| Sendt: 20 April 2007 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Købte et Samsung lcd tv hos Easyshopping for nogle uger siden efterhånden. Da jeg fik det pakket ud, kunne jeg se at der rundt i kanten, var noget galt med panelet. Jeg ringede ind til dem og fik det byttet til et nyt, som har samme problem, bare ikke i så slem en grad. Dette er et billede af det første tv jeg fik tilsendt. Her ses det tydeligt hvad problemet er!
Tænkte: "Fandme NEJ!" Det kan ikke passe at man får to modeller tilsendt, som ikke er som de skal være. Derfor studerede jeg problemet nærmere og besluttede mig for at se hvad der skete, hvis jeg gjorde en vatpind fugtig og kørte den langs kanten. Voila... problemet forsvandt. Og nej... Det var ikke bare støv der havde lagt sig, men det så ud som om noget af panelet var kradset af, eller som om der manglede noget sort på panelet... Derfor: Hvis du har haft eller har lignende problem med dit lcd tv, så kan en fugtig vatpind løse problemet. Det er selvfølgelig på eget ansvar, men i mit tilfælde har det fuldstændig fjernet problemet og panelet ser ud som ny!!
|