi4all på et tidspunkt
Hvad har det med sagen at gøre?

Ingenting jeg var bare nysgerrig

Men du har ret. Ronin var tidligere en del af redaktionen.

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:

virious skrev:
Det er også helt korrekt.

Vi vil heller ikke gå ind og slette en hel tråd, men rette de enkelte indlæg til, så der ikke er bøvl med forsikringen.

Okay, men i det tilfælde Mastervol kommenterer drejer det sig om første indlæg i tråden. Et langt indlæg med hele beskrivelsen af en "forhandlersag". Hvis man slettede det indlæg ville hele tråden være meningsløs, og det ville måske være mere rimeligt at slette hele tråden. Det har I jo så også afvist.

Jeg har dog stadig ikke forstået hvordan et gammelt indlæg på forum kan give problemer med forsikringen. Hvilke "forsikringsproblemer" kan få jer til at slette/rette et indlæg hvis en aftale mellem en bruger og en forhandler ikke kan.

Mit spørgsmål er ikke ment som kritik, kun et forsøg på at forstå reglerne. Som jeg skrev tidligere ser jeg ikke noget problem i at bordet fanger når man skriver i et offentligt forum.

Korrekt, men en sådan forhandler sag har jo intet med forsikring at gøre. Jeg erindrer blandt andet, at KvK slettede sine billeder af forsikringshensyn. Alle overlever nok, hvis der går et par billeder tabt.
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 06:47 | IP-adresse registreret  

-

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 07:08 | IP-adresse registreret  

Jeg synes ikke, at man skal kunne lukke profiler. Man kan jo bare lade være med at skrive. Ønsker man en anden "identitet" kan man jo kontakte moderator om det.
Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:
jenssmed skrev:

smeden

Det er de selvsamme annoncører, der betaler for, at du kan nyde denne side ganske gratis! Du ønsker måske, at vi skal indføre en abonnements-ordning for læserne i stedet? Hvor meget vil du betale for at kunne tilgå denne side 24x7x365?

Vi har netop bandlyst et branchemedlem, som også bidrog til denne sides økonomi, så hvem er det lige vi beskytter?

Mvh, Mikkel.

Mikkel brugerbetaling er vist ikke i tråd med jeres holdning vel

spencer tilbød jer en harddisc til PB,er og fik sin tråd lukket.

Men måske det var noget i seriøst skulle overveje, det kunne nemlig være med til at holde de "slemme" børn væk fra børnehaven, så kunne det igen måske afholde moderatore fra at fristes til at lave indlæg som dette.

Brok
Moderator
Moderator
Skribent og moderator på HIFI4LL.DK

Sendt: 15 Februar 2010 kl. 21:10 | IP-adresse registreret Rapportér indlæg Citér Brok

gask skrev:
Jeg undskylder fra før 

Naaa na na naaah naaaaah

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle.
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted Send privat besked Føj til venneliste

Et symbolsk beløb på 50kr ½ årligt ville ikke vælte noget for nogen men,
I alt er der 32464 brugere af forummet , X 100 = 3246400,- det er vist lidt mere end annoncekronerne, Der vil givetvis falde 2/3 fra men der er stadig over en mille til drift.
Samtidig ville i kunne tilbyde gratis banner til forhandlere, DET VILLE VÆRE GODT FOR BRANCHEN, og for os i sidste ende.

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

Finn29 skrev:
Mikkel Gige skrev:
jenssmed skrev:

smeden

Mvh, Mikkel.

Men måske det var noget i seriøst skulle overveje, det kunne nemlig være med til at holde de "slemme" børn væk fra børnehaven, så kunne det igen måske afholde moderatore fra at fristes til at lave indlæg som dette.

Brok
Moderator
Moderator
Skribent og moderator på HIFI4LL.DK

Sendt: 15 Februar 2010 kl. 21:10 | IP-adresse registreret Rapportér indlæg Citér Brok

gask skrev:
Jeg undskylder fra før 

Naaa na na naaah naaaaah

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle.
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted Send privat besked Føj til venneliste

I alt er der 32464 brugere af forummet , X 100 = 3246400,- det er vist lidt mere end annoncekronerne, Der vil givetvis falde 2/3 fra men der er stadig over en mille til drift.
Samtidig ville i kunne tilbyde gratis banner til forhandlere, DET VILLE VÆRE GODT FOR BRANCHEN, og for os i sidste ende.

Du hiver et citat frem fuldstændigt ude af kontekst, fra en relativt useriøs tråd, hvor tonen er præcis det samme, som overhovedet ikke kan bruges til at underbygge din pointe.

Sagen handler efterhånden udelukkende om ordkløveri, og ikke faktuelle hændelser. Det er ovenstående indlæg vist med til at bevise

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Februar 2010 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

floe skrev:

Du hiver et citat frem fuldstændigt ude af kontekst, fra en relativt useriøs tråd, hvor tonen er præcis det samme, som overhovedet ikke kan bruges til at underbygge din pointe.

Sagen handler efterhånden udelukkende om ordkløveri, og ikke faktuelle hændelser. Det er ovenstående indlæg vist med til at bevise

Så har du misforstået det

At broks kopierede indlæg fylder så meget fysisk, er manglende evner fra min side.

Se bort fra det og læs igen min ven

Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Sendt: 20 Februar 2010 kl. 12:28 | IP-adresse registreret  

Finn29 skrev:

Men måske det var noget i seriøst skulle overveje, det kunne nemlig være med til at holde de "slemme" børn væk fra børnehaven...

Hej Finn29!

Jeg har selv tænkt på brugerbetaling, netop for at forhindre dobbeltprofiler, spammere og lign. Men erfaring viser, at der er en forventning om, at alt på nettet er gratis. Jeg synes også, at et beløb på 100,- årligt er et nærmest symbolsk beløb, men det er der desværre mange andre, der ikke synes.

Brugerbetaling vil også hæve kravene til aktualitet/kvalitet, og som tingene er lige nu, er vi 6 mand høj til at holde siden kørende. Hvis vi alle skulle fuldtids-ansættes, så er en "mille" ikke nok!

Gratis annoncering til branchen? Undskyld, men er du branchemedlem, og har ikke fået opdateret din profil  

Hvorfor skulle det være gratis for nogen... overhovedet? Men som jeg skrev tidligere, så har privatpersoner en forventning om at alt på nettet er gratis. Det retter vi os selvfølgelig efter, men det sætter også begrænsninger for indtjening, til drift af siden. Derfor bliver vi nødt til at kigge på ting som plads og trafik på vores servere. Har du ikke en forventning om, at siden her er tilgængelig døgnet rundt? Det koster! Jeg arbejder selv i IT-branchen, og jeg ved godt hvad det kræver at ha' en server i luften 24x7!!!

Erhvervslivet ved godt at reklamer i medier koster, for det har det altid gjort. Og de har trods alt en interesse i at få deres produkter set via reklamer.

Giver det mening?

Mvh, Mikkel.

Edit: Man kunne jo lave en Poll, hvor man spørger til brugerbetaling ja/nej!

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

Brugerbetaling,si'r I.Edder fed ide Så bliver det nok en meget lille og sluttet kreds der vil være aktive her.Og annoncørerne vil også falde fra,grundet det bitte-lille publikum.Brugerbetaling og hifi4all er slut.

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Februar 2010 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:
Finn29 skrev:

Men måske det var noget i seriøst skulle overveje, det kunne nemlig være med til at holde de "slemme" børn væk fra børnehaven...

Hej Finn29!

Jeg har selv tænkt på brugerbetaling, netop for at forhindre dobbeltprofiler, spammere og lign. Men erfaring viser, at der er en forventning om, at alt på nettet er gratis. Jeg synes også, at et beløb på 100,- årligt er et nærmest symbolsk beløb, men det er der desværre mange andre, der ikke synes.
Lige præcis, og som jeg skrev 2/3 vil nok forsvinde, ikke fordi 100,- er for dyrt men fordi det ikke er hifiinteressen der driver deres skriverier herinde.

Brugerbetaling vil også hæve kravene til aktualitet/kvalitet, og som tingene er lige nu, er vi 6 mand høj til at holde siden kørende. Hvis vi alle skulle fuldtids-ansættes, så er en "mille" ikke nok!
Det mener jeg så ikke, beløbet skulle kun dækker for brug af forum, da det jo kun er her der er problemer.
selve siden skulle fortsætte uændret.

Gratis annoncering til branchen? Undskyld, men er du branchemedlem, og har ikke fået opdateret din profil  
Heller ikke, men hvor mange beskyldninger og kævlerier har der ikke været gennem årene om at i er i lommen etc.etc.
banner gavner også os som forbrugere, især dem fra de små butikker.

Hvorfor skulle det være gratis for nogen... overhovedet? Men som jeg skrev tidligere, så har privatpersoner en forventning om at alt på nettet er gratis. Det retter vi os selvfølgelig efter, men det sætter også begrænsninger for indtjening, til drift af siden. Derfor bliver vi nødt til at kigge på ting som plads og trafik på vores servere. Har du ikke en forventning om, at siden her er tilgængelig døgnet rundt? Det koster! Jeg arbejder selv i IT-branchen, og jeg ved godt hvad det kræver at ha' en server i luften 24x7!!!

Erhvervslivet ved godt at reklamer i medier koster, for det har det altid gjort. Og de har trods alt en interesse i at få deres produkter set via reklamer.
Det har du så ret i, deres pris kunne så måske sænkes, poienten var at i ikke ville være afhængig af indtægten, på samme måde som nu.

Giver det mening?

Mvh, Mikkel.

Det kan du da godt, lad den køre over en måned.
(skal lige have tid til at lave 1000 profiler der stemmer ja)

sigma6
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
jenssmed skrev:

smeden

Og så starter vi forfra.....

Hvorfor blir du ved jens? Er det så vigtigt for dig at blive hørt? Hvor mange gange har du broket dig over siden, de sidste par dage? Hvor tit er du kommet med noget konstruktivt? Jeg bruger som regel dettte forum til at stille spørgsmål, hvis jeg har brug for hjælp. Hvad brugr du det til?

Til top Vis sigma6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigma6

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Februar 2010 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:
Brugerbetaling,si'r I.Edder fed ide Så bliver det nok en meget lille og sluttet kreds der vil være aktive her.Og annoncørerne vil også falde fra,grundet det bitte-lille publikum.Brugerbetaling og hifi4all er slut.

Brugerbetaling er et grimt ord, det er snarre tale om et lille gebyr for at have en profil i forummet.
alt andet skulle fortsætte som hidtil

jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Bruger siden: 20 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:
Finn29 skrev:

Hej Finn29!

Giver det mening?

Mvh, Mikkel.

Mikkel Gige.

Hvis du ikke mener at folk er villige til at betale 100,- om året for at have adgang til et fora som dette, er det "måske" fordi de ikke mener at det er pengene værd, eller hvad?

Jeg mener at det er en udmærket ide at hente lidt til driften på den måde, da i jo måske samtidig kan løsrive jer lidt af den afhængihed i er tvungen til at have til brancen, med alt det uheldige det føre med sig.

I påstår godt nok at i er uafhængige, hvad jeg er helt sikker på er en sandhed med modifikationer. I er nødt til at please jeres kunder (for at være sikker på at have en indtægt), og det er jeg sten sikker på at i gør, ligesom alle andre der er afhængi af reklameindtægter.

Ekstrabladet fordømmer jo også prostitation, men er samtidig spækket med annoncer, fra netop prostituerede fordi de er dybt afhængige af deres indtægt. Ja, de har jo nærmest prostitueret sig til de prostituerede.

MVH   Jens

Til top Vis jensmarius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensmarius

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Sendt: 20 Februar 2010 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:

Mikkel Gige.

Hvis du ikke mener at folk er villige til at betale 100,- om året for at have adgang til et fora som dette, er det "måske" fordi de ikke mener at det er pengene værd, eller hvad?

Jeg mener at det er en udmærket ide at hente lidt til driften på den måde, da i jo måske samtidig kan løsrive jer lidt af den afhængihed i er tvungen til at have til brancen, med alt det uheldige det føre med sig.

I påstår godt nok at i er uafhængige, hvad jeg er helt sikker på er en sandhed med modifikationer. I er nødt til at please jeres kunder (for at være sikker på at have en indtægt), og det er jeg sten sikker på at i gør, ligesom alle andre der er afhængi af reklameindtægter.

Ekstrabladet fordømmer jo også prostitation, men er samtidig spækket med annoncer, fra netop prostituerede fordi de er dybt afhængige af deres indtægt. Ja, de har jo nærmest prostitueret sig til de prostituerede.

MVH   Jens

Jeg kunne aldrig drømme om at betale for de sider, hvor jeg dagligt læser artikler og nyheder, og så kan jeg vel ikke forvente, at andre vil? Men jeg køber flere forskellige blade hver måned, og her må jeg jo betale hvad det koster!

Nu siger du, at vi er nødt til at please vores annoncører... hvordan oplever du, at vi pleaser vores annoncører? Er det når vi udelukker dem fra vores forum, og ikke ønsker at de skal annoncere i Tilbudsavisen, fordi de evt. ikke kan overholde lovgivningen om reklamationsretten? Eller skal vi i gang med debatten om vores skamrosende artikler igen? Langt de fleste produkter vi tester, kommer fra distributører, som ALDRIG har annonceret hos os! 

Du sammenligner os med Ekstrabladet, og deres annoncer for prostituerede. Du er godt klar over at der er et menneske i den anden ende af denne dialog, ikke? Jeg bliver mildest talt provokeret af dit udsagn, men også såret, for jeg lægger en stor del af min ulønnede fritid i denne side, så du gratis kan læse nyheder, artikler, samt skrive med andre i vores forum. Og intet af dette var muligt uden vores annoncering fra branchen.

Vil du stadig stå ved dit tidligere udsagn?

Mvh, Mikkel.

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

Jensmarius skrev følgende svada: Mikkel Gige. Hvis du ikke mener at folk er villige til at betale 100,- om året for at have adgang til et fora som dette, er det "måske" fordi de ikke mener at det er pengene værd, eller hvad? Jeg mener at det er en udmærket ide at hente lidt til driften på den måde, da i jo måske samtidig kan løsrive jer lidt af den afhængihed i er tvungen til at have til brancen, med alt det uheldige det føre med sig. I påstår godt nok at i er uafhængige, hvad jeg er helt sikker på er en sandhed med modifikationer. I er nødt til at please jeres kunder (for at være sikker på at have en indtægt), og det er jeg sten sikker på at i gør, ligesom alle andre der er afhængi af reklameindtægter. Ekstrabladet fordømmer jo også prostitation, men er samtidig spækket med annoncer, fra netop prostituerede fordi de er dybt afhængige af deres indtægt. Ja, de har jo nærmest prostitueret sig til de prostituerede. MVH   Jens

I bund og grund er vi alle prostituerede når vi går på job. Du bruger prostitueret negativt. Lad være med det, da du sikkert selv er til fals for ussel mammon, dagligt.

Nævn mig iøvrigt et forretningsområde der ikke er der for kundernes skyld?

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:
Mikkel Gige skrev:
Finn29 skrev:

Hej Finn29!

Giver det mening?

Mvh, Mikkel.

Mikkel Gige.

MVH   Jens

Jeg vil lige påpege et problem med dit argument.

Hvis man skal sammenligne os med Ekstrabladet, så gør vi jo tingene rigtigt. Ekstrabladet lader netop ikke sine annoncer indfluere på det journalistiske indhold, ligesom vi ikke lader vores annoncer indfluere på testresultaterne.

Og hvis dit argument skulle holde, så ville prostitutionsannoncerne i EB jo være væk, "fordi alle annoncører jo per definition trækker sine annoncer tilbage pga. dårlig omtale". Det sker naturligvis, men langt fra så ofte at det overhovedet kommer i nærheden af at påvirke hvordan vi tester udstyr. Skulle det nogensinde komme så vidt, så er jeg den, der er skredet.

Jeg lægger personligt meget stor vægt på at formidle mine oplevelser med et givent produkt ud til læsere uden skelen til andet end produktets performance. Jeg får ikke penge for mine artikler, og alt mit grej (undtagen mine kabler)er købt privat, så der er ingen frynsegoder, udover glæden ved at kunne teste produkter, og formidle sine oplevelser til læseren. Det er det, der holder mig i gang med at teste. Det er det, jeg brænder for.

Også derfor kan det være svært, at finde sig i beskyldninger om købte anmeldelser osv, når det er lodret forkert. Men jeg kan også godt se, at det kan være svært at tro på, at nogen laver anmeldelser af hifi uden at skele til annoncører og forhandlere, når der findes så mange eksempler på andre hifi medier, som bestemt ikke følger samme tilgang til tests.

Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes