Sendt: 20 April 2011 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
HDMI, det er pr. definition passtrhough - altså dekodningen er op til "modtageren" om det er så er dit tv eller din reciever.
Defor kan man self. godt "resample" signalet i computeren inden man sender det ud...
hvad angår båndbredde og optisk er jeg ikke skarp nok til at kunne svare. Men jeg har selv lige bygget (igang med..) nyt
mediecenter. Jeg købte et Asus P7H55 -M Pro bunkort. har var ikke et Coax udgang med. Men på selve bundkortet var der
et udtag - så jeg har bare købt et stik + beslag så det kan monteres i kabinettet - måske dit motheboard kan det samme?
Derudover vil jeg give dig et helt andet råd! Hold dig fra ION til mediecenter. Såfremt du skal bruge det hver dag, og du skal
se tv osv (HDHomerun etc...) på det - så tror jeg du bliver træt af hastigheden.
Jeg overvejede det selv, men endte med at købe et Core I3 - den bruger ikke voldsomt meget strøm, men har altså noget
mere power at gøre godt med... Det kan hurtigt blive en "sløv" oplevelse bare at navigere rundt i menuerne osv...
ps. det var denne jeg købte:
:) COAX OUT...
|