| Sendt: 17 Juni 2005 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Sorry, dette er endnu et af disse hvad-skal-jeg-købe -posts, og jeg har prøvet at kigge lidt rundt i de andre indlæg, men har ikke lige fundet præcis hvad jeg skal bruge, så jeg håber en kan hjælpe. Jeg er helt noob, og ved slet ikke om det jeg spørger om giver mening, men hvis nogen kan svare på noget af det ville jeg være meget glad.
- Primære behov er at automatisk kunne recorde alle tv udsendelser på baggrund af deres titel. F.eks alle udsendelser med "Poker" i titlen ;) En naturlig følge af dette er vel at den skal være web integreret så den kan hente en eller anden program oversigt, så det er krav nr 2.
- Så skal den selvfølgelig have DVD brænder så man kan rydde op
- Så tænker jeg på om det er muligt at få en maskine der kan optage ren Audio i et eller andet højkvalitets eller raw format. Det jeg gerne vil er at optage f.eks 3 timers "det store mix" på P3, klippe det i stykker og brænde det. Spørgsmålet er så hvilke muligheder jeg har for at brænde det ned. Jeg forstår at DVD-A ikke er helt klar endnu? Findes der maskiner hvor jeg kan brænde udklip fra HDD'en som et eller andet encoded data format såsom mp3 eller ligefrem oggvobis eller nogen af de andre eksotiske? Kan en DVD HDD brænde alm CD audio format?
- Er der DVD-HDD recordere med optisk indgang, så jeg på sigt kan optage DVD-A fra en DAB radio med optisk udgang? (findes det?)
På forhånd mange tak for hjælpen med mine ubehjælpsomme 
Venlig hilsen Jesper 
|