| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har dagligt et problem med at jeg får en fejl i Windows Xp, jeg bruger kun maskinen til MCE, så jeg ved ikke om fejl er relateret hertil.
I fejlmeldingen står der: Media Center Media Status Aggregator Service has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
Fejlen viser sig i "bag" MCE og og påvirker ikke MCE direkte, men når fejlmeldinger er i baggrunden kan jeg ikke bruge MCE (skifte kanal, gå i hovedmenu osv) får jeg med ATL+TAB har slået over på fejlmeddelelsen og klikket ok og derefter skiftet tilbage til MCE.
Er der nogen der ved hvad fejlen dækker over og hvordan jeg fixer den? __________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|