| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der ved hvordan man kommer til root menu i mce ved afspildning af dvd? Problemet er at jeg har en dvd der springer direkte ind i afspildning og når jeg trykker Title menu kommer der bare sort skærm. Det virker fint hvis jeg åbner den direkte i powerdvd, men der kan jeg også vælge roort-menu istedet for title-menu.
|