| Sendt: 18 November 2005 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har erfaring med denne dims?
http://www.iomega-europe.com/eu/products.aspx?productId=scre enplay_pro_300GB
Mvh. Jørgen
__________________ Med venlig hilsen
http://jorgenlarsen.name
|