Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2025 | 11:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Music First Audio Passive Magnetic Pre... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Holmbye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 01 November 2007 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

Sjokoz skrev:
Per N skrev:

mugge skrev:

Nu håber jeg ikke det er useriøst at komme med følgende, ellers snakker jeg med børnehavelærinden, når jeg henter min søn.

Er det rigtigt som jeg har hørt/læst, at hvis man tager et hi-fi produkt, og tager producentens indkøbspris for kabinet og samtlige stumper og ganger det med 20, så har man en rimelig forbrugerpris. ? Det skulle dække omkostninger til udvikling, montering, overhead til producenten grossistens og forhandlerens andel.

Ja inden for disse mærker med gode historier og "eksklusivitet" blandt de "rigtige kendere"  er det deromkring, det koster ikke alverden og vikle en trafo og da slet ikke når man har et firma der laver det i forvejen, jamen udvikling siger nogle! -Den kan der vitterlig ikke være nogen af medmindre de har startet fra skratch og ikke kendt ohm's lov og transformersætningerne da de gik igang -er det sandsynlig for nogle der driver en trafo fabrik?

Hvis det er skal jeg glædelig custom vikle trafoer til folk for kun,  -hold nu fast- 10.000 stykket!

Måske skulle vi starte noget sammen

Heldigvis ser fortjenesterne ikke sådan ud hvis vi ser på de reele mærker som Thule, Nad, Densen, holfi osv. Her får man idet mindste lidt for pengene. Og nok noget mere kvalitet, både lydmæssigt og betjeningsmæssigt end denne kasse.

Jeg vil ikke tale grimt om lyden af dette apperat, da jeg ikke har hørt det, og kommer heller aldrig til det, idet jeg ved dette princip vil f**ke mit anlæg op på grund af impedans ændringerne ved volume reguleringen, kabler ville opføre sig anderledes alt efter volumen samt signal kilden, det synes jeg man skal have med i overvejelserne.

Med min lille smule elektronikkendskab, er jeg så virkelig den eneste der tænker crosstalk mellem kanalerne, når man ser på ledningsføringen? De ser ikke ud til og være skærmet. 

Var netop også derfor jeg godt ville ha set flettede/snoede kabler. Dog er det forholdvis lave spændinger/strømme vi roder med her så problemet er nok ikke så stort.

Iøvrigt synes jeg det er fedt der er nogle der gider lave lidt frivilligt arbejde og lave disse anmeldser som er udemærket skrevet, dog savner jeg lidt der bliver refferet til tidligere testet apperater eller lign så vi har noget lidt mere håndfast og holde det op mod.

Holmbye kan du ikke andet en at nedgøre personer der ikke er enige med dig? Personer der højst sandsynligt har større teknisk indsigt end dig. Per N har ikke sagt noget dårligt om dig eller dit produkt. Han konkluderer bare at det højst sandsynligt ikke vil virke virke i hans setup.

Sjokoz nu vi er ved de venlige henstillinger til hinanden kunne du og f.eks. Per N så ikke lade være med at udtale jeg om noget i så tydeligt ikke aner en fløjtende F*S om. I demonstrere jo tydeligt at i ikke aner hvad i snakker om. Hele markedet tørster efter kvalitets trafoer i klasse med S&B der har kunnet kræve skyhøje priser for deres fordi ingen kan noget lignende, og i kan gøre det på en time. Det er sandelig stor teknisk indsigt i demonstrere. I min verden er det lidt mere ærligt og redeligt at lade være at udtale sig om noget man ikke kender til.

Derudover så skriver Per N ret eksplicit at en række reelle mærker vil give bedre lyd end MFA, det er da negativt og at jeg udstiller jeres manglende kendkab og direkte idioti gør muligvis lidt ondt men det står jer jo frit for at holde jeres meninger til noget i har forstand på eller kendskab til.

Prædiker man om noget man ikke kan stå inde for så risikere man naturligvis at blive gjort grin med, det kan i kun takke jer selv for.

Så nej det kan jeg desværre ikke undlade, det morer mig.

Til top Vis Holmbye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holmbye

Sjokoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2007
Lokalitet: København
Sendt: 01 November 2007 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

Holmbye

Jeg skriver igen. Jeg kan vikle den trafo på en time. IKKE udvikle den på en time. Der er meget stor forskel. Det er jo højst sandsynligt ikke ingeniører der sidder og vikler de trafoer. Det er nok det nogle ville kalde "loddeludere". Derfor påstår jeg at jeg med træning godt kunne vikle den med samme hastighed som dem. Men hvis jeg nu begyndte at vikle og sælge kopier af S&B's trafoer er jeg sikker de ville anlægge sag mod mig rimelig hurtigt.

Med hensyn til hvad Per N skriver så vil jeg give ham ret i at de mærker han nævner leverer bedre byggekvalitet. Lyden kan jeg ikke udtale mig om da jeg som sagt ikke har hørt den. Lydkvalitet er jo også en rimelig subjektiv størrelse.

Men siden du nå nævner at jeg prædiker om noget (du syntes) jeg ikke kan stå inde for hvad er så din baggrund siden du kan stå inde for dine udtalelser? Har du rent faktisk set hvor lang tid det tager at vikle den trafo? Er du uddannet elektro ingeniør og ansat i en virksomhed der producerer? Har du fået produktions prisen oplyst på de trafoer fra S&B? 

Mit gæt er at det eneste du ved er hvor meget du (Hifi cable) giver i indkøbspris for den MFA og så ved du hvordan den lyder. Men du må gerne modbevise mig hvis du kan...

Til top Vis Sjokoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjokoz

lexus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Sendt: 01 November 2007 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

gaaaaaaabbb.....
Til top Vis lexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lexus

Holmbye
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 November 2007 kl. 18:32 | IP-adresse registreret  

Sjokoz skrev:

Holmbye

Jeg skriver igen. Jeg kan vikle den trafo på en time. IKKE udvikle den på en time. Der er meget stor forskel. Det er jo højst sandsynligt ikke ingeniører der sidder og vikler de trafoer. Det er nok det nogle ville kalde "loddeludere". Derfor påstår jeg at jeg med træning godt kunne vikle den med samme hastighed som dem. Men hvis jeg nu begyndte at vikle og sælge kopier af S&B's trafoer er jeg sikker de ville anlægge sag mod mig rimelig hurtigt.

Med hensyn til hvad Per N skriver så vil jeg give ham ret i at de mærker han nævner leverer bedre byggekvalitet. Lyden kan jeg ikke udtale mig om da jeg som sagt ikke har hørt den. Lydkvalitet er jo også en rimelig subjektiv størrelse.

Men siden du nå nævner at jeg prædiker om noget (du syntes) jeg ikke kan stå inde for hvad er så din baggrund siden du kan stå inde for dine udtalelser? Har du rent faktisk set hvor lang tid det tager at vikle den trafo? Er du uddannet elektro ingeniør og ansat i en virksomhed der producerer? Har du fået produktions prisen oplyst på de trafoer fra S&B? 

Mit gæt er at det eneste du ved er hvor meget du (Hifi cable) giver i indkøbspris for den MFA og så ved du hvordan den lyder. Men du må gerne modbevise mig hvis du kan...

Det kan jeg mulgivis godt men jeg gider ikke og jeg kan ikke se hvor det skulle bringe os hen

Sjokoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 November 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Holmbye skrev:
Sjokoz skrev:

Holmbye

Det kan jeg mulgivis godt men jeg gider ikke og jeg kan ikke se hvor det skulle bringe os hen

Hvis du kunne det ville jeg ikke behøve at tvivle på hvad du skriver og denne diskussion ville være overstået. Det er der det ville kunne bringe os hen.

Faktisk så minder det du lige skrev mig lidt om den børnehave snak der har været tale om før.

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 01 November 2007 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

hmm, anden gang indefor kort tid, såkaldte Eksklusive forhandlere falder i deres egne snørrebånd .

Angreb er det bedste forsvar siger nogen, men det kræver så man har noget bedre en løst krudt, at skyde med.

Men hvori ligger det svære ved at lave denne preamp ?

Er det lodningen som er kunsten eller boring af hullerne ?

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

mhansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 November 2007 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Hvad er det værd…..

Jeg melder mig lige ind på banen her med lidt input til tråden

Jeg har været med på hifi bølgen af to omgange i mit liv. Første gang i mine helt unge dage, og med  en pause på ca. 15 år er jeg nu i gang med anden runde.

Mit syn på hifi har ændret sig drastisk gennem årene. Den første runde springer jeg over. Anden runde (med start i 2003) startede med at der blev kigget tekniske data på diverse  udstyr for at finde det det mest optimale jeg kunne få for mine penge. Det endte med en  Denon AVR 1804 surround  fætter med et par B&W 604 ht’er og hvad der nu hører til. Den glade sælger i Hifi klubben måtte på det kraftigste anbefale at der kom lidt kvalitets kabler med i købet. Det blev til lidt TaraLabs kabler for et par tusinde kr. Da jeg kom hjem og kigge engang på regningen, så jeg til min store forbløffelse at signal kablet alene kostede 499,- stærke kroner. Jeg var nærmest i dyb chok. At tænke sig at, her sidder jeg med lidt ledning til 500 bob. Jeg turde dårligt røre det, for der var jo de fineste guld stik osv. Min tanke var, det her kabel har jeg resten af mit liv, og det det fås næppe bedre… Dem der ofre mere på kabler måtte være mere end gale i hovedet.

Siden er der blevet skiftet ud en hel del gange herhjemme, med diverse kabler ud udstyr.

Nå, og nu til det mit indlæg egentlig går ud på.

Jeg er fuldstændig holdt op med at kigge på de tekniske data for diverse hifi kasser. Hvordan de ser ud på overfladen, og  hvad der er inde i, er mig ligegyldigt. (Dette måske fordi jeg ikke fatter en brik af det alligevel). Faktisk er hifi kasserne bare et nødvendigt onde for at få lidt musik. Det vigtigste for mig er hvordan lyder det.

Jeg er holdt op med at blive forarget over priser på hifi. At et sæt kabler koster 100.000,- kr. er fint for mig, med den tanke at, der er INGEN i hele verden tvinger mig til at købe det. Var det nu sådan at jeg havde råd til at købe det berømte kabel, og det  det simpelthen bare lige var sagen, så synes jeg faktisk det er i orden at det koster det det koster.

Moralen i mit indlæg er at man ikke kan diskutere om 18.000,- glade danske kroner er for meget for MFR’en, da prisen efter min mening er underordnet. Det det kommer an på er i min verden er om den spiller så jeg har lyst til at købe den for 18.000,- bobs. Om den så var samlet med tyggegummi er fuldstændig ligegyldigt.

Ja det blev til lidt af en historie. Håber i bære over med mig.

Til top Vis mhansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mhansen

Al Bundy
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 09 August 2006
Sendt: 01 November 2007 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Ok så må i jo bare vikle nogle trafoer!! Det er jo enkelt køb en ... se hvordan den er lavet og så lav 1000 kopier og vupti ... mange penge er tjent.

Selv kompetente mærker har svært ved at få leveret trafoer der overholder de specifikationer trafoerne skal holde. Men disse tider er så forbi, idet der jo tilsyneladende er mange her der kan dette håndværk!!

Det er ikke tilfældigt at S&B har meget høj status og har haft det i mange år - hvis det var så let at kopierer dem så ... 

Bundy

Til top Vis Al Bundy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Al Bundy

Sjokoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 November 2007 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

Al Bundy skrev:

Ok så må i jo bare vikle nogle trafoer!! Det er jo enkelt køb en ... se hvordan den er lavet og så lav 1000 kopier og vupti ... mange penge er tjent.

Selv kompetente mærker har svært ved at få leveret trafoer der overholder de specifikationer trafoerne skal holde. Men disse tider er så forbi, idet der jo tilsyneladende er mange her der kan dette håndværk!!

Det er ikke tilfældigt at S&B har meget høj status og har haft det i mange år - hvis det var så let at kopierer dem så ... 

Bundy

Det er ikke helt lovligt at kopiere andres produkter. Jeg ved dog ikke om der er patent på deres design. Men der er nok en grund til at der ikke er nogen der har kopieret dem. Det at vikle en trafo er ikke den store videnskab hvis man bare ved hvordan det skal gøres. Det at designe den er en helt anden sag.

Grunden til at S&B har en høj status er sikkert fordi de har udviklet en (undskyld udtrykket) p***e god trafo som er alle pengene værd. Men at kopiere den er næppe så svært. Det er mere de lovmæssige ting der kommer i vejen.

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Sendt: 02 November 2007 kl. 00:03 | IP-adresse registreret  

Al Bundy skrev:

Bundy

Jeg ville ikke kunne lave disse, men som skrevet tidligere koster de trafoer cirka £ 140,- stykket, så der er da en passende margin til div. sølvkabler og stik m.m.

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

Sjokoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 November 2007 kl. 06:37 | IP-adresse registreret  

Hans J skrev:
Al Bundy skrev:

Bundy

Jeg ville ikke kunne lave disse, men som skrevet tidligere koster de trafoer cirka £ 140,- stykket, så der er da en passende margin til div. sølvkabler og stik m.m.

Er det som privat person de koster £140 stykket eller hvordan?

Holmbye
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 November 2007 kl. 08:19 | IP-adresse registreret  

Sjokoz skrev:
Holmbye skrev:
Sjokoz skrev:

Holmbye

Hvis du kunne det ville jeg ikke behøve at tvivle på hvad du skriver og denne diskussion ville være overstået. Det er der det ville kunne bringe os hen.

Faktisk så minder det du lige skrev mig lidt om den børnehave snak der har været tale om før.

Ærlig talt Sjokoz så var jeg ikke klar over at du tvivlede,

Jeg gider godt gøre lidt grin med dig når du skriver noget der er åndssvagt men at sidde og mundhugges frem og tilbage det gider jeg ikke og det gider folk heller ikke at læse. Men sig mig hvor du tvivler så skal jeg uddybe.

Holmbye
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 November 2007 kl. 08:26 | IP-adresse registreret  

Hans J skrev:
hmm, anden gang indefor kort tid, såkaldte Eksklusive forhandlere falder i deres egne snørrebånd .

Angreb er det bedste forsvar siger nogen, men det kræver så man har noget bedre en løst krudt, at skyde med.

Men hvori ligger det svære ved at lave denne preamp ?

Er det lodningen som er kunsten eller boring af hullerne ?

Hej Hans J det var da en ordentlig gang løst krudt du her får fyret af, har du overhovedet læst tråden?

Så ville du nemlig være klar over hvem der først blæste til angreb og at krudtet der blev skudt med var ualmindeligt løst ja faktisk direkte stupidt. At det så forsøges at få, mig ned på en niveau hvor jeg skal sidde og gentage mig selv og seriøst diskutere latterligheder det er der vel ikke noget at sige til. Læs tråden så tror jeg du forstår hvad jeg mener.

Hvis du mener at man snubler i sine snørrebånd når man vender den laveste fællesnævner ryggen ja så er jeg skydig, ikke desto mindre står jeg helt inde for alt hvad jeg har skrevet og naturligvis også for mit produkt. Som i (jeg er snart træt af at skrive det) aldrig har fået andet end stor ros.

Men kritikkerne her har vel egentlig heller ikke noget at udsætte på lyden da de jo aldrig har hørt den, det er vel til at forstå at jeg ikke uendeligt gider at diskutere med dem?

Holmbye
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 November 2007 kl. 08:33 | IP-adresse registreret  

Sjokoz skrev:
Al Bundy skrev:

Bundy

Det er ikke helt lovligt at kopiere andres produkter. Jeg ved dog ikke om der er patent på deres design. Men der er nok en grund til at der ikke er nogen der har kopieret dem. Det at vikle en trafo er ikke den store videnskab hvis man bare ved hvordan det skal gøres. Det at designe den er en helt anden sag.

Grunden til at S&B har en høj status er sikkert fordi de har udviklet en (undskyld udtrykket) p***e god trafo som er alle pengene værd. Men at kopiere den er næppe så svært. Det er mere de lovmæssige ting der kommer i vejen.

Undskyld at jeg nu alligevel spørger, nu har du gentagne gange gjort det til en gylden pointe at du godt kan vikle den på en time men ikke udvikle den og den pointe skulle så godtgøre det fornuftige i det jeg ellers opfatter som tåbeligheder. Men sig mig lige hvor interessant er det at du kan producere noget hvis det er tæt på umuligt eller meget svært at udvikle. Hvis jeg havde alle tegninger og en produktionsklar fabrik kunne jeg producere ferrari biler, (men det har jeg ikke og derfor er udsganet meningsløst)

Hvis månen var en ost kunne jeg tage end bid af den hvis den altså lå tættere på jorden og så burde jeg selvfølgelig også kunne flyve, hvis jeg altså havde vinger.

Prøv at forstå at det ikke er relevant at du påstår at kunne vikle noget der ikke findes.

Ja så skete det alligevel jeg blev forledt til en niveau der er meget lavt, ikke har noget med trådens emne at gøre og som er dødkedeligt for evt. læsere der måtte være tilbage, det beklager jeg. Jeg vil tage mig endnu mere sammen og forsøge at stå imod så i bliver sparet.

Holmbye
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 November 2007 kl. 08:37 | IP-adresse registreret  

Hans J skrev:
Al Bundy skrev:

Bundy

Interessant ingen andre kan ellers købe dem.  Hvor kan du få leveret fra?

Analog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2005
Sendt: 02 November 2007 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

Al Bundy skrev:

Med hensyn til manglende fjernbetjening mm. så er det jo en afvejning, idet det uden tvivl er en fordel at undgå strømforsyning i forstærkeren. Balancekontrol er et ekstra led (med mindre man laver en volumenkontrol for hver kanal).

Hvis man gerne vil have fjernbetjening (og vil lodde selv) er det da bare at tage fat i Dantimax:

http://electronics.dantimax.dk/Kits/Selectors_-_attenuators/ index.html

Slå op under RelVol2:

http://electronics.dantimax.dk/Kits/Selectors_-_attenuators/ 11021716092.html

Til top Vis Analog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analog

Jan Graffo
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 November 2007 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

Holmbye : du er en fornuftig og tålmodig mand. Husk det gamle ordsprog : Mod dumhed kæmper selv Guderne forgæves. Sjokoz er tydeligvis et af de kværulantiske skvadderhoder, man møder på mange debatsider, der kun skriver for at provokere og ikke har begreb om noget som helst, der har med vikling af transfprmatorer at gøre. Drop dog den debat og brug tiden (livet) på noget mere fornuftigt.

Sjokoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 November 2007 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

Jan Graffo skrev:
Holmbye : du er en fornuftig og tålmodig mand. Husk det gamle ordsprog : Mod dumhed kæmper selv Guderne forgæves. Sjokoz er tydeligvis et af de kværulantiske skvadderhoder, man møder på mange debatsider, der kun skriver for at provokere og ikke har begreb om noget som helst, der har med vikling af transfprmatorer at gøre. Drop dog den debat og brug tiden (livet) på noget mere fornuftigt.

Sjovt du siger det. I mit nuværende projekt bruger jeg en trafo med lidt over 600 vindinger. Så det er nok ikke lige det tekniske der giver mig problemer.

Grunden til at jeg blandede mig i den her debat var at Holmbye gentagne gange påstår at det tager LANG tid at lave den S&B trafo. Rigtig mange dyre mandetimer i følge ham. Men han vil så ikke ud med hvordan han ved det eller hvad den reelle pris MFA giver for den trafo er. 

Lige et par uddrag hvor han påstår det tager LANG tid:

Dertil vil jeg tilægge at det at man kigger ned i den og siger "øhhj den ser godt nok simpel ud den skal være billig" holder ikke helt da transformerne altså er håndviklet og det tager urimeligt langt tid men giver en væsentligt bedre resultat en maskinvikling.'

Og for nu lige at slå det helt fast. Jeg vil vove den påstand at det dyreste komponent i elektronik industrien er mandetimer og at MFA'en tager væesntligt flere mandetimer end stort set alle andre produkter på markedet (jaja så kan vi spekulere i udvikling) men altså rigtig mange mandetimer hver eneste gang der ryger en enhed over disken. Ddet er vel  ikke så svært at forstå? (det burde det ikke være)

Du bliver ved at spørge hvad der er der koster at udvikle på en S&B transformer, DEN ER HÅNDVIKLET og det tager LANG TID. du behøver ikke spørge igen svartet er stadig det samme

Mangler stadig en forklaring på hvordan han ved at det tager så urimelig lang tid. Jeg er nemlig ikke enig i at det tager så lang tid. Selvfølgelig den er ikke lavet på 5 minutter men det er tættere på 5 minutter end de rigtig mange timer han lægger op til det tager.

Men kunne egentlig godt tænke mig at lytte til den engang bare for at finde ud af hvordan verdens bedste preamp lyder. Dog er det et produkt der ligger over hvad jeg lige kan tillade mig at bruge. Desværre

Per N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 02 November 2007 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

Holmbye skrev:

Min opfordring lyder altså, når nu du er den nye messias der uden at lægge hånd på kan helbrede og uden at lægge øre til kender lyden, øs ud af din viden så vi kan lære og lære vi ikke så kan vi da i det mindste morer os

Det var da imponerende som du kan trække en reel samtale og nogle overvejelser ned i mudret -Men bare rolig jeg kunne aldrig finde på og falde der ned, men forholder mig til hvad jeg skriver og står ved det!

So here we go:

Så lad os lige tage den hvorfor jeg finder den ubrugelig for mig IGEN, da du tilsyneladende ikke helt ved hvad impedans tilpasning går ud på. med dette princip denne forforstærker bruger, ændre man hele tiden udgangs impedansen pga. det forskellige antal viklinger på udgangen af trafo'en afhængig af volumen, og derfor vil ens kabler og efterfølgenede trin opføre meget anderledes endda, og efter som de fleste der har valgt grej og kabler som en god kombination de kan lide vil dette være spildt totalt hvis man havde svingende impedanser.

For de intresserede der vil læse om impedanser og hvorfor de skal matche og hvad der sker hvis man ændre dem kan læse her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Impedance_matching

ha en fortsat go dag Holmbye

Per N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 02 November 2007 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Sjokoz skrev:

Måske skulle vi starte noget sammen

Det var ikke en umiddelbart dårlig ide, så kan vi jo lave den med skærmede kabler og til den halve pris endda

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes