Sendt: 10 September 2003 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den med en slags feedback er helt klart en god ide, men jeg tror den er umulig herinde, for det ville kræve et omfattende arkiv og en registrering af samtlige brugere på markedspladsen, og som det er opbygget nu tror jeg næppe at det kan lade sig gøre. På Ebay er du oprettet med navn og adresse og kan derved udelukkes fra at handle hvis man får negativ feedback. Oprettelsen med et nyt navn og adresse vanskeliggør processen - herinde er sagen en anden, for der kan du stort set oprette dig som Dronning Margrethe og blive smidt ud for så at komme igen som prinsen! Så skulle der laves IP-log og så er vi helt derude hvor det begynder at blive ekstremt, men lad os høre admin´s syn på sagen!
Den letteste måde jeg kunne forestille mig det var en slags feedback-side man havde under sin profil hvor folk kunne skrive en bemærkning hvis man har solgt på markedspladsen - har bare en ide om at det er for besværligt selvom ideen i og for sig er god nok! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|