| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg sidder i skrivende stund og funderer over om der er nogen derude der har erfaringer med at udskifte et THULE PR og PA 100 med en THULE Surround forstærker???
Er det en væsentlig forringelse eller er det meget bedre eller er det monstro status quo???
Grunden til spørgsmålet er at jeg meget godt kan lide Thules design og ikke mindst lyd, men også følelsen af at sidde i en hjemmebiograf
|