| Forfatter |
|
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
| Sendt: 08 September 2003 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
En underlig mandag, cyklen brækker ned på vej på job, arbejder med 500km i timen, men det er skidekedeligt. Dabber en lille bytur (har ordreseddel med hjemmefra ) KT Radio sælger ud af cd en flad 50er. Roder lidt finder 4 prof. 24 bit Johnson, 2 klassiske mere, Keb Mo, Jenniffer og for at gøre indtryk hjemme, ham vilde Pedersen fra Backseat (wifi yndling). Hjemme igen (med bus) nu ska du høre. Sætter cd'en på - wifi aner ikke noget hun ska blive glædeligt overrasket - der kommer nogle underlige lyde, nå tænker jeg det er jo også på bagsædet. Hvad er det spøger wifi, ser ikke glad ud. Jamen det er jo Bachseat Boys - næ det har det dog aldrig været. Kiggede lidt grundigt på coveret, næ det er ikke Backseat Boys. Ja - det er jo ikke svært at gætte hvad det er. Holy sh*t - vil nu fastholde at 8 fuldpriscd'er til 400kr er billigt. Har du husket ordresedlen, gud nej jeg kom til at gå i KT.
Og vi kan sende pladen til barnebarnet hun er 8 år, det er måske lige barnligt nok, men næ - næ det går ikke, vi kan da ikke sende hende dårlig musik. Nå nej - men så har vi da noget til spejderne, de samler altid ind.
Bliver altid nervøs for at miste kørekortet til pladeindkøb. Aldrig har jeg misset så groft før. Kun 8 ud af 9. men sikke en nitte.
|
| Til top |
|
| |
Jannik Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 595
|
| Sendt: 08 September 2003 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aldrig nogensinde har jeg fattet så lidt af et indlæg...!
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 08 September 2003 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da nemt nok. SES var lidt for hurtig i pladebiksen. Og glemte at købe ind. Cyklen brød sammen og arbejdet var kedeligt.
Jeg mangler bare at finde ud hvad det er for en plade han fik med hjem i stedet for Lange Ivan og hans band
/vilmann
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 08 September 2003 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror jeg har fattet pointen, men jeg er ikke sikker, det er jo SES på skrift!
Men vi hygger os herligt..
Mvh.Jens/Modifix.-der aldrig selv har grebet_så_forkert. __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
| Til top |
|
| |
Jannik Forum Bruger

|
| Sendt: 08 September 2003 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu tror jeg at det går op for mig efter vilmann's indlæg..Jeg tror også at jeg vil lægge et bud på hvilken cd det var som han fik med hjem. Tror at det er "Blackstreet" Boys el. "Backstreet Boys"

|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 09 September 2003 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannik...jeg satsede også på Backstreet Boys....men da jeg har hørt rygter om at SES er farveblind...så gætter jeg på at han tog Blackstreet.... Mon han tror de spiller horn med de læber ?? 
(det her indlæg bliver nok slettet af min egen censur om en ½ time...) __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
Jannik Forum Bruger

|
| Sendt: 09 September 2003 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
|
Jannik...jeg satsede også på Backstreet Boys....men da jeg har hørt rygter om at SES er farveblind...så gætter jeg på at han tog Blackstreet.... Mon han tror de spiller horn med de læber ?? 
(det her indlæg bliver nok slettet af min egen censur om en ½ time...)
|
|
|
Er det sandt SES?
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 09 September 2003 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja livet er nogle gange underligt og folk som Sillesen og Linn kan finde på at lave forstærkere der vejer langt under 10kg og så spiller de røven fuld af musik, og slå med lethed alle de tunge drenge, hvad skal man dog tro ?????  har størrelsen og vægten virkelig ikke noget at skulle have sagt ????
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 09 September 2003 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
SES. skrev:
|
En underlig mandag, cyklen brækker ned på vej på job, arbejder med 500km i timen, men det er skidekedeligt. Dabber en lille bytur (har ordreseddel med hjemmefra ) KT Radio sælger ud af cd en flad 50er. Roder lidt finder 4 prof. 24 bit Johnson, 2 klassiske mere, Keb Mo, Jenniffer og for at gøre indtryk hjemme, ham vilde Pedersen fra Backseat (wifi yndling). Hjemme igen (med bus) nu ska du høre. Sætter cd'en på - wifi aner ikke noget hun ska blive glædeligt overrasket - der kommer nogle underlige lyde, nå tænker jeg det er jo også på bagsædet. Hvad er det spøger wifi, ser ikke glad ud. Jamen det er jo Bachseat Boys - næ det har det dog aldrig været. Kiggede lidt grundigt på coveret, næ det er ikke Backseat Boys. Ja - det er jo ikke svært at gætte hvad det er. Holy sh*t - vil nu fastholde at 8 fuldpriscd'er til 400kr er billigt. Har du husket ordresedlen, gud nej jeg kom til at gå i KT.
Og vi kan sende pladen til barnebarnet hun er 8 år, det er måske lige barnligt nok, men næ - næ det går ikke, vi kan da ikke sende hende dårlig musik. Nå nej - men så har vi da noget til spejderne, de samler altid ind.
Bliver altid nervøs for at miste kørekortet til pladeindkøb. Aldrig har jeg misset så groft før. Kun 8 ud af 9. men sikke en nitte.
|
|
|
HAHA der har jeg været for længe siden og nuppe alt det gode 
|
| Til top |
|
| |
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
| Sendt: 09 September 2003 kl. 06:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Jeg ER farveblind - og det var rigtig nok backstreet Boys. Jeg kal lige have læst jeres<indlæg for at se hvem der skal have præmien, som ER: ??? hehe
|
| Til top |
|
| |

Nerds.dk
|
| Sendt: 09 September 2003 kl. 07:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis den såkaldte præmie er hvad jeg tror den er......er det lige før jeg sletter mit tidligere indlæg.... __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 09 September 2003 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var dog ude for noget lignende på et loppemarked for nylig, måtte medkøbe en CD med Spice Girls for at få hele papkassen til en_meget_fordelagtig pris. Denne CD har jeg nu lagt på min vej imellem lyttesofaen og anlægget. Jeg træder på den hver gang jeg kommer forbi.. Alternativt kan den vel afbrændes rituelt udendørs? Så SES, skån mig!
Mvh.Jens/Modifix, - der håber at herr Sillesen husker vor aftale først i oktober. __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
| Til top |
|
| |

Nerds.dk
|
| Sendt: 09 September 2003 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen Modifix selvfølgelig husker jeg vor aftale, og regner da med at have en godt udvalg af Spice Girls, Take That og Kylie Minogue med til seancen  __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
MHP74 Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 108
|
| Sendt: 09 September 2003 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
hov hov
ikke hænge nogen ud der er mindre end en selv (Kylie, 150 cm)
med mindre hun ikke er mindre selvfølgelig... __________________ Mvh
Martin
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 09 September 2003 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Ja livet er nogle gange underligt og folk som Sillesen og Linn kan finde på at lave forstærkere der vejer langt under 10kg og så spiller de røven fuld af musik, og slå med lethed alle de tunge drenge, hvad skal man dog tro ????? har størrelsen og vægten virkelig ikke noget at skulle have sagt ???? |
|
|
Jonas, øhhhhh.....hvad har det lige med denne tråd at gøre? __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Saunter Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 325
|
| Sendt: 09 September 2003 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måtte lige læse dette indlæg et par gange, inden at jeg forstod en brik af hvad SES fablede om
Mvh. Saunter
|
| Til top |
|
| |
Falken Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
| Sendt: 09 September 2003 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Jonas bojer skrev:
Ja livet er nogle gange underligt og folk som Sillesen og Linn kan finde på at lave forstærkere der vejer langt under 10kg og så spiller de røven fuld af musik, og slå med lethed alle de tunge drenge, hvad skal man dog tro ????? har størrelsen og vægten virkelig ikke noget at skulle have sagt ???? |
|
|
Jonas, øhhhhh.....hvad har det lige med denne tråd at gøre?
|
|
|
Er det ikke indlysende ?  __________________ Falken
|
| Til top |
|
| |