Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 19:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Harman/Kardon TC 30 remote (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HIFI4ALL
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 14 December 2005 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

TC30 gør samme arbejde som en hel stabel af fjernbetjeninger, og du kan betjene et helt surroundsystem med et enkelt tastetryk.

Læs hele nyheden her:
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=1126&zoneid=1
Til top Vis HIFI4ALL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI4ALL

Marius
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004
Lokalitet: Sverige
Sendt: 14 December 2005 kl. 09:49 | IP-adresse registreret  

Det er da en oppgradert Logitech Harmony 525 Clone

http://www.logitech.com/index.cfm/products/detailsharmony/DK /EN,CRID=2084,CONTENTID=10929

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 14 December 2005 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

Marius skrev:

Det er da en oppgradert Logitech Harmony 525 Clone

http://www.logitech.com/index.cfm/products/detailsharmony/DK /EN,CRID=2084,CONTENTID=10929

Hmm - ja der er da vist noget om det - den eneste synliger forskel er da vist udover navn, at HK skærmen er større og har flere knapper ved siden af skærmen - ja og så koster HK jo sikkert også spidsen af en jetjager
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

kimj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003
Sendt: 14 December 2005 kl. 10:45 | IP-adresse registreret  

Hvad tror i prisen bliver ?

kim J

Til top Vis kimj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimj

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 14 December 2005 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Ser meget lækker ud....og dyr!

- kan godt frygte at prisen spadserer langt ud over kr. 3.000....

( Men for pokker; adm.gruppen omtaler vel ikke et produkt uden at have fået blot et lille hint om prisen ...)

mvh

Jesper/Oldhifinut

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen

Marius
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004
Lokalitet: Sverige
Sendt: 14 December 2005 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Hvis TC30 ens med Harmonys remote så vil jeg ikke anbefale den.. Har selv en Harmony 525, og knappene på den (spessielt lyd opp / ned) er af ringe kvalitet.

sokkaNET
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 14 December 2005 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Harman Kardon TC30 forventes at koste ca. 3000 bobs

Hardwaren i remoten skule efter sigende være, en mellemting mellem Logitech Harmony 885 og 525. Designet som vi ser er fra 525 mens selve skærmen er den samme som på 885

Til top Vis sokkaNET's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sokkaNET

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 14 December 2005 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

hmm - 3000 - hvis det så endda er en mellemting mellem Logitech som koster 800-1900, så ville jeg da forvente mere end bare navnet til forskel - et eller andet skal man da have for over den ekstra 1/3 eller 2/3 oveni prisen  

sokkaNET
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 14 December 2005 kl. 15:46 | IP-adresse registreret  

Du får da et flot mærke :)

Til top Vis sokkaNET's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sokkaNET

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 14 December 2005 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

sokkaNET skrev:

Du får da et flot mærke :)

det er godt nok et dyrt klistermærke hvis det er eneste forskel

ribergaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

hej. Har selv lige købt en TC30 hos Expert i Århus og prisen fik jeg pruttet til 2250kr. Man kan nok gå længere ned men så forventer de sikkert også at man køber noget mere med:)

Nu venter jeg så bare til onsdag med at lege...jeg glæder mig sku til at se hvad det er for noget. Virker det ikke har jeg jo 14 dages retturret:P...

Ribergaard

PS: Ja den kom ikke onsdag..så sidder som et lille legebarn og venter på et opkald fra expert:)

ribergaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2006 kl. 09:25 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg så fået min TC30...og hold kæft hvor noget l**t. Programmet der laver aktiviteterne og koderne er fint nok i sig selv. MEN MEN...hvad hjælper det når man ikke kan få koderne over på remoten. Nu har jeg prøvet at ringe til Harman Kardon for at få et svar...deres kontor åbner kl 9 og nu er klokken 9:24...og det har stadig ikke åbnet. HOLD kæft hvor noget amatør agtigt pis det her. De får weekenden ud til at svare mig på problemet og så levere jeg l**tet tilbage hvis ikke det virker. Sådan noget PIS!!!!!

Nu har jeg haft snakket med Harman Kardon. Og de siger at det er en fejl på deres server der driller. Og at problemet ville blive løst iløbet af idag. Så nu håber jeg igen...altså.

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 14 Juli 2006 kl. 13:45 | IP-adresse registreret  

ribergaard skrev:

Nu har jeg så fået min TC30...og hold kæft hvor noget l**t. Programmet der laver aktiviteterne og koderne er fint nok i sig selv. MEN MEN...hvad hjælper det når man ikke kan få koderne over på remoten. Nu har jeg prøvet at ringe til Harman Kardon for at få et svar...deres kontor åbner kl 9 og nu er klokken 9:24...og det har stadig ikke åbnet. HOLD kæft hvor noget amatør agtigt pis det her. De får weekenden ud til at svare mig på problemet og så levere jeg l**tet tilbage hvis ikke det virker. Sådan noget PIS!!!!!

Nu har jeg haft snakket med Harman Kardon. Og de siger at det er en fejl på deres server der driller. Og at problemet ville blive løst iløbet af idag. Så nu håber jeg igen...altså.

hmm - ja det er udlempen ved det her internet samfund, jeg kan heller ikke forstå at man ikke kan have program til det liggende lokalt, det er nøjagtig det samme som med logitech

jensen_one
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 14 Juli 2006 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Jeg har fået sådan en demostreret i en butik hvor harman konsulenten var, jeg fik også lov til selv at lege med den, jeg synes den er smart og kan nogle fede ting.

At der er en der har problemer med at få koder ind i den, kan kun skyldes at man ikke har læst brugsanvisngen eller at apparatet er defekt.

Den er utrolig nem at arbejde med. Jeg overvejer at skifte den ud med min C32 som ellers er super fed, den kan bare ikke betjene mit fjernsyn.

Mht til at set er en logitech clon, ja og nej den logistech der ligner er en lillebror til den: De har fået lov at anvende designet af Harman, man kan godt få en logitech der er identisk med den Harman prisforskellen er 100 kr og så tager jeg altså den pæne.

Så synes jeg også det er smart at der er er ladestation med og at den kommer med et genopladeligt batteri.

Til top Vis jensen_one's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen_one

Erik D
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 14 Juli 2006 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

jensen_one skrev:

der ligner er en lillebror til den: De har fået lov at anvende designet af Harman, man kan godt få en logitech der er identisk med den Harman prisforskellen er 100 kr og så tager jeg altså den pæne.

Arrrgh...mon ikke det er omvendt, mht. designet ?
- jeg tvivler på Harman har lavet designet, for derefter at give Logitech lov til at bruge det.

Til top Vis Erik D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Erik D Besøg Erik D's Websted

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 14 Juli 2006 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

*

ribergaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2006 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

jensen_one skrev:

At der er en der har problemer med at få koder ind i den, kan kun skyldes at man ikke har læst brugsanvisngen eller at apparatet er defekt.

Jeg kan så fortælle dig at der ER folk som ikke er computer-kyndige. Disse folk kan f.eks. ikke selv få programmet til at virke selvom der både er finde hjælpefunktioner og tips til hvordan man gør. Dem er der faktisk mange af her i det ganske danske land. Dog vil jeg så også sige at sådanne folk nok heller ikke køber sådan en fjernbetjening som TC30 eller Logitech's.

At jeg personligt ikke kan få gang i koderne og få dem overført er ifølge Harman Kardon selv et problem med deres server. De troede selv i første omgang at det var min firewall der var problemet, men da jeg fortalte dem at det var et java nullpointerextension problem vidste de at det var deres server den var galt med.

Måske du selv lige skulle læse brugsanvisningen igennem engang mere, for som jeg forstår det så tror jeg ikke helt det er en tc30 du har stået med i hånden.

Ribergaard

ribergaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:

gad godt vide hvor du er blevet informeret - der er noget mere end 100 kr. i forskel - ..., så konfigurer man via en hjemmeside, som så efterfølgende skal overføres til remote via usb - correct me if i am wrong

Du har ganske ret. Man konfigurere via et program fra Harman Kardon (tror nok det er samme program som Logitech bruger for man finder rimelig tit ordene Harmony og deres tal istedet for Harman Kardon TC30:) men lad nu det ligge). Derefter opgradere man fjernbetjeningen hvorefter programmet ligger det ned i en lille fil, og det er så denne fil der bliver lagt ned i fjernbetjeningens hukommelse. Det er og programmeringen med denne lille fil der er fejl med lige pt. jeg venter stadigvæk på at det bliver løst.

Ribergaard

jensen_one
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Juli 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
jensen_one skrev:

Jeg har fået sådan en demostreret i en butik hvor harman konsulenten var, jeg fik også lov til selv at lege med den, jeg synes den er smart og kan nogle fede ting.

Den er utrolig nem at arbejde med. Jeg overvejer at skifte den ud med min C32 som ellers er super fed, den kan bare ikke betjene mit fjernsyn.

Mht til at set er en logitech clon, ja og nej den logistech der ligner er en lillebror til den: De har fået lov at anvende designet af Harman, man kan godt få en logitech der er identisk med den Harman prisforskellen er 100 kr og så tager jeg altså den pæne.

Så synes jeg også det er smart at der er er ladestation med og at den kommer med et genopladeligt batteri.

gad godt vide hvor du er blevet informeret - der er noget mere end 100 kr. i forskel - ..., så konfigurer man via en hjemmeside, som så efterfølgende skal overføres til remote via usb - correct me if i am wrong

det er logitech der venligst har lavet det for HK, logitech har været fremme længe

ladestation og genopladelige batteri - og der er måske ikke med en logitech - gæt igen

Jeg ved ikke lige hvad du taler om men jeg taler kun om designet, og designet på 525 var altså først på Harman. tjeck det hvis du har lyst. Prisforskellen på 525 og Harman er noget mere end 100 kr. men de 2 produkter er heller ikke sammenlignlige, der findes en Logitech der kan det samme, og den koster sidst jeg tjekkede kostede den 2399, og det giver altså de 100 kr som jeg nævner.

Jeg har ikke sagt noget om konfigurering af den, men hvis man gør som der står i brugsanvisningen så virker det, eller også er produktet defekt. at bruger ikke har internet er jo ikke produktets skyld. men nærmere den mand som har rådet ham til at købe det, i det her tilfælde sælgeren i buttiken.

Jeg har ikke påstået at der er harman der har opfundet det genopladelig batteri, jeg siger bare jeg synes det er smart.

Jeg kan i ørrigt godt lide den konstruktive tone i dit indlæg, (dette er ironi incase you didn´t get it)

jensen_one
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Juli 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

ribergaard skrev:
jensen_one skrev:

Jeg kan så fortælle dig at der ER folk som ikke er computer-kyndige. Disse folk kan f.eks. ikke selv få programmet til at virke selvom der både er finde hjælpefunktioner og tips til hvordan man gør. Dem er der faktisk mange af her i det ganske danske land. Dog vil jeg så også sige at sådanne folk nok heller ikke køber sådan en fjernbetjening som TC30 eller Logitech's.

At jeg personligt ikke kan få gang i koderne og få dem overført er ifølge Harman Kardon selv et problem med deres server. De troede selv i første omgang at det var min firewall der var problemet, men da jeg fortalte dem at det var et java nullpointerextension problem vidste de at det var deres server den var galt med.

Måske du selv lige skulle læse brugsanvisningen igennem engang mere, for som jeg forstår det så tror jeg ikke helt det er en tc30 du har stået med i hånden.

Ribergaard

Det er rigtigt at det ikke er alle der behersker en computer, der er også folk der ikke kan finde ud af at indstille deres fjernsyn, og de betaler sig fra det, det sammen bør man gøre hvis man ikke kan bruge et produkt et produkt som man selv har investeret i. Jeg gør det samme når vandhanden drypper, hvis ikke jeg kan selv må jeg jo betale mig fra det.

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes