| Sendt: 27 April 2007 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige en lidt mærkelig forespørgsel.
Jeg har pt. et setup med en Samsung LE32R51B og en LG 1510SF Touchscreen tilkoblet til min HTPC (HFX Mini) hvor jeg kører med 1360x768 på begge skærme.
Jeg kan dog godt tænke mig at gå op i en 40'', men hvis jeg får et panel med højere opløsning vil den stakkels 15'' ikke kunne følge med mere.
Så mit spørgsmål er derfor: Vil jeg få noget ydelsestab ved at køre 1360x760 på et 1900x1080 panel? Mig bekendt viser Windows MCE billedet i en ret lavt opløsning (svarende til den standard som tv bliver vist i DK), så min logik siger mig at det ikke burde have nogen relevans til selve afspilningen af medier (tv, dvd mm.) men kun selve opløsningen når der navigeres i Windows MCE.
Er jeg helt galt på den?
Jeg er pt. i USA i et par måneder, så har planlagt at få fat i et 40'' Samsung M86 når jeg kommer tilbage om et par måneder, hvor prisen forhåbentlig er dalet lidt :p
Jeg er godt klar over at jeg måske på et tidspunkt kan drage nytte af full hd, men som det ser ud nu ville jeg gerne kunne benytte begge skærme samtidigt - når hd bliver aktuelt er der sikkert lavet en tilsvarende touchscreen som kan klare den opløsning til den tid ;)
|