| Sendt: 05 Marts 2006 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du bruger DAC'en i din forstærker er det blot et spørgsmål om at formidle lyden fra din PC til din forstærker. Det behøver du ikke et dyrt lydkort til, som regl er det nok med en digital udgang på lydkortet og så længe den har det så er prisen underordnet.
De 5.1 som står på dit bundkort, betyder sikkert, at du har udgange til surround på dit bundkort (altså til samtilge PC højtalere) desværre er det ikke rigtig noget man kan bruge til ret meget hvis du vil koble PC'en til dit anlæg.
Jeg håber det her giver bare lidt mening for jeg har de ondeste tømmermænd og er bestemt ikke den hurtigste kælk på bakken lige pt.
|