Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 17:46   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic plasma (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Anjen98
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 29 April 2007 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på disse to panasonic plasmaskærme:

http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&a mp;id=2936&menu=Multi&menuid=249&catid=356

 

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=& emne=visprodukt&Gruppenr=Panasonic%20TH%2042&ID_info side=5060012

...ud over prisen...

 



__________________
At tænke før man taler er som at tørre sig i røven før man skider... (Citat: Arne And)
Til top Vis Anjen98's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anjen98
 
mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1669
Sendt: 29 April 2007 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

det sorte panasonic er vidst en nyere generation af det sølvfarvede. jeg har set der sølvfarvede i aktion og det er ganske enkelt et formidabelt billede. så, uden at have set det andet, vil jeg ikke mene at det sorte er merprisen værd.

__________________
Til top Vis mathias 2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mathias 2
 
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 30 April 2007 kl. 08:21 | IP-adresse registreret  

Hej

 

Du kan evt. kigge på dette link det er super til prisen, det re så med DVB-T hvis man kan bruge det til noget.

www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=118 9&zoneid=38



__________________
APB1

Min hjemmebio
Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 
Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 957
Sendt: 30 April 2007 kl. 10:00 | IP-adresse registreret  

Jeg ville - omvendt Matias - afgjort ofre de sidste "par kroner" og tage den nye model, da det er den nye generationen paneler hvor panoreringer foretages megere "smooth" end på de gamle paneler.

 

mvh



__________________
Jesper / Oldhifinut
Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen
 
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 30 April 2007 kl. 10:17 | IP-adresse registreret  

Jesper Andersen skrev:

Jeg ville - omvendt Matias - afgjort ofre de sidste "par kroner" og tage den nye model, da det er den nye generationen paneler hvor panoreringer foretages megere "smooth" end på de gamle paneler.

 

mvh

Hejsa

Derfor linkede jeg videre til det fælleskøb, som jeg mener er et godt køb.



__________________
APB1

Min hjemmebio
Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes