Hej,
jeg ser som så mange andre på nyt lyd og billede udstyr. Jeg har set på både nyt og brugt, og har brug for en vurdering af om det er helt skævt det jeg ser på. Fabritius (bruger her på siden) har været lidt inde over, så lidt ekspertvurdering har der da været på :)
Nyt udstyr:
Harman Kardon HK970 (forstærker), Harman Kardon DVD-31 (DVD), System Audio 1750 (højtalere)... pris ca. 15 tkr. hos KT Radio inkl. de 20% rabat i denne og næste uge.
Pioneer eller Samsung LCD eller Plasma - str. skal max. være 32" - 10-15 tkr. Fjernsynet vil jeg ha' helt nyt.
Brugt udstyr:
Thule IA100 (int.forstærker) og Thule DVA150 Digit II (DVD).
Primare I20 (int.forstærker) og Primare DVD26 (DVD).
Omkring højtalerne overvejer jeg Sonus Faber Concertino, Vienna Haydn Grand, måske System Audio 2K (de er dog noget dyre), System Audio 1750, Sonus Faber Concerto Domus eller Dali Helicon 400.
Overvejelserne går på:
1 - forstærkeren i denne prisklasse, skal man have en forforstærker + effektforstærker, eller er en integreret forstærker tilstrækkelig?
2 - Thules DVA150 Digit II, er den så meget bedre end DVA100?
3 - hvordan afgører jeg om jeg skal have kompakthøjtalere eller gulvhøjtalere? Rummet skal tages i betragtning, men hvor går grænsen?
4 - Thule produktet som sådan, lever det op til prisen eller er der bedre alternativer som f.eks. Primare? Der er mange bruger på siden som har problemer med kvaliteten af Thule produkterne og lyden skulle være noget speciel.
Der skal selvfølgelig spilles musik på ovenstående og jeg hører rigtig meget forskelligt musik (Mew, Kashmir, Coldplay, Robert Miles, Gasolin, Michael Jackson og det nye der spilles i radioen)
Kom endelig med jeres vurdering og forslag til ændringer! 
På forhånd mange tak for hjælpen.
/TK
BTW... ovenstående anlæg skal selvfølgelig kunne tilsluttes fladskærms tv'et så lyden kører herover - bl.a. derfor DVD afspilleren i stedet for en alm. CD afspiller.