| Forfatter |
|
Snurrerundtlyd Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2005
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 26 November 2005 kl. 04:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fenris skrev:
| Der var et konsulent firma som har skilt de to maskiner ad og beregnet komponent prisen . Deres konklusion var at PS3 ville ligge væsenligt over XBOX360 i pris. Man mente yderligere at XBOX360 ville være faldet så meget i pris til foråret at det kunne blive et problem for SONY at afsætte PS3'en til meget over dens produktionspris medmindre at de vil tabe yderligere markedsandele.
Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg læste det henne |
|
|
Mon ikke det var her du læste det: http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=6548
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 26 November 2005 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, der var den jo;-)
|
| Til top |
|
| |
mikkelp Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 460
|
| Sendt: 02 December 2005 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen MCE brugere der skal ud og investere i en X360'er idag? Er meget interesseret i hvordan den enkelte bruger opfatter opsætning og brugen af Extender-delen...
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
| Sendt: 02 December 2005 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel: Min amerikanske kontakt fik som mange andre ikke fat i en maskine i kaoset i USA, så jeg har en ventende på at jeg kommer hjem idag til at teste med fra DK i stedet. Så den jeg skulle have fået fra USA får jeg i stedet når version 2 kommer med HD-DVD.
Der har været rigtigt meget snak om Xbox 360, og jeg har i forbindelse med "My Movies" haft mange til at teste forskellige ting, og vedr. film er den ikke meget mindre begrænset end den hidtidige extender.
Jeg har en alm. extender, og opsætning af Xbox 360'eren er tilsvarende - det er ret enkelt og lige til. Jeg vil dog anbefale alle at købe dens "universal remote" i stedet for den der følger med hovedsystemet, da den ikke har back knap eller tal knapper til at skrive bogstaver ind.
Extendere er en rigtig fed ting, og jeg syntes det er fedt vi endelig har fået dem til Europa!
Mvh
Brian __________________ Min film samling - fra My Movies med Danske Data og Trailere
My Movies - Media Center Film Applikation
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 02 December 2005 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
mikkelp skrev:
|
Er der nogen MCE brugere der skal ud og investere i en X360'er idag? Er meget interesseret i hvordan den enkelte bruger opfatter opsætning og brugen af Extender-delen...
|
|
|
Du kan læse om den her men det er en lidt forvirrende tråd:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=607304
|
| Til top |
|
| |
Graa Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 02 December 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var i Fona 2000 i dag for at se lidt nærmere på 360 og tilbehør. Og jeg blev da vildt skuffet. Hvorfor er der ikke DVI/HDMI-udgang på maskinen.??? Jeg havde da forventet, at jeg ville kunne hente et digitalt signal til min dvi-indgang på min fladskærm. Men det jeg blev tilbudt var et component kabel eller muligvis et kommende vga stik i modtager-enden. Hva´er den af, eller er det mig der har misforstået noget.
PS3-eren kommer da med 2 HDMI-udgange...
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

|
| Sendt: 02 December 2005 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Graa: At dømme ud fra et interview er der ikke DVI/HDMI, men mulighed for VGA pt. - HDMI/DVI måske senere (kunne det tænkes at det blev implementeret sammen med HD-DVD i version 2?)
-------------------------
So enough talk, here comes THE Xbox 360 hardware interview:
What type of video connections will the Xbox 360 support right out of the box? What other options will be available?
Todd Holmdahl: Out of the box (North America), we will support component video (480i, 480p, 720p, 1080i) and composite video (all worldwide variations). Aftermarket AV cables will add support for S-video, enhanced SCART RGB, and VGA.
So, you are supporting VGA this time in the retail console?
Todd Holmdahl: Yes.
All those connections (composite, component, s-video and VGA) have one thing in common: they carry the video signal in an analog format. What about digital connections such DVI or HDMI? Will there be A/V packs with DVI and/or HDMI connections? If not, will you consider offering that in the future?
Todd Holmdahl: Xbox 360 will support HD component video output, which is compatible with nearly every HD-ready TV on the market today. We’re poised to hit the sweet spot of the HD market at launch and as the market matures, and we will provide an HDMI for our customers when it makes sense. The reality is, you don’t need HDMI for HD gaming.
-------------------------
Regards,
Brian __________________ Min film samling - fra My Movies med Danske Data og Trailere
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2005 kl. 08:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
j_e_s_p_e_r Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2005
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 03 December 2005 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har lige købt et profigold optisk digital kabel, men jeg kan ikke få det sat i recieveren og xboxen...
Har haft et optisk digital før og det kunne jeg godt bruge mellem receiveren og den gamle xbox. Er der nogen der ved hvilke optiske kabler der kan gå i xbox 360?
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 03 December 2005 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvom jeg havde forudbestilt min for næsten 3 måneder siden (den store pakke) så fik jeg desværre ikke nogen i denne omgang
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2005 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LBA75 Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 04 December 2005 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Binnerup
Du skriver at den "larmer".....det er jo et vidt begreb? Kan du beskrive det lidt nærmere, er det nok til at være irriterende (ved det, igen et vidt begreb ).
Er core-versionen perfekt til extender brug? Kan man ikke opgradere core-versionen selv i fremtiden, hvis man får behov for det (bliver vel lidt dyrere så?)
Skal man bruge den store pakke for at kunne spille de gamle spil?
mvh
LBA75
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2005 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
LBA75: Jeg kan da godt beskrive det - nu skal jeg beskrive lyd på bedste måde..
WRRRMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMM MMMMMMMM MMMMMMMMMM MMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMM MMMMM MMM MMM......
Jeg vil skyde på at den larmer 3-4 gange mere end min Media Center maskine når Xbox'en kører i extender maskine.
Core versionen er efter min mening perfekt som extender (bortset fra at den larmer), da du ikke har behov for harddisk, hovedtelefoner, trådløs joystick osv. - hvis du vil bruge den som spillemaskine kan det dog klart bedst betale sig at købe den alm. version....
Du kan købe en 250 kr's Media Center remote og benytte den til Xbox'en.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
LBA75 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2005 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey igen
he-he, tænkte nok at den larmede cirka sådan.....måske ikke så mange m´er, men tæt på!! Det er sgu da lidt surt, at den skal larme så meget, ikke videre smart af Microsoft!!
Skulle godt nok bruges både til spil og som extender (har fjernbetjeningen), men er da lidt nervøs med hensyn til støjen?
Hvis det larmer ca. 3-4 gange mere som din MCE computer, så er det sikkert ligesom min pt. larmer (skal have skiftet en blæser og strømforsyning), og det er for at sige det mildt, pænt irriterende!!
Tak for dit svar ellers! Hvordan er den forresten at spille på, har du købt nogle nye spil, og hvad har du kloblet den op til, din projector?
Mvh
LBA75
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2005 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvem ka' Bilka!!
Yes sir, Bilka havde to stk. tilbage søndag formiddag og jeg fik den ene - fed maskine! 
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2005 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2005 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, den store pakke - er ellers umulig at opdrive på denne side af Storebælt. Men jeg var heldig
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2005 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 05 December 2005 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som sagt fed maskine med blæret grafik og et super-lækkert interface - der er uden tvivl tænkt over tingene!
Men som Binnerup også skriver, så larmer den en hel del. Ikke noget man bemærker når man spiller games på fuld drøn i DD 5.1 - men jeg kan forestille mig, at det er pænt irriterende hvis man bruger den til at afspille film eller musik.
|
| Til top |
|
| |
LBA75 Forum Bruger

|
| Sendt: 05 December 2005 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey rødder
Fik den sidste i Bilka....tak JDG1, skal sætte den til nu!!!!!
mvh
LBA75
|
| Til top |
|
| |