Nygaard skrev:
André Jensen skrev:
Den vil sandsynligvis kunne spille meget højt, med relativ lav forvrængning. Det havde ikke været noget problem for CW at lave en der kan gå til 20 hz.De havde så bare tabt på max lydtryk og fået højere forvrængning.Jeg er hundred 100% sikker på, det den kan det som ingen af de gængse prutsubber  |
|
|
Det klarer XLS-215 da ellers ganske fint alene, med 4x15" der også går ned til 38Hz. Så jeg begriber ikke hvorfor de laver 2 nye sub's, og så endda i samme serie, uden at rette noget opmærksomhed mod de lave frekvenser.  Og selvfølgelig kunne de få dem til at gå lavere - spørgsmålet er bare hvorfor de IKKE har? Det virker tåbeligt.
|
|
|
Jeg tror bare at man skal lade være med at kigge på specs osv. Det fortæller alligevel sjældent noget om et produkt. Og lige nøjagtigt med denne sub, og dens 18" lillebror, så skal de opleves. Det er det eneste der kan give det rigtige billede af dem, og i forhold til mange andre subs, så er 21eren modbydelig. Når man har hørt den ved høj volumen tænker man sjovt nok ikke længere på hvor dybt den går - den effekt har den på folk! |