| Sendt: 19 Marts 2007 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wizard skrev:
@Patriarken
Har du et link til denne guide, syntes ikke jeg kunne finde den?
Hvad kører du egetlig selv med som afspiller, codec osv...? Kunne være sjovt at afprøve lidt forskelligt... |
|
|
Hejsa jeg kører med WMP og MCE....Bruger sådan set kun FFDshow, Pure Video og Haali splitter. Det hele kører fint og jeg skal ikke installere alle mulige players. Hardwaremæssigt har jeg et HDA mystique lydkort som jeg bruger Turtle beach Montego drivere til, og til analog(der kun går til tvhøjtalere) bruger jeg alc883 kortet som sider på mit GA-865g-ds3 bundkort...Alt lyd behandles af FFDshow. Som grafikkort bruger jeg et gf 7600gt kort med component/s-video/DVI out til hhv projektor/hdtv og til alm SD. Jeg har desuden to forstærkere en Denon og en Kenwood (Begge placeret out of sight i garderobe) til hhv kontor og alt det andet. Derudover har jeg et et Dali Trio system i min stue(konen var træt af (5x dali 450'ere og tidligere mine fronter CW DC-15  sikke et lydtryk) og et system stykket sammen med KEF uni-q og dali højtalere og subtil mit kontor. og et Altec Lansing ADA 895 til mit soveværelse. I Stuen har jeg en Gammel VPL-DS5 projektor (Som hurtigt kan flyttes til alle rum med undtagelse af lokum via mine indbyggede STP rj45 udtag.) og et 42" LG plasma 720p Jeg har en centralt baseret HTPC(i garderobe)og har lavet mit eget distributionssystem via en vga splitter og lidt DIY Cat5 kabling(Både lyd og billede)....Det funker også fint....Til Fjernstyring bruges to stk nokia 6230i (Bluetooth og MCE Tranciever der kører med blasters til alle mine enheder via cat5 og DIY emitters)+ et delvist diy system baseret på Java der virker med Girder på pc, samt en hp 6340 der kører netremote...(og som ligeledes bruger MCE transcieveren) __________________ DK's bedste HTPC Forum
|