| Sendt: 29 Januar 2006 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps. Så er vi på den igen.
Oprettede for nogen tid siden en tråd ved navn: "Kan rock lyde godt?" ( http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21029&K W=MichaelJDK)
Nu er jeg så på banen igen - lidt i samme tråd/boldgade... her: www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27406&KW=Micha elJDK&TPN=4 kan du læse at jeg bl.a. har været på indkøb og er kommet hjem med nogen som jeg ikke hører så ofte... nogle af "de tunge drenge". NU-Metal... Korn, med deres opsamlingsalbum (greatest hits), og hvis man er i tvivl om hvorvidt rock kan lyde godt så skal denne CD på. Produceringen er jo lettere fantastisk. Der er rock musik i den tunge ende som jeg hellere hører, men lyden er virkeligt god!! Ved så bare ikke lige hvad jeg, baserer mit udsagn i den anden tråd, mhs. til Korn, på...  
Pladen har generalt et fedt punch, med tryk på basen, men det høres overhovedet ikke! Membranerne flyver frem og tilbage, med et fedt punch på, men at der er denne mængde bas det høres slet ikke. Trommerne, vokalen, guitar osv. står perfekt i lydbilledet og falder ikke sammen... Lyder rigtigt fedt! Nu står man så tilbage med: Nirvana, Sevendust, Marilyn Manson, Disturbed osv. og tænker: Hvad faen sker der med jerese producering?  Ikke at musikken er at kimse af, men...
Kommentarer?
Men! Køb den. Hør den og fyr op under forstærkeren... __________________ Mvh, Michael Jensen
|