| Sendt: 23 August 2005 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Christopher
Christopher skrev:
| Jeg står foran at skulle investere i en DVD-HD-optager. Har fulgt markedet lidt overfladisk på det seneste og især et par artikler om Pioneers og Sonys nye modeller har vakt min interesse. Kan brugerne i dette forum anbefale særlige modeller? Styrke og svagheder må gerne fremgå af de anbefalede modeller. - prisen skulle gerne holdes indenfor ca. 6000-7000 kr. På forhånd tak. |
|
|
Jamen, det er også de 2 mærker jeg vil anbefale indenfor DVD-HD-optagere lige nu 
Hvilket af de to mærker der passer bedst til dig er selvfølgelig svært at sige, men Pioneer er den lette, hurtige som kan alt. Leder du efter features, så er det Pioneer.
Sony modellerne kan dog næsten det samme. De er lidt langsommere i menuern mv, men er aligeevel det sikre valg på WAF (Wife Acceptance Factor) da de modeller er uhyre nemme at gå til og har danske menuer. Sony kan man tage i brug uden nogensinde at have brugsanvisningen fremme.
Kvalitetsmæssigt, så er de lige gode. Det er som nævnt toppen indenfor det område lige nu.
Kig evt. forbi www.recordere.dk som er Danmarks suverænt største special-forum for lige præcis dét emne. Og denne debat er måske især interessant for dig:
Sony HX710 vs Pioneer 530H (mini-review)
/Lars __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|