| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter overgangen til HD-DVD er det slet ikke det samme at se alm. dvd'er igen (lidt som kassette-bånd vs. cd'er).
Derfor - og for at få en lille sjat penge, mens de endnu er noget værd - har jeg besluttet at skille mig af med stort set hele min dvd-samling (lidt over 100 film).
Så spørgsmålet er hvad der bedst kan betale sig? Jeg overvejer følgende fire muligheder:
1. Sælge filmene enkeltvis på qxl eller her på siden.
2. Sælge hele molevitten i en stor pakke på qxl/her på siden.
3. Dele filmene op i mindre "klumper" af 20-30 film og sælge dem på qxl/her på siden.
4. Sælge alle filmene til nogle af de forhandlere, som køber brugte film (guf, dvdcity osv.)
Umiddelbart hælder jeg mest til mulighed nr. 2 eller nr. 4 - og jeg orker næsten ikke mulighed nr. 1 pga. af det store besvær med oprettelse af enkelte annoncer, forskellige kuverter og adresser osv.
Men er det nogen der har erfaringer med dette (eller med salg af større partier cd'er) - hvad kan bedst betale sig når man sætter "besværet" i forhold til den samlede økonomiske gevinst? Og er der nogen der har en anelse om, hvilke priser forhandlere betaler for brugte film (ved godt det afhænger af titel mv. - men ca. hvilket leje ligger de i ?).
Det var en hel masse spørgsmål på én gang, men jeg håber at få lidt kyndig hjælp til projektet 
|