| Sendt: 14 Februar 2007 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har konstateret følgende UNDERLIGE problem:
Når jeg går ind i musik og ser på oversigten af min musiksamling, ja så ser det hele fint ud, og når jeg vælger et album, ja så vises Album-art (CD coveret) fint og første nummer begynder at spille... MEN hvis jeg hopper videre til næste nummer på albummet, ja så kommer det der latterlige billed at en blå node istedet for album-art - og sådan forholder det sig for resten af numerne på albummet - Med andre ord: Jeg har kun album-art for første nummer/track på mine CD'er.
Og JA..! - Alle mine albume er 100% korrekt tag'ed - Der ligger "folder.jpg" i HVER mappe - Det virker 100% i MCE2005
Så spørgsmålet er: Er der andre her inde der har oplevet dette og evt har en løsning...? Eller kan komme med en ide' til løsning (se evt. link her under til inspiration)...
Opdatering: Det viser sig at nogle enkelte virker som de skal, og for andre er det for et enket track, eller blot et par tracks, som mangler album-art.
Jeg har søgt lidt og bland andet fundet en tråd fra andre med samme problem:
http://thegreenbutton.com/forums/1/155576/ShowThread.aspx
In Vista MCE, the album covers show up in the my music main menu (when for example sorted on ALBUM), but... when I play songs from that album, only the first song has the corresponding image from the folder.jpg. All the other tracks don't.
Anyone else got this problem and preferrably a solution? :-)
|